Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2175727 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18435 на: 21 Мај 2017, 15:21:20 pm »
Не зборуваме за мењач и диф, туку за дмф. ДМФ е ставен за да поништува вибрации, а најмногу страда од торк. Со Миле тип на возење ќе помине 500.000 и кај возилата од C сегмент. Со Рики стил ни 15.000.  Секако дека и вибрациите имаат удел, но вибрации моторот има секогаш, и при брзо и бавно возење, а со газење на замаецот му се крати векот 100x.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18436 на: 21 Мај 2017, 15:30:20 pm »
Мењачот и диф-от беа дадени само како пример дека се можеш да заебеш за кратко време ако си идиот.


Малце основи на МВС за тебе. Не е лошо да се едуцираш, без разлика на тврдоглавоста:

Цитат
Why Diesel Engines are Heavier ?

You might have noticed that petrol engines are less noisy and vibrate less compared to diesel engines. This is because the combustion process in a pre-mixed mixture is smooth and propagates well (first part Fig.5). But in a diesel engine, the combustion could begin anywhere in the combustion chamber, and it turns out to be an uncontrolled process.

For this reason, to reduce the excessive vibration and noise problem, diesel engines require a more rugged structural design than petrol engines. To normalize the heavy unbalanced power production of diesel engines a heavy fly wheel is often required. This is why petrol engines are always preferred for light-weight applications, such as in 2-wheeler or portable devices.
http://www.learnengineering.org/2015/08/Diesel-Engine-vs-Petrol-Engine.html

Вибрации има секогаш и тие си влијаат на трајноста на ДМФ-от. Кај дизел се далеку поголеми, без разлика за каков дизел се работи и тоа е неизбежен факт. И тие поголеми вибрации влијаат значајно на трајноста на ДМФ-от. Поготово се осеќа тоа при ниски обртаи коа тргнуваш од семафори. Тогаш дизелот партал праи со вибрации врз ДМФ-от.

Edit: да надополнам со искуства од светот: https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=84192

Are DMFs in petrol cars just as unreliable?
Far far more reliable in petrols than diesels. I've never sold one but sold hundreds of diesel ones.
« Последно менување: 21 Мај 2017, 15:39:51 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18437 на: 21 Мај 2017, 15:39:51 pm »
Добар е линкот и го сугерира она што јас секогаш сум го сугерирал. Дека бензинецот е добар за точак или косилица ;D


This is why petrol engines are always preferred for light-weight applications, such as in 2-wheeler or portable devices.


Иначе во остатокот на текстот објаснува зошто дизелот е потежок. Зошто бара помасовни компоненти. (ДМФ не се спомнува) Се ни е јасно, дизелашот е машиниште, не е косилица :)

Уствари ти прати линк кој ништо не докажува од она што сакаше да го докажеш, а тоа е дека ДМФ страда повеќе од вибрациите, а не од торкот како што тврдат сите.

Мојот мотор има најмногу вибрации на 1800рпм: Тогаш оди околу 95кмх. Ако го возам 95кмх, сигурен сум дека ќе помине 2.000.000  со замаецот. Но ако го возам 200кмх, нема да истера ни 50.000.  Еве ти добра корелација. Шо се збунујеш.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18438 на: 21 Мај 2017, 15:41:22 pm »
Лошко, џабе ти се спиновите. Линкот покажива ЗОШТО дизелите имаат повеќе вибрации. Најлоша работа во автоиндустријата е што му текнало на некој пред 30-40 години да стави дизел у кола.
Прочитај едит на постот ако ти промакнал.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18439 на: 21 Мај 2017, 15:44:28 pm »
Ставен е пред 80 години, пред 30 решија дека тоа е иднината. Погледни околу себе, тоа е иднината. Сега ќе направат и на бензин да работи, иако ќе произведува иста количина на честички, ќе ги задоволи инертните маси.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18440 на: 21 Мај 2017, 15:45:20 pm »
Прашај некој бензинец со торк повеќе од точак дали не менува замајци, пример филипче.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18441 на: 21 Мај 2017, 15:50:39 pm »
Лошко, јас мењав замаец на 200,000, кола возена нај домаќински, дали некогаш си мењал замаец во животот на дизел кола, или си купувал ?
Еве можеби ти се погодило аудито па не треба иначе не ти држи вода ништо од муабетот. Јас возам дизел моментално и можам да кажам дека се демагогии тоа што го тврди или постираш со видео клипови.
Велешко брдо го знам добро и знам која кола што може, Митцубишите на Сергеј крапџијата се мачи нагоре.

Добар турбо бензинец со 150 + коња декласира било кој турбо дизелаш до 200 коња. Не сум против дизелот ама сум реален.

Возам дизелаш од 150 коња и следна кола ми е бензин, турбо бензин.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18442 на: 21 Мај 2017, 16:00:08 pm »
Прашај некој бензинец со торк повеќе од точак дали не менува замајци, пример филипче.
.

Еве ќе го прашам: @FilipM  како стоиш со менување на DMF-и на пунтото?

Колку релевантно прашање за ДМФ предвиден за 150кс, во кола од 300кс.. Браос спинерче Тролко :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18443 на: 21 Мај 2017, 17:04:08 pm »
далеку од 300, но чекај,  нели вибрациите беа виновни а не торкот. 

howitz,  mitsubushito лета нагоре.  пази компактен сув е. ниту еден бензинец со таа  снага маса и форма не може така.  ниеден.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18444 на: 21 Мај 2017, 17:11:43 pm »
Богами не може толку споро да качи 200 ниеден :D

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18445 на: 21 Мај 2017, 17:18:25 pm »
Да знае белиов свет за Велешко, ни на Нирбургринг ќе развива коли ни бутур.

Треба да си прописно очаен ако една посрана угорница ти е мерило за све у животот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18446 на: 21 Мај 2017, 17:25:00 pm »
АХаха, знаеш ли каде е снимано? Велешко 1. Провинг гроундс. Порбај се ти со некој бензинец со 150-200кс.
Бирај една од двете коли шо се пред зграда,сакаш на бензин сакаш на плин.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18447 на: 21 Мај 2017, 17:27:14 pm »
далеку од 300, но чекај,  нели вибрациите беа виновни а не торкот. 

howitz,  mitsubushito лета нагоре.  пази компактен сув е. ниту еден бензинец со таа  снага маса и форма не може така.  ниеден.

Ајде да пробаме уште еднаш:
- Вибрациите се причина да се воведе DMF
- Голем торк влијае тој да има пократок век

Не знам како успеваш да ги споиш двата аргументи во еден спин.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18448 на: 21 Мај 2017, 19:44:32 pm »
Да знае белиов свет за Велешко, ни на Нирбургринг ќе развива коли ни бутур.

Треба да си прописно очаен ако една посрана угорница ти е мерило за све у животот.
Тек да тркаш коли на зеперфс...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18449 на: 21 Мај 2017, 19:45:21 pm »

Не знам како успеваш да ги споиш двата аргументи во еден спин.
11 години гледање Сител.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.