Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886795 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13995 на: 05 Јануари 2014, 11:35:07 am »
Неколку секунди е поспот до 160кмх. Занемарливо. Моторот е истиот, и врти до 4600рпм без двоумење. Всушност максималните забрзувања ги прави со газење 3500-4600рпм. Наводно, Дарко велеше дека моторот тогаш е исклучен. Бранко такоџе.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13996 на: 05 Јануари 2014, 11:36:23 am »
Вториов е крив.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13997 на: 05 Јануари 2014, 11:38:25 am »
Да.. Идентично забрзува стварно :)

Еден ист мотор боље ќе ја убрзава помалата и полесната кола... тоа е поентата?

И прееска не ми одговори на прашњето кое ти го поставив: кој е тој банд во кој што ти влечел кокошарникот 1.5? Рече „влече само во еден банд“. Кој е тој?

Бидејќи сакаш хируршки прецизни и вистинити податоци, а со оглед дека последен пат Кашкаи ко твоето сум возел пред едно 2години не можам да се сетам.

Меѓутоа ете пуштив и линк од тогаш што сум пишал кога ми било посвежо и е идентично на она што ми останало во сеќавање.

Впрочем тоа беше една од причините што не го купив (пази бев најзапален за Кашкаи бидејќи веќе имам во фамилија, и го пробав со намера да го купам. Во тој момент немав намера воопшто да пробам други возила. Пробувањето на другите возила настана од кога тотално се разочарав од Кашкаи 1.5 дци).


Прецизен одговор во кој распон влече па престанува ќе  ти одговорам после тестирањето на твоето (така ќе ми биде баш свежо, и плус ќе обратам внимание на вртежите (тогаш веројатно не ни обратив внимание на вртежите, а повеќе на чувството, дека нагло потегнува, имаш снага во еден краток распон, па ја снемува).


Дарко

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13998 на: 05 Јануари 2014, 11:40:23 am »
Неколку секунди е поспот до 160кмх. Занемарливо. Моторот е истиот, и врти до 4600рпм без двоумење. Всушност максималните забрзувања ги прави со газење 3500-4600рпм. Наводно, Дарко велеше дека моторот тогаш е исклучен. Бранко такоџе.


Си возел ти некогаш Кашкаи 1.5 дЦИ? Или строго од клипови и теорија? Зашто тогаш постојат Test Drive ? Зашто кога купуваме кола едноставно не направиме вака:

1. Седнеш во салон, симулираш дека возиш (онака си брчиш у себе, вртиш волан и стискаш на педали, и шкрипиш. Баш ко деца кога си иравме со колички).

2. Пушташ дома клип, и викаш добро е..


3. Одиш купуваш, и првото возење стварно го правиш од кога ќе го купиш.



4. Кога нема да ти влече се подсеќаш на клипот и како добро одел.


Дарко

п.с. За споредба, чувстото што го имам при забрзување на Citroen C3 II 1.4 HDI е далеку полинеарно и помалку он офф од чувстово што го имав со кашкаи -то, иако Цитроенчево ми има само 68кс

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13999 на: 05 Јануари 2014, 11:42:26 am »
Вториов е крив.

Бранко? Бранко е феномен. Го вози дизелот во прва брзина низ град, затоа што во втора не бил добар режимот на работа. Моторот примал во ранг од 2450-2550, и потоа го снемува, и затоа ги менуваш брзините додека го најдиш тој ранг. Бранко цело време менува брзини на дизелот.

Ко да се стопила разликата на анкетата(42.2%)? А ми стана чудно дека престанавте да ја спомнувате..

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14000 на: 05 Јануари 2014, 11:43:41 am »
1. Седнеш во салон, симулираш дека возиш (онака си брчиш у себе, вртиш волан и стискаш на педали, и шкрипиш. Баш ко деца кога си иравме со колички).
80% од колите се купени вака. Тоа не е ништо чудно. Затоа и се купуваат разни коли.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14001 на: 05 Јануари 2014, 11:46:44 am »
Во неколку наврати ми е возен тој мотор. Последно го возев во новот Clio 90кс изведба. Кажав дека ме разочара таму.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14002 на: 05 Јануари 2014, 11:49:56 am »
1. Седнеш во салон, симулираш дека возиш (онака си брчиш у себе, вртиш волан и стискаш на педали, и шкрипиш. Баш ко деца кога си иравме со колички).
80% од колите се купени вака. Тоа не е ништо чудно. Затоа и се купуваат разни коли.

Така се купуваат коли само од некој што му паднале парите од небо, што тотално не е заинтересиран како ќе му се однесува возилото, и обично во примитивни општества како нашите.


Останатите сепак сакаат да пробаат пред да купат, поготово во услови кога не можеш да ја продадеш без да изгубиш огромни пари ако не си задоволен (ко на пример во Македонија последниве пар години што не можеш да продадеш кола (Субару то ти е пример што се продава една година).


