Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1833555 пати)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14595 на: 25 Март 2014, 14:09:12 pm »
Ама и другото брдо за кое ахтунг зборува, тоа после патарината према скопје исто така е нагорно како и ова пред велес, можеби за нијанса ова пред велес е понагорно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14596 на: 25 Март 2014, 15:13:42 pm »
Максимална брзина и брзина на угорници се две различни работи. Дизелот има иста максимална како бензинецот со исто коњи, но на угорно дизелот е неприкосновен. Дизел со 90кс е побрз од тебе на велешко.
Лошко со вектра на плин 2.0 115 кс кога сакаш со 170 по угорницата со тоа што не и е максимум да ја цедам од патарината, дојди кога сакаш со тди 110 кс да те продувам малку.
едит: јас мислам дека велешко е одма после Велес накај Скопје, угорницата после првата патарина и на таа угорница и мислам да се пробаме .


Под велешко брдо се подразбира:
1. Угорницата после патарината на автопатот Велес-Скопје.
2. Угорницата пред Велес на автопатот Градско-Велес. Има бензинска пумпа од десна страна.
3. Угорницата на патот Велес-Штип. Првата, кратка, голема угорница со многу кривини.

Под Велешко најчесто се мисли за патот бр. 1, и отсега ќе се нарекува Велешко1. Јас како што имам мерено, на Велешко1 и Велешко2 колата постигнува иста брзина. Ахтунг ти си постигнал 170кмх на Велешко1 со залет, но дали можеш да го постигнеш истото доколку на мостот поминеш со 100кмх?

Патем TDI110 оди 175kmh на Велешко1.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14597 на: 25 Март 2014, 15:18:41 pm »
Под велешко брдо се подразбира:
1. Угорницата после патарината на автопатот Велес-Скопје.
2. Угорницата пред Велес на автопатот Градско-Велес. Има бензинска пумпа од десна страна.
3. Угорницата на патот Велес-Штип. Првата, кратка, голема угорница со многу кривини.

Под Велешко најчесто се мисли за патот бр. 1, и отсега ќе се нарекува Велешко1. Јас како што имам мерено, на Велешко1 и Велешко2 колата постигнува иста брзина. Ахтунг ти си постигнал 170кмх на Велешко1 со залет, но дали можеш да го постигнеш истото доколку на мостот поминеш со 100кмх?

Патем TDI110 оди 175kmh на Велешко1.

Ијаа велешко еден си го  крсти а? Пуууахахахаха :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14598 на: 25 Март 2014, 15:21:16 pm »
Го анектираше Велешко!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14599 на: 25 Март 2014, 15:28:38 pm »
Лошковская Социалистическая республика Велешко Брдо 1 :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен KingLion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 80
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14600 на: 25 Март 2014, 15:38:05 pm »

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14601 на: 25 Март 2014, 15:55:24 pm »
Максимална брзина и брзина на угорници се две различни работи. Дизелот има иста максимална како бензинецот со исто коњи, но на угорно дизелот е неприкосновен. Дизел со 90кс е побрз од тебе на велешко.
Лошко со вектра на плин 2.0 115 кс кога сакаш со 170 по угорницата со тоа што не и е максимум да ја цедам од патарината, дојди кога сакаш со тди 110 кс да те продувам малку.
едит: јас мислам дека велешко е одма после Велес накај Скопје, угорницата после првата патарина и на таа угорница и мислам да се пробаме .


Под велешко брдо се подразбира:
1. Угорницата после патарината на автопатот Велес-Скопје.
2. Угорницата пред Велес на автопатот Градско-Велес. Има бензинска пумпа од десна страна.
3. Угорницата на патот Велес-Штип. Првата, кратка, голема угорница со многу кривини.

Под Велешко најчесто се мисли за патот бр. 1, и отсега ќе се нарекува Велешко1. Јас како што имам мерено, на Велешко1 и Велешко2 колата постигнува иста брзина. Ахтунг ти си постигнал 170кмх на Велешко1 со залет, но дали можеш да го постигнеш истото доколку на мостот поминеш со 100кмх?

Патем TDI110 оди 175kmh на Велешко1.

Лошко со излезна на мостот со 120 без проблем во 4та крева 170, со цедење 3та до крај (160) и 4та пуна излегува со 190 на проверено ти зборам.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14602 на: 25 Март 2014, 15:58:12 pm »
Лошковская Социалистическая республика Велешко Брдо 1 :D
За многу години нека е!


[/quote]
https://www.youtube.com/watch?v=U-UvZwq6fQw

Велешко2.  Ваква јака кола не требало со 190кмх да ја почне угорницата, не се гледаат ватите.


Лошко со излезна на мостот со 120 без проблем во 4та крева 170, со цедење 3та до крај (160) и 4та пуна излегува со 190 на проверено ти зборам.

Баш би сакал да видам.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5832
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14603 на: 25 Март 2014, 16:01:39 pm »

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14604 на: 25 Март 2014, 16:01:54 pm »
Јас и татко ми во кола кај Велешко1 со голфот,200 км/ч.Мислам дека пред угорницата возеше околу 110.Ама многу гориво потроши таму колата.
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14605 на: 25 Март 2014, 16:05:11 pm »
нема шанси со на лошко тди-то :)

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14606 на: 25 Март 2014, 16:30:25 pm »
Видете,да бидеме искрени,човекот знае што збори.И јас мислам дека волвото на Онак нема да ја достигне таа брзина која што ја искажа.
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14607 на: 25 Март 2014, 16:42:54 pm »
А онак колку кажа?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14608 на: 25 Март 2014, 16:49:10 pm »
Сеа како му е штелнат плинот, 210 гарант. Притоа потрошња испод 10  (тролка мала) ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен KingLion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 80
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14609 на: 25 Март 2014, 17:30:36 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=U-UvZwq6fQw
На 240, вака волан не се држи...

не е мој клипот го најдов случајно на јутубе