Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923906 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #105 на: 29 Декември 2010, 17:37:07 pm »
Не е трик прашањето. Баш тоа е и поентата на темава, нели? Да споредиме и да кажеме предности и маани на едните и на другите мотори. Јас искрено не знам некоја друга предност на дизелот, освен таа што ја набројав. Можеби нешто сум заборавил, можеби нешто не знам(сигурен сум дека не знам нешто)...

А не е поентата мене да ме убедите или јас да го прифатам тоа, туку чисто секој да си го каже своето мислење и малце да го поткрепи истото, да не биде чисто лупетање :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #106 на: 29 Декември 2010, 17:52:25 pm »
Не е трик прашањето. Баш тоа е и поентата на темава, нели? Да споредиме и да кажеме предности и маани на едните и на другите мотори. Јас искрено не знам некоја друга предност на дизелот, освен таа што ја набројав. Можеби нешто сум заборавил, можеби нешто не знам(сигурен сум дека не знам нешто)...

А не е поентата мене да ме убедите или јас да го прифатам тоа, туку чисто секој да си го каже своето мислење и малце да го поткрепи истото, да не биде чисто лупетање :)

A jas sum siguren deka se sto treba ti veke znaesh. :)
Zatoa ke ti kazam edna anegdota. Si imal eden covek edna mnogu ubava zena. Epten keif mu pravela, drugite zeni ednostavno ne bile na isto ramniste. Taka custvuval dlaboko so srceto i ne tolku dlaboko so razumot. Site mu kazuvale a i toj dobro si znael deka taa mu gi trosi site pari i ima mnogu "prijateli" od maski rod ama se bilo dzabe. Ednostavno tolku mnogu pravela keif, sto mislel deka nikogas nema da najde poarna pa zatoa mu ostanuva samo da se pomiri so sudbinata i da se dokazuva so sekoj sto ne misli taka. :)

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #107 на: 29 Декември 2010, 19:04:03 pm »
е другари другари, за се можете да се фатите на темава да се јадете и јас ќе се сложам, но за мерак и звук кога ве слушам како зборувате изгледате ептен лошо, признајте и вие нешто. Очекувајте од алфата неколку клипчиња со звук и забрзување, а алфата е кола која секој може да си ја дозволи.
стварно и мене не ми е јасно тоа со звукот и меракот, абе на девојка ми коа сум и викал леле бмв-то лудница и коа и кажав дизел ми вика бегај бе дизел рктрктрктрк на ништо не звучи тоа бензин е права ствар.

Е сега тврдењето на девојкати да го земиме за меродавно? Не заебавај и ти  :)
епа вие зборите дека имало доста луѓе на кои што им бил звукот од дизелаш јак, епе еве ја ви кажувам пример на некој ко шо си нема некоја си појма од коли и кој што кажува шо појше му се допаѓа, па сеа ти види шо ми е поентата

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #108 на: 29 Декември 2010, 19:14:07 pm »
Не е трик прашањето. Баш тоа е и поентата на темава, нели? Да споредиме и да кажеме предности и маани на едните и на другите мотори. Јас искрено не знам некоја друга предност на дизелот, освен таа што ја набројав. Можеби нешто сум заборавил, можеби нешто не знам(сигурен сум дека не знам нешто)...

А не е поентата мене да ме убедите или јас да го прифатам тоа, туку чисто секој да си го каже своето мислење и малце да го поткрепи истото, да не биде чисто лупетање :)

A jas sum siguren deka se sto treba ti veke znaesh. :)
Zatoa ke ti kazam edna anegdota. Si imal eden covek edna mnogu ubava zena. Epten keif mu pravela, drugite zeni ednostavno ne bile na isto ramniste. Taka custvuval dlaboko so srceto i ne tolku dlaboko so razumot. Site mu kazuvale a i toj dobro si znael deka taa mu gi trosi site pari i ima mnogu "prijateli" od maski rod ama se bilo dzabe. Ednostavno tolku mnogu pravela keif, sto mislel deka nikogas nema da najde poarna pa zatoa mu ostanuva samo da se pomiri so sudbinata i da se dokazuva so sekoj sto ne misli taka. :)


ахахахаха друже викаш дека интеграта нечини ?? Епа прв човек во свет си со такво мислење!
И покрај тоа што го кажуваш своето мислење околу дизелите, очекуваш и ние да го имаме истото. Едно е да кажеш мислење а друго е да докажуваш некому дека не е во право само затоа што ти мислиш така.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #109 на: 29 Декември 2010, 19:29:42 pm »
Напротив, за интергата. Не би рекол дека воопшто спаѓа во оваа дискусија. Тоа е многу ретка кола, која е изразито спортска во стилот на БМВ М3, и сличните им. Одлична е како тоа што е. А ако случајно во некој момент на лудост и крајна незаинтересираност би ја едначеле Интеграта со Киа 1.4/109 или 1.6/140 или Хјундаи или Лансер 1.5 или Круз, и сакаме да покажеме дека бензинците се добри гледајќи спас во Интеграта, тоа е смешно. И повеќе од смешно.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #110 на: 29 Декември 2010, 19:51:52 pm »
Само запазите, имаме аргументи, се држиме а сеуште не мериме турбо со турбо.

Кажете ми што мислите кога ќе ставиш на еден бензинец турбина треба да намали потрошња или да зголеми, кога ќе го одговорите ова, молам колку толку да го објасните принципот на кој работи турбината и каде се наоѓа.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54991
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #111 на: 29 Декември 2010, 20:02:45 pm »
Само запазите, имаме аргументи, се држиме а сеуште не мериме турбо со турбо.