Дарко

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14003 на: 05 Јануари 2014, 11:50:16 am »
Во неколку наврати ми е возен тој мотор. Последно го возев во новот Clio 90кс изведба. Кажав дека ме разочара таму.

Ако те разочарал во Клио ич не седнувај во Кашкаи, и глеј го строго на клип.

Дарко

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14004 на: 05 Јануари 2014, 11:51:21 am »
Ама не ме разочарал во Мегане и стaрото Clio.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14005 на: 05 Јануари 2014, 11:53:36 am »
Ама не ме разочарал во Мегане и стaрото Clio.


Многу чуден мотор овој. Добар ти е во Меган и старото Клио, а во исто време разочарува во Новото Клио и Кашкаи.

Се плашам дека немам доволно имагинација и интелект да можам да те разберам.


Дарко

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14006 на: 05 Јануари 2014, 11:56:16 am »
1. Седнеш во салон, симулираш дека возиш (онака си брчиш у себе, вртиш волан и стискаш на педали, и шкрипиш. Баш ко деца кога си иравме со колички).
80% од колите се купени вака. Тоа не е ништо чудно. Затоа и се купуваат разни коли.
Така се купуваат коли само од некој што му паднале парите од небо, што тотално не е заинтересиран како ќе му се однесува возилото, и обично во примитивни општества како нашите.
Останатите сепак сакаат да пробаат пред да купат, поготово во услови кога не можеш да ја продадеш без да изгубиш огромни пари ако не си задоволен (ко на пример во Македонија последниве пар години што не можеш да продадеш кола (Субару то ти е пример што се продава една година).
Даркo
Тие кои немаат пари од небо туку едвај ги собрале, и не се заинтересирани. Виделе реклама за Линеа отишле и ја купиле. Знаеш колку луѓе сум одвратил од таа линеа за 9999 со плин или 13 со дизел? Чуле не дочуле дека е ефтина... Па океј! И да ја повозиш ќе ти се чини океј, ако си се возел само во 30 годишни кршови. Ама поентата е да пробаш и друга кола. Со мене во кола, одиме сега ајде. Прво во Октавија да повозат, па Јети, па и30, па Цеед, па Корола, па Јарис, па Фиеста, па Астра класик, па круз.
И тогаш ќе видиш колку е лоша линеата. И за среќа нема да ја купат таа туку Ауди А3 со 20.000 поминати од баџанакот, или Астра Класик 1.6 со убава опрема и фелни на ново. И ќе се сторат луѓе.
Ама не ме разочарал во Мегане и стaрото Clio.


Многу чуден мотор овој. Добар ти е во Меган и старото Клио, а во исто време разочарува во Новото Клио и Кашкаи.

Се плашам дека немам доволно имагинација и интелект да можам да те разберам.


Дарко
Пробај вози Џез со 2.0 155кс, да видиш колку ќе те разочара ЦРВ со истиот мотор.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14007 на: 05 Јануари 2014, 11:58:08 am »
Неколку секунди е поспот до 160кмх. Занемарливо.

Освен при драг рејсинг, тогаш не е занемарливо. Во секојдневен сообраќај е потполно занемарливо.

Моторот е истиот, и врти до 4600рпм без двоумење.

Без никакво двоумење. Токму еден таков старт на високи вртежи со 4 возрасни у кола ми го продаде тој мотор.

Всушност максималните забрзувања ги прави со газење 3500-4600рпм.

Како и секој друг мотор, така и тој највеќе влече каде што коњажата е најголема.

Наводно, Дарко велеше дека моторот тогаш е исклучен. Бранко такоџе.

Бесмислици.

Прецизен одговор во кој распон влече па престанува ќе  ти одговорам после тестирањето на твоето (така ќе ми биде баш свежо, и плус ќе обратам внимание на вртежите (тогаш веројатно не ни обратив внимание на вртежите, а повеќе на чувството, дека нагло потегнува, имаш снага во еден краток распон, па ја снемува).

Даре, зашто ретерираш? Убаво си рече дека кокошарникот кој ти си го возел влечел во само еден опсег на вртежи. Зошто имплицитно се откажуваш од сопственото тврдење? Што е проблемот да кажеш кој е тој опсег? Не мора у две децимали прецизно, кажи грубо, +- 500 рпм. Тоа кашкаи ти што си го возел, моето батали го сега.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14008 на: 05 Јануари 2014, 12:02:00 pm »
Мислам дека тоа што опаѓа обртниот момент го сметаат за немање мотор. Иако тој момент е сеуште (до 4500) поголем од на бензинците.

Тука некако се разводнува дискусијата.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14009 на: 05 Јануари 2014, 12:52:10 pm »
Кои бензинци? Нисколитражни атмосферци? Ете баш тука се разводнува дискусијата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.