Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886421 пати)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15945 на: 23 Септември 2015, 22:40:13 pm »
informacijata mi e od licno od germanci... dojdeni na prosetka u mk. gi prasuvavme kolko kako plakaat trosoci mesecno, taka mi kaza tipceto. mos pa greska bil.
 bitno zaklucivme, zeneno vo celina, sprema nivnata plata i smetkite so im idat sekoj mesec im ispaga nogo poeftino.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15946 на: 23 Септември 2015, 22:41:21 pm »
За цела година 450 евра?

Да. Живеам сам, сите сијалици штедливци, има централно греење (на гас), немам телевизор. Најголем потрошувач ми е проточниот бојлер.

Ова е одлична цена.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15947 на: 23 Септември 2015, 22:49:57 pm »
1300 кв само скапа тарифа кај нас со ддв и ангажирана моќност фаќаат 150 еур.  Таман 3 пати поефтино најмалку.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15948 на: 23 Септември 2015, 23:20:59 pm »
За цела година 450 евра?

Да. Живеам сам, сите сијалици штедливци, има централно греење (на гас), немам телевизор. Најголем потрошувач ми е проточниот бојлер.

Ова е одлична цена.

Па не баш, да ти ги покажам сумите од кираџиката моја, месечно не надминала 1200 денари (20е), а просечно и` е сметката околу 800-900 денари (15е). Живее сама, кога готви, готви на плин, претежно троши ефтина струја.

Во секој случај, фино се гледа дека цената е 0.2323 евра по кв/ч, а кај нас цената е 0.08 (5.57 денари мислам) скапа струја а ефтина 0.04 (2.79 денари)ќ

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15949 на: 24 Септември 2015, 00:25:45 am »
Od Finska nagore nikoj ne ni pomisluva da kupi dizel.
Bas zaradi ekologija vovedeni se zakonski davacki na godisno nivo koi vo start go pravat dizelot neaktraktiven za koristenje za razlika od benzinecot.

Drugar mi (za koj zborev deka mu se rasipa klimata vo Oktavija VRS) vika davackite za VRS (kolku i da e jaka na motor) mu se najmalku 30 % poeftvini od davacki za prosecen dizel.

нешт слично беше и во НЗ, со дизелите... толку многу им се имаше набиено трошоци зашто се дизели, да комплетно не економични беа... кај нив имаше да платиш 3 нз центи по поминат километар, на секој нов техничи (кој е на 6 месеци) значи ако си прошол 60.000 километри за 6 месеци, ке си платиш 1800 долари зашто возиш дизел ебаго.. не еколошки, загадувач...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15950 на: 26 Септември 2015, 22:05:23 pm »
А има ли негде информација што повеќе загадува, горивото што ќе го потроши дизел/бензинец за 100км. или термоцентралата што ќе произведе енергија за 100км?

Има за САД, Џиџи ја постираше во темата за електрични возила и хибриди.

http://www.citylab.com/weather/2015/06/where-electric-vehicles-actually-cause-more-pollution-than-gas-cars/397136/?utm_source=SFFB



Сликата е од предлогот за пресметување на големината на субвенциите или данокот за електрични возила, според тоа дали истите возила придонесуваат за помало загадување или пак повеќе прават штета во дадената област. Во зелените држави, хибридот загадува помалку, во црвените загадува повеќе.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15951 на: 26 Септември 2015, 23:38:30 pm »
Правилното прашање не е дали хибридот или ЕВ загадува повеќе, туку дали државата си се загадува повеќе ии помалку. ЕВ не загадува речиси ич.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15952 на: 27 Септември 2015, 09:25:43 am »
Како не загадува?

Електричното возило троши енергија, исто како и сите останати. Последниот чекор на конверзија е чист, но тоа не значи дека и останатите чекори потребни за да се наполнат батериите се исто така чисти.

Tesla S коja ги полни батериите со енергија добиена од јаглен, можеме да сметаме дека работи на јаглен.

Dodge Charger коj го полниме со течно гориво, добиено со спојување на водород и CO2 со помош на соларна енергија, можеме да сметаме дека работи на соларна енергија.

Електрично возило во Франција може слободно да се продава со налепница 'Powered by U235'.

Цитат
The researchers focused on five major pollutants: carbon (CO2), sulfur dioxide (SO2), nitrogen (NOx), particulate matter (PM 2.5), and volatile organic compounds (VOCs). They considered 11 different 2014 models of EVs, as well as the “closest substitute” gas car. Whenever possible they used an exact equivalent, as with the Ford Focus, which comes in both electric and gas-powered versions.

For gas cars, calculating environmental damage was pretty straightforward. The researchers considered factors like a car’s fuel-efficiency rating (city miles for urban counties, highway miles for non-urban), pollutant dispersion (such as average wind patterns), and number of environmental damages (to health, infrastructure, crops, and so on). Together that data gave them the aggregate emissions of driving a certain gas car one mile in a given U.S. county.

Determining the comparable damage from electric vehicles was a bit trickier. Here they used an EV’s fuel-efficiency equivalent (kilowatt-hours per mile) to figure out how much electricity it drew from a regional grid. They also knew the hourly emissions profiles for the five target pollutants at 1,486 power plants across the U.S. So for each county they knew how the grid responded when an EV plugged in, which told them how much environmental damage that car produced at the power plant.

...

Using local vehicle miles traveled figures, Holland and company determined how much an electric car was worth to each U.S. county. They did this by subtracting the damage done by a gas car from that of an electric over a lifetime of 150,000 miles. When the number was positive, the electric car was cleaner and therefore warranted a subsidy. When it was negative, the electric car was dirtier and instead should be taxed.

