Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 411
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)https://www.reuters.com/article/us-daimler-emissions-idUSKBN19X2N5И мерцедес ќе го јаде за дизелот. Изгледа ќе оди порано дизелот под земја од што планиравме.Ајде дизелаши, бекнете нешто ќе снема лента.(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Што ако е Рапид кога моторот 1.6тди го дели со октавија и голф. Уље исто собира, филтрите се тие.
СЛОЖНИ ГЕРМАНЦИ ДИЗЕЛ НЕ ГИ БИЕФолксваген, Ауди, Порше, БМВ и Мерцедес во 1990-те формираат таен картел за соработка на тема заобиколување на прописите околу загадувањето од дизел, објавува Шпигел.https://off.net.mk/vesti/biznis/slozhni-germanci-dizel-ne-gi-bie
The liquid needs a tank, and the bigger the tank, the more money it costs. If automakers would agree on a moderately sized AdBlue tank, they could save “up to 80 EUR [$93] per vehicle” the minutes of one of the secret meetings are quoted. When you make 10 million cars a year, those 80 Euros quickly turn into real money.
Volkswagen and its Audi division have previously admitted in court documents that the tanks they installed in their cars did not hold enough of the solution, known as AdBlue, to last between oil changes. The company did not want the tanks to take space from the cars’ sound systems, according to a criminal complaint against an Audi engineer filed earlier this month in the United States.