Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2175428 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19335 на: 11 Ноември 2017, 21:33:43 pm »
Поло е 13500 почетна. Фокус на акција дизел е 14000 така да тоа е подобра опција додека не се потсреди цената на полото.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19336 на: 11 Ноември 2017, 21:34:46 pm »
А зошто секаде се коментира за некаква групна интелигенција на некаков народ?  :D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19337 на: 11 Ноември 2017, 22:22:51 pm »
Се дига егото.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19338 на: 11 Ноември 2017, 22:54:07 pm »
Дека според тебе сум глуп или спаѓам во глупите,малку накратко...

Јас не реков дека ти конкретно си глуп.

Народот е глуп, а ти си генијалец што споредуваш и наведуваш за купување две коли, од кои едната е 10 класи над другата и немаат никаква заедничка допирна точка.

Ти нема смисла постов. ;D :D :D :D

Па за некој што не разбира, нема смисла постот. Немам желба специјално да објаснувам на некој таков. Не треба да си генијалец за да сфатиш.

А зошто секаде се коментира за некаква групна интелигенција на некаков народ?  :D

Зошто просекот е таков за жал.
Нормално има исклучоци, но нивото на просекот е поразително. Истото се отсликува по улициве, по политичкава состојба, по економската состојба, по образованието, здравството и секој еден аспект на ова општество.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19339 на: 12 Ноември 2017, 08:32:44 am »
Миле, ти купи половно дизел возило можеби со изваден катализатор затоа што не си 2 газда, 3-4 си. Спенсот купи бмв околу 10000еур, друг купил цитроен елиз за 12000, првиот вози класа кола не споредлива со друга нова до 20 000еур, овој со елизот вози канта што дури нема ни тепих во багажник, по три год спенсот го огласува вмв то и одма го продава за 2-3000еур помалку, овој елизот ќе го огласи 5 и ќе дреме така на оглас со години ко шо дреме ц5 тката на форумов. Не знам оти првиот да е глуп, башка нормите му се е5


Sent from my iPhone using Tapatalk

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19340 на: 12 Ноември 2017, 11:05:05 am »
Баш затоа мора да се стават давачки за загадување.

Еуро 5 20% повисока премија. Еуро 4 60%, еуро 3 и надоле 400% доплаток.

Ова е реално и океј. Само ќе се постигне лош ефект зошто просечниот далтон кај нас нема да ја регистрира колата тогаш. И ќе се качи бројот на нерегистрирани возила. И ќе се постигне друг ужасен ефект.

Инаку јасно е дека еуро3 и андоле треба да се сече во корен. И за 3-4 години да се скине и еуро 4. Ама нема како да се спроведе без да има негативни ефекти.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19341 на: 12 Ноември 2017, 11:41:30 am »
Дени, народов леб нема да јаде ти сакаш еуро 4 да се отфрли а возиш еуро 3... не држи


Sent from my iPhone using Tapatalk

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19342 на: 12 Ноември 2017, 11:56:08 am »
Па баш дека возам еуро 3 треба да сум санкциониран, за да ми се исплати да возам еуро 6. Самото тоа што си се вклучувам и јас во аргументот би требало да го направи посилен, а не да го ослабе.

Демек јас возам еуро 3 и сега ќе збориме аааа као океј се еуро 3. Не се океј, да не се лажеме. Возиме аута, закони се менуваат, не се менува преку ноќ ама мора да се мисли во иднина да се исфрлаат тие коли. Односно да се прават да се помалку исплатливи. Барем во поголеми градови.

Мене баш ми е логично. Мора да платат загадувачите повеќе за да им се исплати да земат поеколошки коли.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19343 на: 12 Ноември 2017, 12:06:04 pm »
Ете дадов пример поназад, за еуро 6 мерцедес бараат околу 7000еур царина, за канта без дпф и катализатор 300. И да не се лажеме, у германија кај што секој може да дозволи кредит за понова сеуште се возат голф 2, ауди 80 и слични стари возила, а не кај нас каде што едвај крај со крај се врзува


