Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2172788 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18210 на: 15 Мај 2017, 00:26:05 am »
Таков е живото, исто како кошула кога копаш- на крај ќе сватиш дека си згрешил :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18211 на: 15 Мај 2017, 01:08:17 am »
Да возиш бензинец е залудно трошење на време и пари. Да не беше 5000 евра поевтин, немаше да има ниту еден бензинец на планетава. -5 ќе беа.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18212 на: 15 Мај 2017, 01:10:32 am »
Дај заклучете ја и оваа тема како рекла казала.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18213 на: 15 Мај 2017, 01:17:44 am »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18214 на: 15 Мај 2017, 01:29:24 am »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18215 на: 15 Мај 2017, 09:13:04 am »
Статистиката овде покажува поинаку, како што и гледаш по резултатите на анкетата.
Тоа што ги одбра луѓето погоре не го побива мојот коментар или тоа дека мнозинството вози убодни пили со исклучоци на неколкумина луѓе со 200+ кс кои возат на бензин вклучувајќи те и тебе :)

Тоа што 5-6 души овде се „докажуваме“ е поради духот на темата.

Повеќето кои возат бензин, возат плин ( конвертирана кола ) кои утнале во куповината на погонот на возилото. :)

На сите тие им посакувам убав дволитарски дизел со 150 коња, да се изнавозат.

..и да затнуваат егр, и мапа да сменат да не им свети чек енџин, и дпф да премостат после една година натегње, ќе го биде - јал не, и секако нека не го користат тоаа торкот од „бога даден“ да не го сјебат двомасниот за нецели 100ккм.
« Последно менување: 15 Мај 2017, 09:20:12 am bramovsk »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16755
  • Keep it 100
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18216 на: 15 Мај 2017, 10:25:06 am »
Јас на сите им посакувам солидни плати за да се просветлат и да го возат тоа што им е мерак, без да се убедуваат дека тоа што е поефтино за возење е подобро.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18217 на: 15 Мај 2017, 10:58:21 am »
Мислам дека не е толку битно кој колку троши, колку што е битно дали и колку си задоволен од тоа што го троши

Муабет на место.
Астрата со 115 КС се сеќавам покажуваше и и 10.5 градска.
Ама била нова, имала variable valve timing и штотинезнам што..
Абе 10.5 литри за 115 КС 1.6 моторче е многу и тачка.

После знам другар ми купи Фокус од 90 КС кој трошеше 13.
Па тоа би го запалил со канта бензин уште првата ноќ.

Значи..
Било кој дизел  > мали бензинци атмосферци..Факт.

Од друга страна Калибрава трошеше 11.5 литри градска на предни - скоро исто колку 220Д Е класа - 10 години понова и многу други турби дизели со упола послаби перформанси а сличен мотор.

Значи ..
Турбо бензинци ( макар и од 90 тите) > турбо дизелаши до 2000 цц...оние без турбо не ги  ни есапам...

Е сега...2000 cm3  турбодизел посебно упикан во некое Голфче или Астра ем иде, ем влече ем не троши...
Тука ретко кој бензинец може да се држи од секаков аспект..(перформанси, економија)..но во старт е поскап и кога истата сума на пари би ја потрошил на бензинец со слични димензии, ќе завршиш со кола која го мачка на леб дизелот..

Затоа..во случајов
Дизел>бензин ако целта ви е пред се економичност и прифатливи перформанси.
Бензин>дизел ако целта ви се перформанси и прифатлива економичност.

Турбодизел над 2000 цц  е веќе "мрсничок" и неговите перформанси се изедначуваат донекаде со турбо бензинците до 2000 цц, но потрошувачката е исто зголемена, а цената во плафон.

Чисто за илустрација, 2010 БМВ 330 Д е факинг 6 секунди до 100 ка. 250 КС и 500 Нм...Дизел...али кошта бре.

Значи..
Дизелот секако ќе биде по исплатлив ако се вози на отворено...нема муабет.
Но, низ град секако ги лапа над 10-11 литри. Значи ем ќе го платиш поскапо, ем низ град ќе ти троши колку 2000 турбо бензинец, ем за нијанса ќе бидеш поспор..Но на отворено си крал..и газиш 180-200 додека на борд не покажува над 9-10 литри.

Во случајов Дизел = Бензин бидејќи тука  веќе ствар на избор зависно од тоа каде и како и за што се вози колата..

