Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2180095 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19350 на: 12 Ноември 2017, 17:53:43 pm »
Баш затоа мора да се стават давачки за загадување.

Еуро 5 20% повисока премија. Еуро 4 60%, еуро 3 и надоле 400% доплаток.

Ова е реално и океј. Само ќе се постигне лош ефект зошто просечниот далтон кај нас нема да ја регистрира колата тогаш. И ќе се качи бројот на нерегистрирани возила. И ќе се постигне друг ужасен ефект.

Инаку јасно е дека еуро3 и андоле треба да се сече во корен. И за 3-4 години да се скине и еуро 4. Ама нема како да се спроведе без да има негативни ефекти.

Само потсети се за која држава зборуваме и дали луѓето возат еуро 3,2,1 затоа што сакаат или затоа што економската состојба толку им дозволува.
Затоа што сакаат. И затоа што смеат. Ние имаме најголема концентрација на Мечки и Бемвеа по глава на жител. Испод част е да се вози Фиеста. Голтар ќе испаднеш, ќе ти се смеат.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19351 на: 12 Ноември 2017, 18:08:43 pm »
Баш затоа мора да се стават давачки за загадување.

Еуро 5 20% повисока премија. Еуро 4 60%, еуро 3 и надоле 400% доплаток.

Ова е реално и океј. Само ќе се постигне лош ефект зошто просечниот далтон кај нас нема да ја регистрира колата тогаш. И ќе се качи бројот на нерегистрирани возила. И ќе се постигне друг ужасен ефект.

Инаку јасно е дека еуро3 и андоле треба да се сече во корен. И за 3-4 години да се скине и еуро 4. Ама нема како да се спроведе без да има негативни ефекти.

Само потсети се за која држава зборуваме и дали луѓето возат еуро 3,2,1 затоа што сакаат или затоа што економската состојба толку им дозволува.
Затоа што сакаат. И затоа што смеат. Ние имаме најголема концентрација на Мечки и Бемвеа по глава на жител. Испод част е да се вози Фиеста. Голтар ќе испаднеш, ќе ти се смеат.
Намрно ли ги изостави Фолксваген и Ауди?

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19352 на: 12 Ноември 2017, 18:17:56 pm »
Не можам да најдам документарката за сканија како работи. Ти го зема стариот камион, ти го рециклира и за "ситна" пара ти дава нов по сите стандарди. Е сега прво ние немаме фабрика... али сепак би требало да се нејде прифатливо решение....

Присутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3698
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19353 на: 12 Ноември 2017, 18:29:38 pm »
На кој начин ќе ми забрани да го возам Југото кое што е Еуро 1 кога е погонувано од бензин, ама кога е погонувано од ТНГ сигурно задоволува норми како Еуро 4, грешка е што не го мерат на технички, нема логика. Можеби сум колекционер на возила, сите ми се стари, 10 ги имам на број, ќе плаќам за тие 10 400% премија, нема апсолутно никаква логика такво нешто да донесат, може да ти забранат во шпицот да се движиш од 07-18 часот во централно градско подрачје. Ако сакаат од некаде да почнат со мерки, нека почнат од големите загадувачи нека не тупат к*р со возилата, вие простите (народот) плаќајте поголеми давачки за возилата, јер терате луксуз, за да ние можеме да си крадеме од друга страна, а вие да ги пополнувате тие дупки, море мами**о мамино.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19354 на: 12 Ноември 2017, 19:31:18 pm »
Ќе го измерат.
Ако е испод еуро 4, 400%. И готово.

Присутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7226
  • French diamond
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19355 на: 12 Ноември 2017, 19:38:50 pm »
А во тие 400%  ќе има и по еден blowjob или како ?

Си го мерите со тие шо нетреба.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19356 на: 12 Ноември 2017, 19:47:33 pm »
Јас не ги разбрав процентиве.
И не мислам дека проблемот на загадување на центрите треба да се реши со поскапа регистрација за послабите еко нормирани возила. Треба да се обележат и да се ограничи пристапот во центрите на градовите на оние кои имаат полоши еко норми. На пример, тој од зелениково слободно нека си го вози еуро -6 тракторот во нива таму. За тоа треба да биде регистриран и да плаќа осигурање. Ама зошто да плаќа 6000% повеќе ако имал трактор еуро -6, од оној што имал ауди тди еуро 6. Једино што нема да може да ја помине општинската граница помеѓу драчево и скопје. Тоа ќе му биде доволно. Ако се појави со еуро -6 во скопје, ќе си плати 50е од ден за престојот, и чао и пријатно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5205
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19357 на: 12 Ноември 2017, 19:49:21 pm »
Плинот е рамен на еуро 3 не на 4ка, но секако и јас сум да се мери. Затоа што ниеден истрошен мотор не ја задоволува истата норма кога бил произведен.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19358 на: 12 Ноември 2017, 19:53:41 pm »
Пак ќе почне на големо да се вози со бугарски таблици и готово :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19359 на: 12 Ноември 2017, 20:03:59 pm »
Јас не ги разбрав процентиве.
И не мислам дека проблемот на загадување на центрите треба да се реши со поскапа регистрација за послабите еко нормирани возила. Треба да се обележат и да се ограничи пристапот во центрите на градовите на оние кои имаат полоши еко норми. На пример, тој од зелениково слободно нека си го вози еуро -6 тракторот во нива таму. За тоа треба да биде регистриран и да плаќа осигурање. Ама зошто да плаќа 6000% повеќе ако имал трактор еуро -6, од оној што имал ауди тди еуро 6. Једино што нема да може да ја помине општинската граница помеѓу драчево и скопје. Тоа ќе му биде доволно. Ако се појави со еуро -6 во скопје, ќе си плати 50е од ден за престојот, и чао и пријатно.
Има разни решенија ете и тоа може. Не дека не.