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19344 на: 12 Ноември 2017, 12:37:25 pm »
Марјан, држи вода - ама барем направи ја соодветната споредба. Еуро 6 Мерцедес е сигурно нова кола, која што била скапа нова и сè уште е скапа, иако е половна. За Еуро 3 Поло, замена е Еуро 6 Поло, или нешто слично. Сигурен сум дека за тоа Поло царината нема да биде толку многу пари.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4021
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19345 на: 12 Ноември 2017, 13:27:48 pm »
На крајот сиромасите ќе го примат највеќе...како и секогаш
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19346 на: 12 Ноември 2017, 15:01:24 pm »
Миле, ти купи половно дизел возило можеби со изваден катализатор затоа што не си 2 газда, 3-4 си. Спенсот купи бмв околу 10000еур, друг купил цитроен елиз за 12000, првиот вози класа кола не споредлива со друга нова до 20 000еур, овој со елизот вози канта што дури нема ни тепих во багажник, по три год спенсот го огласува вмв то и одма го продава за 2-3000еур помалку, овој елизот ќе го огласи 5 и ќе дреме така на оглас со години ко шо дреме ц5 тката на форумов. Не знам оти првиот да е глуп, башка нормите му се е5

Да не мешаш некоја друга тема?

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19347 на: 12 Ноември 2017, 15:36:14 pm »
Толку ни е стандардот инаку секој би возел нова кола...
Е сега од моја гледна точка за 10.000 од кал нека е нова да е, ама народов си има различни потреби, ете некој имат 4 деца на пример кај ќе ги натискат на пример во кола за 5 души, некој може со земјоделие се занимава или со не знам ти што па ќе земе пикап али комбе на старо пошто да речам е принуден да земе похолемо возило. Молер да си една скала да ја втераш ти треба караван во најмала рака. Само работата е шѕо нема да се намалат давачките за поновите коли него ќе се зголемат за постарите.

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19348 на: 12 Ноември 2017, 16:03:53 pm »
Баш затоа мора да се стават давачки за загадување.

Еуро 5 20% повисока премија. Еуро 4 60%, еуро 3 и надоле 400% доплаток.

Ова е реално и океј. Само ќе се постигне лош ефект зошто просечниот далтон кај нас нема да ја регистрира колата тогаш. И ќе се качи бројот на нерегистрирани возила. И ќе се постигне друг ужасен ефект.

Инаку јасно е дека еуро3 и андоле треба да се сече во корен. И за 3-4 години да се скине и еуро 4. Ама нема како да се спроведе без да има негативни ефекти.

Само потсети се за која држава зборуваме и дали луѓето возат еуро 3,2,1 затоа што сакаат или затоа што економската состојба толку им дозволува.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19349 на: 12 Ноември 2017, 17:27:49 pm »
Толку ни е стандардот инаку секој би возел нова кола...
Е сега од моја гледна точка за 10.000 од кал нека е нова да е, ама народов си има различни потреби, ете некој имат 4 деца на пример кај ќе ги натискат на пример во кола за 5 души, некој може со земјоделие се занимава или со не знам ти што па ќе земе пикап али комбе на старо пошто да речам е принуден да земе похолемо возило. Молер да си една скала да ја втераш ти треба караван во најмала рака. Само работата е шѕо нема да се намалат давачките за поновите коли него ќе се зголемат за постарите.

Само потсети се за која држава зборуваме и дали луѓето возат еуро 3,2,1 затоа што сакаат или затоа што економската состојба толку им дозволува.

Требаше наместо да се олеснува и дозволи увоз на возила со низок EURO рејтинг, да се измислат субвенции за купување нови возила (во форма на Cash for Clunkers програмите како на пример во Англија - донеси стара кола која ќе се рециклира, ние ќе ти дадеме меѓу 1000 и 3000 фунти кон купување ново возило). Требаше да се понудат ефтини, долгорочни кредити, итн.

Наместо да испоувеземе големи седани и џипови со сомнителна историја и никакви еколошки стандарди, ќе се испокупеа нови, мали градски возилца (какви што и реално им се потребни на огромен процент од македонските возачи) кои се прво и основно нови, со поекономични мотори и значително пониско загадување. Ама битно е да се вози Е46 320д, само џрманско, бајо мој.