Максимална брзина и брзина на угорници се две различни работи. Дизелот има иста максимална како бензинецот со исто коњи, но на угорно дизелот е неприкосновен. Дизел со 90кс е побрз од тебе на велешко.
Лошко со вектра на плин 2.0 115 кс кога сакаш со 170 по угорницата со тоа што не и е максимум да ја цедам од патарината, дојди кога сакаш со тди 110 кс да те продувам малку.
едит: јас мислам дека велешко е одма после Велес накај Скопје, угорницата после првата патарина и на таа угорница и мислам да се пробаме .
Под велешко брдо се подразбира:
1. Угорницата после патарината на автопатот Велес-Скопје.
2. Угорницата пред Велес на автопатот Градско-Велес. Има бензинска пумпа од десна страна.
3. Угорницата на патот Велес-Штип. Првата, кратка, голема угорница со многу кривини.
Под Велешко најчесто се мисли за патот бр. 1, и отсега ќе се нарекува Велешко1. Јас како што имам мерено, на Велешко1 и Велешко2 колата постигнува иста брзина. Ахтунг ти си постигнал 170кмх на Велешко1 со залет, но дали можеш да го постигнеш истото доколку на мостот поминеш со 100кмх?
Патем TDI110 оди 175kmh на Велешко1.