Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2182096 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16770 на: 26 Август 2016, 11:41:30 am »
Спектарот на вртежи е различен кај дизели и бензинци. Ако долен спектар го рачунаме за дизелот под 2000 вртежи, тогаш за бензинецот ќе го рачунаме под 3000 вртежи.
Дизел со торк од 300nm на 2000 вртежи, има исто снага како бензинец со 200нм на 3000 втрежи.
Бонус, глајдинг со 900-1000вртежи во 4-5 брзина со 4 цилиндричен дизелаш и потоа забрзување е пропратено со многу вибрации и кршење ореви.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16771 на: 26 Август 2016, 11:43:23 am »
Спектарот на вртежи е различен кај дизели и бензинци.

Токму и затоа ги изоставив конкретните бројки и реков просто „долните 50%“, без оглед колку навистина е тоа. Ги покриваме бројчињата со изолирбан.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16772 на: 26 Август 2016, 11:50:24 am »
Па затоа ти кажувам да дефинираме фино, пошто не ти држи теоријата.
Ете, мојот бензинец има >300 Nm при 1400-5000 вртежи, и максималана снага од 200кс. Соодветен дизел со 200кс има околу 400Nm при 2000-3500 вртежи.  Кој е попогоден за  во поголемиот дел од реалните, секојдневни шоферски сценарија.?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16773 на: 26 Август 2016, 11:52:03 am »
Па затоа ти кажувам да дефинираме фино, пошто не ти држи теоријата.
Ете, мојот бензинец има >300 Nm при 1400-5000 вртежи, и максималана снага од 200кс. Соодветен дизел со 200кс има околу 400Nm при 2000-3500 вртежи.  Кој е попогоден за  во поголемиот дел од реалните, секојдневни шоферски сценарија.?

Дај ги торк кривите па ќе видиме, да не нагаѓаме држела-не-држела. btw ниту 5крпм кај бензинец, ниту 3.5крпм кај дизелаш не е во долната половина.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16774 на: 26 Август 2016, 11:58:42 am »
149391637 пати е дискутирано дека турбо дизел со иста снага како турбо бензинец нема никакви шанси, едино у потрошња можеби, ама ете симо знае да си ја вози колата, па му троши 6 на отворено.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16775 на: 26 Август 2016, 12:05:21 pm »
Па затоа ти кажувам да дефинираме фино, пошто не ти држи теоријата.
Ете, мојот бензинец има >300 Nm при 1400-5000 вртежи, и максималана снага од 200кс. Соодветен дизел со 200кс има околу 400Nm при 2000-3500 вртежи.  Кој е попогоден за  во поголемиот дел од реалните, секојдневни шоферски сценарија.?

Дај ги торк кривите па ќе видиме, да не нагаѓаме држела-не-држела. btw ниту 5крпм кај бензинец, ниту 3.5крпм кај дизелаш не е во долната половина.

Гледај ги вредностите во „стандард“ графите.
 
« Последно менување: 26 Август 2016, 12:14:49 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16776 на: 26 Август 2016, 12:12:53 pm »
1. Нисан Кашкај 150кс дизел со 5.5л/100км просечна реална твоја потрошња 19.000еур. (4.2 декларирана)
2. Нисан Кашкај 150кс бензин со 4.5л/100км просечна реална твоја потрошња 18.000еур. (3.3 декларирана)

Кој ќе го одбереш?

Меѓу бензинец и дизелаш со иста максимална теоретски могуча снага и споредлива потрошувачка го бирам дизелот заради подобрите возни својства во поголемиот дел од реалните, секојдневни шоферски сценарија.