Кажете ми што мислите кога ќе ставиш на еден бензинец турбина треба да намали потрошња или да зголеми, кога ќе го одговорите ова, молам колку толку да го објасните принципот на кој работи турбината и каде се наоѓа.
Зависи од стилот на турбината, и зависи од стилот на возење. Турбина која ја зголемува максималната моќност ќе направи да има турбо дупче и колата ќе троши повеќе. На ниски вртежи зошто воздухот е по ограничен, а на високи едноставно зошто има повеќе воздух и бензин.
Ако е мала тубина која се пали на помалку вртежи, чија задача е да ја зголеми силата на ниски вртежи, како што е сега трендот, тогаш максималната моќ ќе е тука некаде (не многу зголемена). Додадената сила на ниски вртежи, треба да ни овозможи возење во кое нема потреба да се надминува одреден број на вртежи за да се имаат одлични перформанси. Според тоа, рационалното возење на автомобилот, ќе доведе до помала потрошувачка.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #112 на: 29 Декември 2010, 20:13:14 pm »
Не е трик прашањето. Баш тоа е и поентата на темава, нели? Да споредиме и да кажеме предности и маани на едните и на другите мотори. Јас искрено не знам некоја друга предност на дизелот, освен таа што ја набројав. Можеби нешто сум заборавил, можеби нешто не знам(сигурен сум дека не знам нешто)...

А не е поентата мене да ме убедите или јас да го прифатам тоа, туку чисто секој да си го каже своето мислење и малце да го поткрепи истото, да не биде чисто лупетање :)

Банза да те разубдиме малку од зимскиов, ај видеа што не снимаш, ама помачи се малку да дадеш добра реплика ;)

Да го рефразирам прашањево: во што е подобар турбо бензинецот од турбо дизелот? Во звук?


Еве директна спорeдба на турбо дизел со турбо бензинец.
Астра Vs Astra
Дизелот има 196кс, бензинецот има 240кс.
Бензинецот е 25кг полесен, но тоа занемарливо.




« Последно менување: 29 Декември 2010, 20:27:43 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #113 на: 29 Декември 2010, 21:24:14 pm »
Eве како звучи Астра дизел 888 тунирана на 196кс потпомогната со Remus auspuf, исто како бензинец:


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #114 на: 29 Декември 2010, 21:29:14 pm »
Цитат
ахахахаха друже викаш дека интеграта нечини ?? Епа прв човек во свет си со такво мислење!
И покрај тоа што го кажуваш своето мислење околу дизелите, очекуваш и ние да го имаме истото. Едно е да кажеш мислење а друго е да докажуваш некому дека не е во право само затоа што ти мислиш така.

Koj ti spomnal Integra ?!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #115 на: 29 Декември 2010, 21:32:39 pm »
Што има врска и да е трик прашање зарем се исплашивте. Кога би споредувале турбо бензин со турбо дизел, во се е пообар бензинецот освен во потрошњата, па сега зборете вие што сакате. И да уште еднаш клипов гледајте го како забрзува турбо бензинец а не тоа дизелите што ги ставате.
Otkako go izgleda Diesel Le Mans pobednicki bolid ti dojde ideja da me teras da gledam nekoja turbo benzinska igracka za tinejgeri :):)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #116 на: 29 Декември 2010, 21:40:12 pm »
Integrata не требаше да се спомни, но ја повлече водата. Како и да е, мислам дека ќе изгуби од Аstra 888 diesel.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #117 на: 29 Декември 2010, 22:44:12 pm »
Koj ti spomnal Integra ?!

Па не беше директно спомната, но така сфатив според тоа што му го пиша на banzai нешто беше со приказната за жена убава, неубава.. Ако сум згрешил во толкувањето на приказната се извинувам   :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #118 на: 29 Декември 2010, 23:30:56 pm »
Ако сакаш да возиш економично,
Ќе одиш пеш или со велосипед. Ем спортуваш, ем си економичен. На крају краева, ако се умориш, шверц со алтобуз ти е секогаш златна опција.

Цитат
Од друга страна пак, ако на 100 метра растојание низ град, ти стигаш да убациш во 5та (или 6та), притоа идејќи со 1ва додека не излезат вентили кроз хауба, џабе ти е и бензин и дизел.
На 100 метри може нема да стигнам до 5-та, ама од семафор до семафор...што вика Куре Спротиво не ми е погодено уљето за над 6500RPM иначе мамта...

Цитат
Тогаш веќе се работи за многу поголем проблем од „потрошувачка“ или „задоволство“ и се препорачува преиспитување на менталното здравје :)
Немам јас проблем. Колата си има проблем и нека си го решава по алтомеканичари.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #119 на: 30 Декември 2010, 02:10:58 am »
Само запазите, имаме аргументи, се држиме а сеуште не мериме турбо со турбо.

Кажете ми што мислите кога ќе ставиш на еден бензинец турбина треба да намали потрошња или да зголеми, кога ќе го одговорите ова, молам колку толку да го објасните принципот на кој работи турбината и каде се наоѓа.
Зависи од стилот на турбината, и зависи од стилот на возење. Турбина која ја зголемува максималната моќност ќе направи да има турбо дупче и колата ќе троши повеќе. На ниски вртежи зошто воздухот е по ограничен, а на високи едноставно зошто има повеќе воздух и бензин.
Ако е мала тубина која се пали на помалку вртежи, чија задача е да ја зголеми силата на ниски вртежи, како што е сега трендот, тогаш максималната моќ ќе е тука некаде (не многу зголемена). Додадената сила на ниски вртежи, треба да ни овозможи возење во кое нема потреба да се надминува одреден број на вртежи за да се имаат одлични перформанси. Според тоа, рационалното возење на автомобилот, ќе доведе до помала потрошувачка.

Ќе ти објасни детево што е турбо каде стои и на кој принцип работи и зашто се намалува потрошњата. Сега ме мрзи да пишувам многу.