И за крај...
Бензинец над 2500 цм3 (па се до v8) е луксуз во секој поглед и се зима строго заради добри перформанси и смешно да прашаш за економија.
Од друга страна, турбо дизел со повеќе од 6 цилиндри е тешка глупост од секаков аспект.

Значи во случајов...Бензин > Дизел.


Ова е моето скромно, нестручно мислење после 1215 страни во темава.
И така... : ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18218 на: 15 Мај 2017, 11:00:21 am »
А уствари, плин ти е најбољи дизел после бензин.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18219 на: 15 Мај 2017, 11:03:00 am »
Или шо би се рекло на германски: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233011955

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18220 на: 15 Мај 2017, 11:06:40 am »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18221 на: 15 Мај 2017, 12:13:53 pm »
Возев па и уште возам 2000цц турбо дизел и најтапа ми е посебно откога го земав бензинецот е кога стискаш полна гас и ништо не се случува зашто турбото не почнало да врти и звукот ме иритира место да ме возбудува и таман си осетил малце Г-сили на грб си стигнал на рев лимитер па мењај брзина барем до 6к рпм да идеше и да влечеше малце повеќе под 2к рпм немаше да ме фрустрира дизелот толку кај и да е пак ќе треба ламела да му менувам зашто го клоцам кумплугот за да натепам обртај
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18222 на: 15 Мај 2017, 13:03:40 pm »
Мислам дека не е толку битно кој колку троши, колку што е битно дали и колку си задоволен од тоа што го троши

Муабет на место.
Астрата со 115 КС се сеќавам покажуваше и и 10.5 градска.
Ама била нова, имала variable valve timing и штотинезнам што..
Абе 10.5 литри за 115 КС 1.6 моторче е многу и тачка.

После знам другар ми купи Фокус од 90 КС кој трошеше 13.
Па тоа би го запалил со канта бензин уште првата ноќ.

Значи..
Било кој дизел  > мали бензинци атмосферци..Факт.

Од друга страна Калибрава трошеше 11.5 литри градска на предни - скоро исто колку 220Д Е класа - 10 години понова и многу други турби дизели со упола послаби перформанси а сличен мотор.

Значи ..
Турбо бензинци ( макар и од 90 тите) > турбо дизелаши до 2000 цц...оние без турбо не ги  ни есапам...

Е сега...2000 cm3  турбодизел посебно упикан во некое Голфче или Астра ем иде, ем влече ем не троши...
Тука ретко кој бензинец може да се држи од секаков аспект..(перформанси, економија)..но во старт е поскап и кога истата сума на пари би ја потрошил на бензинец со слични димензии, ќе завршиш со кола која го мачка на леб дизелот..

Затоа..во случајов
Дизел>бензин ако целта ви е пред се економичност и прифатливи перформанси.
Бензин>дизел ако целта ви се перформанси и прифатлива економичност.

Турбодизел над 2000 цц  е веќе "мрсничок" и неговите перформанси се изедначуваат донекаде со турбо бензинците до 2000 цц, но потрошувачката е исто зголемена, а цената во плафон.

Чисто за илустрација, 2010 БМВ 330 Д е факинг 6 секунди до 100 ка. 250 КС и 500 Нм...Дизел...али кошта бре.

Значи..
Дизелот секако ќе биде по исплатлив ако се вози на отворено...нема муабет.
Но, низ град секако ги лапа над 10-11 литри. Значи ем ќе го платиш поскапо, ем низ град ќе ти троши колку 2000 турбо бензинец, ем за нијанса ќе бидеш поспор..Но на отворено си крал..и газиш 180-200 додека на борд не покажува над 9-10 литри.

Во случајов Дизел = Бензин бидејќи тука  веќе ствар на избор зависно од тоа каде и како и за што се вози колата..

И за крај...
Бензинец над 2500 цм3 (па се до v8) е луксуз во секој поглед и се зима строго заради добри перформанси и смешно да прашаш за економија.
Од друга страна, турбо дизел со повеќе од 6 цилиндри е тешка глупост од секаков аспект.

Значи во случајов...Бензин > Дизел.


Ова е моето скромно, нестручно мислење после 1215 страни во темава.
И така... : ;D
Немој вака со реални погледи молим ти се. Каде се наоѓаш!?  ;D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18223 на: 15 Мај 2017, 13:19:15 pm »
Која е таа Е класа 10.5 што троши град?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18224 на: 15 Мај 2017, 13:23:09 pm »
w213 E200 троши помалце ;) Инаку имам колега кој има Е270 w211 дизел аутоматик, тука некаде е.. 10-11 граЦка.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.