...

in many metros, EVs actually produced more environmental damage than gas cars: Atlanta (-$314), Chicago (-$900) and D.C. (-$1,077), among them. Those negative figures indicate that EVs should be taxed, rather than subsidized. In non-urban counties that tax rose to an average of $2,200, and in parts of the Midwest it neared $5,000 per car.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15953 на: 27 Септември 2015, 09:30:51 am »
Сепак не загадува локално во градот. Туку дистрибуирано надвор од населено место.
Дури и да е исто загадувањето во количина, ова ќе направи огромна разлика.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15954 на: 27 Септември 2015, 09:47:55 am »
^
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3725
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15955 на: 27 Септември 2015, 10:02:53 am »
Како не загадува?

Електричното возило троши енергија, исто како и сите останати. Последниот чекор на конверзија е чист, но тоа не значи дека и останатите чекори потребни за да се наполнат батериите се исто така чисти.

Tesla S коja ги полни батериите со енергија добиена од јаглен, можеме да сметаме дека работи на јаглен.

Dodge Charger коj го полниме со течно гориво, добиено со спојување на водород и CO2 со помош на соларна енергија, можеме да сметаме дека работи на соларна енергија.

Електрично возило во Франција може слободно да се продава со налепница 'Powered by U235'.

Цитат
The researchers focused on five major pollutants: carbon (CO2), sulfur dioxide (SO2), nitrogen (NOx), particulate matter (PM 2.5), and volatile organic compounds (VOCs). They considered 11 different 2014 models of EVs, as well as the “closest substitute” gas car. Whenever possible they used an exact equivalent, as with the Ford Focus, which comes in both electric and gas-powered versions.

For gas cars, calculating environmental damage was pretty straightforward. The researchers considered factors like a car’s fuel-efficiency rating (city miles for urban counties, highway miles for non-urban), pollutant dispersion (such as average wind patterns), and number of environmental damages (to health, infrastructure, crops, and so on). Together that data gave them the aggregate emissions of driving a certain gas car one mile in a given U.S. county.

Determining the comparable damage from electric vehicles was a bit trickier. Here they used an EV’s fuel-efficiency equivalent (kilowatt-hours per mile) to figure out how much electricity it drew from a regional grid. They also knew the hourly emissions profiles for the five target pollutants at 1,486 power plants across the U.S. So for each county they knew how the grid responded when an EV plugged in, which told them how much environmental damage that car produced at the power plant.

...

Using local vehicle miles traveled figures, Holland and company determined how much an electric car was worth to each U.S. county. They did this by subtracting the damage done by a gas car from that of an electric over a lifetime of 150,000 miles. When the number was positive, the electric car was cleaner and therefore warranted a subsidy. When it was negative, the electric car was dirtier and instead should be taxed.

...

in many metros, EVs actually produced more environmental damage than gas cars: Atlanta (-$314), Chicago (-$900) and D.C. (-$1,077), among them. Those negative figures indicate that EVs should be taxed, rather than subsidized. In non-urban counties that tax rose to an average of $2,200, and in parts of the Midwest it neared $5,000 per car.

Да но електраните имаат многу поголема ефикаснот во конверзија на енергијата него ли моторите со внатрешно согорување

Пример оваа електрана во Данска,

being able to utilize as much as 94% of the energy in the fuel

https://en.wikipedia.org/wiki/Avedøre_Power_Station

Додека ICE имаат 25-35% ефикаснот.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15956 на: 27 Септември 2015, 10:19:28 am »
Сепак не загадува локално во градот. Туку дистрибуирано надвор од населено место.
Дури и да е исто загадувањето во количина, ова ќе направи огромна разлика.

И тоа е земено в предвид. Еве ја деталната мапа:



Според ова Њујорчани треба да добијат субвенции за електрични возила, но граѓаните на Чикаго да се одданочат. Субвенции за Скопјани, данок за Пелагонија. Не иде така, нели?

Затоа што извезувањето на загадувањето не е така едноставна работа, пресметано е просечното одданочување или субвенционирање за целата држава.


Да но електраните имаат многу поголема ефикаснот во конверзија на енергијата него ли моторите со внатрешно согорување

Пример оваа електрана во Данска,

being able to utilize as much as 94% of the energy in the fuel

https://en.wikipedia.org/wiki/Avedøre_Power_Station

Додека ICE имаат 25-35% ефикаснот.

Оваа централа е исклучок, а не правило. Пресметките се правени според мерења за тоа колку загадување се создава за KW/h енергија. Проверете ги бројките, ако мислите дека не се точни, може има место за поправки
« Последно менување: 27 Септември 2015, 10:24:37 am Vasil »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15957 на: 27 Септември 2015, 12:35:15 pm »
Тесла станиците за полнење се претежно солар.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15958 на: 27 Септември 2015, 13:56:40 pm »
Ами држават анека се грижи за тоа струјата да ја добива еколошки. Битно јас со ЕВ не загадувам ИЧ.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15959 на: 27 Септември 2015, 15:43:34 pm »
Тесла станиците за полнење се претежно солар.

1m2 соларен панел во 1 на пладне може да генерира максимум 200W. Полначите на Тесла полнат со моќност од 120KW, што значи дека еден метар соларен панел обезбедува 0.17% од потребната моќност.

Ако за секоја Тесла која се полни на пладне, не е закачено поле од панели со површина од барем 600m2, мора да се црпи енергија од мрежата.