Од овие причини, бензинот треба да биде АПЛА поевтин за да претежне на кантарот на одлуката.
Tурбаши ако се и двата нема да има толку голема разлика. Ама рачунај потрошњата ако е помала би жртвувал маалкуцка торк. Затоа и реков 150кс мотори, а не 82кс, така да во секој случај имаш многу повеќе од доволно сила на било колку обртаи и кај двата (иако кај дизелот ќе имаш малку повеќе). Ама едниот ќе го стискаш до 50% педала на гас а бензинот до 60% на гас и ќе бидат исти. Ама едно литро мањак бензинот, а, а? Мења.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16777 на: 26 Август 2016, 23:46:53 pm »
my 2cents
450Nm torque kaj passatot pocnuva od 2200rpm pa drzi do kaj 3000rpm so namaluvanje od 100Nm. znaci ako se trkas kje menuvas brzina na 3000 pa kje padne na 2000 pa kje stiskas i taka celo vreme kje bides vo max torque
reality check
ja menuvam brzina na 2000rpm pagja na 1500 pa pak do 2000 i taka sve do 120khm.
znaci realno,ako ne se trkam(2000-3000rpm) nikad ne gi dobivam tie 450Nm?
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16778 на: 27 Август 2016, 00:25:29 am »
Пасатот, фабрички вака нешто е:
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=268


Од 1750 има фул буст. Ама твојот е различен малку, плус и модификуван така да неможе да се знае додека не се измери.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16779 на: 27 Август 2016, 00:45:13 am »
Пасатот, фабрички вака нешто е:
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=268
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Од 1750 има фул буст. Ама твојот е различен малку, плус и модификуван така да неможе да се знае додека не се измери.
izmereno e.ova e stock. znaci za max torque treba da go vozam megju 2000 i 2800 rpm?

a vaka e so vklucen box

i vo dvata slucaja, max HP e na okolu 180khm.
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16780 на: 27 Август 2016, 08:16:14 am »
my 2cents
450Nm torque kaj passatot pocnuva od 2200rpm pa drzi do kaj 3000rpm so namaluvanje od 100Nm. znaci ako se trkas kje menuvas brzina na 3000 pa kje padne na 2000 pa kje stiskas i taka celo vreme kje bides vo max torque
reality check
ja menuvam brzina na 2000rpm pagja na 1500 pa pak do 2000 i taka sve do 120khm.
znaci realno,ako ne se trkam(2000-3000rpm) nikad ne gi dobivam tie 450Nm?

Реално кога не се тркаш и кога не ти е папучата за гас закована во патос, не ги добиваш 450-те Nm ни при 2200рпм.
Но единствено тогаш, од 2200-3000рпм би можел да ги добиеш ако ја заковаш папучата у патос.
Така да, реалното не-тркачко возење на моќни дизели и бензинци (поготово турбши), ретко кога го искористува максималниот торк, бидејќи ретко кога притискаш папуча до патос. Барем јас ако го праам тоа со мојата кола, возењето пред се нема да биде пријатно за сопатниците. На дизелчиња до 100кс и атмо бензинчиња до 100кс, нормално е да се искористува макс торк и при нормално возење, зошто мора да го клоцаш за да иде.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1037
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16781 на: 28 Август 2016, 08:20:04 am »
Здраво на сите. Веќе 12 години возам бензин+плин па сега сакам да сменам кола, се мислев за дизел. Ми требаат искуства и совет, од плинот сум задоволен Ловато, возиш без пари, немаш греачи и бош пумпи, ама па затоа имаш плус за одржување дизни и филтри па расплињачи итн., угорница слабо влече, боцата зафаќа место.
Сакам да земам Опел 2007-2008 па не знам какви дизел мотори имаат Опелите? Некои искуства?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16782 на: 28 Август 2016, 08:30:09 am »
Може ти е подобро да си отвориш нова тема во подфорумот за половни возила.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16783 на: 28 Август 2016, 09:09:44 am »
Еве го муабетот во соодветна тема.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1037
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #16784 на: 28 Август 2016, 10:15:48 am »
Да го ставив во таа тема, но тука ме интересира за дизелот vs бензинот, т.е. дизелот на Опел, па затоа мислам дека е соодветно.