Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2182809 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16950 на: 21 Септември 2016, 10:32:16 am »
Земјоделците се решаваат со субвенции и казни, не е проблем. За војската се сложуваме. Јас ќе си возам дизелаш на воени регистарски таблици ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16951 на: 21 Септември 2016, 10:33:39 am »
Земјоделците се решаваат со субвенции и казни, не е проблем. За војската се сложуваме. Јас ќе си возам дизелаш на воени регистарски таблици ;D

Казни го тој што произведува храна. После субвенционирај го. Ама у исто време и казни го, да не мудрува многу.  ;D

Јас иако сум ироничен, но тоа е суровата реалност.  :(
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16952 на: 21 Септември 2016, 10:39:24 am »

Автомобилите трошат само едно мало процентче од вкупната произведена енергија. Ако сите коли преку ноќ станат електрични, произведувачите на нафта ќе имаат само малку намален промет. Најголемиот дел од нафтата не завршува во резервоарчињата на количките, туку во цела низа други, далеку поголеми потреби.

Не баш така мало процентче

Реков „коли“, не прочита? Не реков транспорт воопшто - со се бродови, возови и авиони.

Потоа, не реков „процент од нафта“, туку „процент од енергија“, во кој „нафта“ е само еден дел.

Затоа, ајде уште еднаш, да нема збукни повеќе: автомобилите (оние за кои збориме цело време на темата б вс д) трошат само едно мало делче од вкупната побарувачка на енергија. Дури и ако сите авотмобили утре станат на струја, побарувачката на струја нема да рипне „повеќе пати“, туку далеку помалку од „повеќе пати“.

P. S. Авионите сега-за-сега остануваат на фосилни горива. Никој сеуште нема ни блага претстава како да пренесе 300 луѓе со се куфери и кокаколи преку океан, а тоа да не биде со горење мртви животни и растенија.

ЕДИТ ајде крос-чек: во САД, отприлика 1/3 од нафтата иде на транспорт (со се возови и бродови итн). Од таа третина, отприлика 50% иде на коли, моторцикли и мали камиончиња. Истовремено, околу 80% од сета енергија е од фосилни горива. Е сеа напраи есап колкав процент од вкупното тоа се коли и ќе дојдеш то моите бројки. И тоа, пази, во САД, каде што се вози ненормално, и како бројка на коли и како километража. На светско ниво тој процент ќе биде уште помал.
« Последно менување: 21 Септември 2016, 10:44:27 am filipv »

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16953 на: 21 Септември 2016, 10:45:06 am »
Мојот одговор повеќе се однесуваше на болдираниот дел ако не се разбравме:

Автомобилите трошат само едно мало процентче од вкупната произведена енергија. Ако сите коли преку ноќ станат електрични, произведувачите на нафта ќе имаат само малку намален промет. Најголемиот дел од нафтата не завршува во резервоарчињата на количките, туку во цела низа други, далеку поголеми потреби.
Оваа твоја изјава не е точна. Најголемиот дел од нафтата завршува во резервоарчињата на количките.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16954 на: 21 Септември 2016, 10:46:30 am »
Чекај уште некој мисли дека нафтата е од мртви диносауруси? :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6814
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16955 на: 21 Септември 2016, 12:35:21 pm »
Не само мртви, туку и жртви диносауруси.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16956 на: 22 Септември 2016, 09:33:59 am »
Оваа твоја изјава не е точна. Најголемиот дел од нафтата завршува во резервоарчињата на количките.

Не, цаци, не се колите. Транспорт ин џенерал - да. Ама коли за какви што праиме муабет - не.

Жутоно не се само коли. У жутото влагаат авиони, бродови, камиони, аутобуси, возови (во сад скоро сите се дизел, слабо на струја), а во жутото влага и потрошувачката за транспрт на разни нафтоводи, гасоводи итн.

Прашањето е колкав дел од жутото се количките со нивните резервоарчиња?

И тоа - пази - збориме за америка, која е се само не типичен пример, каде што се тепа ненормално голема просечна километража со нештедливи коли во огромен број!


Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16957 на: 22 Септември 2016, 10:02:19 am »
Да цаци, колите се...

Ако земјата што троши повеќе од 50% од нафтата во светов не е типичен пример - не знам што е типичен пример...


Погледни колку се песинџер карс и лајт тракс.


Ја ако знам добро математика, најголем дел од исцрпената нафта се користи за овие две категории. 64% од транспортејшн, кој троши 67% од нафтата. како му доаѓа тоа? Преку 40% од целата нафта?
Океј, еве и да сум згрешил у математиката овие се поточни:




Или да биде уууууууште појасно колку коливе трошат од исцрпената сирова нафта:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34295
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16958 на: 22 Септември 2016, 11:10:08 am »
Чекај уште некој мисли дека нафтата е од мртви диносауруси? :)
И од живи диносауруси доаѓа нафтата. Они нафта пијат а мочаат бензин.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16959 на: 22 Септември 2016, 20:41:44 pm »


Погледни колку се песинџер карс и лајт тракс.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Или да биде уууууууште појасно колку коливе трошат од исцрпената сирова нафта:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Значи 25% од целата нафта(според првата слика), односно 27% според втората, што и не е така малку.

Дајбоже да ги снема дизелите и бензинците и да се појават електрични возила кои половни ќе коштаат како сегашните бензинци и дизели, ќе трошат помалку (парично гледано) од нив и ќе имаат подобри перформанси.  :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16960 на: 22 Септември 2016, 20:58:14 pm »
Никогаш нема да го имаат шмекот на мвс.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16961 на: 22 Септември 2016, 21:07:39 pm »
Синалко го има шмекот.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16962 на: 23 Септември 2016, 09:27:33 am »
Значи 25% од целата нафта(според првата слика), односно 27% според втората, што и не е така малку.

Не е, но е далеку од

Да не збориме дека побарувачката за електрична енергија ќе рипне повеќе десетици пати

Чија оценка, Симо, е поточна? Мојата, дека ќе рипне извесен процент, или твојата, дека ќе рипне повеќе десетици пати. Пошто за тоа зборевме, ти текнува?

Значи, ајде да повториме уште еднаш: поголемиот дел од нафтата (75%) не завршува во резервоарите на количките, туку на други места. Доколку утре сите коли (не бродови и камиони!) станат на струја, ќе има извесно зголемување на побарувачката на ел. енергија, но тоа зголемување нема да биде „повеќе десетици пати“.

Бива? Дааш рука?

ЕДИТ

Ако земјата што троши повеќе од 50% од нафтата во светов не е типичен пример - не знам што е типичен пример...

САД троши нешто помалку од 30% од светската нафта.

И баш затоа не е типичен пример, пошто хипотетското зголемео оптоварување на ел. мрежа во другите земји ќе биде далеку помало.

https://www.google.com/search?q=usa+oil+usage+world+percentagе
« Последно менување: 23 Септември 2016, 09:33:52 am filipv »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16963 на: 23 Септември 2016, 09:32:31 am »
Ем ќе се купи малку мир и тишина по маалава, барем на стари години кога ќе бидеме.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16964 на: 23 Септември 2016, 09:35:50 am »
Потрошувачката на електрична енергија нема да рипне експоненцијално.

Електрична енергија за возилото можеш да произведеш самостојно во двор, кај тебе дома.

Нафта во двор неможеш да ископаш, да ја рафинираш и да ја ставиш во резервоар и да возиш.

Употребата на електрични возила ќе повлече и еволуција и развој на системи за независно производство на електрична енергија кај секое домаќинство. Почетокот на еволуцијата:
http://www.theverge.com/2016/9/22/13019276/tesla-solarcity-solar-roof-battery-powerwall-charger

Накратко, електричните возила нема да бидат целосно зависни од енергијата која што ќе мора да ја произведат големите компании, затоа што истите ќе можеш да ги храниш со струја сам. Но далеку од тоа дека самостојното производство на струја ќе биде единствениот начин за да го напојуваш возилото. Не секој има двор, кров, гаража за да може сам да прави струја.