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19360 на: 12 Ноември 2017, 20:26:24 pm »
Баш затоа мора да се стават давачки за загадување.

Еуро 5 20% повисока премија. Еуро 4 60%, еуро 3 и надоле 400% доплаток.

Ова е реално и океј. Само ќе се постигне лош ефект зошто просечниот далтон кај нас нема да ја регистрира колата тогаш. И ќе се качи бројот на нерегистрирани возила. И ќе се постигне друг ужасен ефект.

Инаку јасно е дека еуро3 и андоле треба да се сече во корен. И за 3-4 години да се скине и еуро 4. Ама нема како да се спроведе без да има негативни ефекти.

Само потсети се за која држава зборуваме и дали луѓето возат еуро 3,2,1 затоа што сакаат или затоа што економската состојба толку им дозволува.
Затоа што сакаат. И затоа што смеат. Ние имаме најголема концентрација на Мечки и Бемвеа по глава на жител. Испод част е да се вози Фиеста. Голтар ќе испаднеш, ќе ти се смеат.

Од тој аспект си во право, но сепак тука се опфатени и многумина што неможат да си дозволат поново возило ниту пак возат коли од типот на мерџо и бмв. Добар е законот но според мене не за држави како нашата поради економската состојба.

Присутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3698
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19361 на: 12 Ноември 2017, 20:38:04 pm »
Не бе нема везе, не разбирате вие, со таа регулатива автоматски ќе рипне и стандардот, што подразбира минимална плата 1000€, а па за државна администрација не коментирам испод 2000€ нема да има, сите еуро6 ќе возиме.

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19362 на: 12 Ноември 2017, 20:45:19 pm »
Јас не ги разбрав процентиве.
И не мислам дека проблемот на загадување на центрите треба да се реши со поскапа регистрација за послабите еко нормирани возила. Треба да се обележат и да се ограничи пристапот во центрите на градовите на оние кои имаат полоши еко норми. На пример, тој од зелениково слободно нека си го вози еуро -6 тракторот во нива таму. За тоа треба да биде регистриран и да плаќа осигурање. Ама зошто да плаќа 6000% повеќе ако имал трактор еуро -6, од оној што имал ауди тди еуро 6. Једино што нема да може да ја помине општинската граница помеѓу драчево и скопје. Тоа ќе му биде доволно. Ако се појави со еуро -6 во скопје, ќе си плати 50е од ден за престојот, и чао и пријатно.


Па кога веќе одиме со радикални мерки, дај да зголемиме данок на имот како и ќе ја дуплираме цената на м2 во загадените подрачја како мерка за намалување на загадувањето. Знаеме дека градот поточно одредени населби се пренаселени од аспект премногу објекти без зеленило околу нив, вака ќе спречиме трендот на населување да продолжи, ама и тие што веќе се населиле ќе си плаќаат плус, ако не му одговара може да го продаде станот/куќата и да си отиде кај што нема да плаќа толкави давачки. А според логикава што ја гледам на форумов мислам нема да е проблем да се зголемат давачките, економијата е доволно силна и стандардот висок за радикални мерки кои нема да се одразат премногу на населението.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19363 на: 12 Ноември 2017, 21:01:58 pm »
Види, побитно е здрав живот (и чист воздух) за сите, отколку солидарност во возењето коли. Ако сум сиромашен, подобр со јавен превоз да се возам отколку да трујам со ефтин крш што нема ни Е од еуро нормите кои некад ги задоволувал кога бил нов.
Автомобил не е социјална категорија, па да се притресуваме сеа за тоа дали некој имал или немал за регистрација.
Ако нема да купи еуро4 ауто, зошто да ме труе мене со неговото еуро -6 ауто? Нек се вози со аутобус ако нема.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19364 на: 12 Ноември 2017, 21:05:31 pm »
Постојат и мотори и скутери кои најчесто ги задоволуваат потребите на просечниот граѓанин за транспорт. Можеби не за сите, ама за добри 30% од возачите на коли ги задоволуваат.