А ако 98% од дизелите се трактори што фрлаат Чернобил кроз ауспух, имаат голем торк кој е на располагање во многу тесен опсег на вртежи, и сакале/нејќеле не се способни да извадат никаков звук, зашто се потепуваш да го туриш хибридот на Ауди од ЛеМан?
„- Во сите (блаблабла) дизелот е неприкосновен“
„- 1.5 дЦи има исклучиво многу тесен работен опсег“
„- Во кои режими си го возел?“
„- о_О...“
Дизелот е неприкосновен во потрошувачка. Толку.
На меганот егр-то да му го јадите, значи оток сте. Еве видео каде што се гази 1.5 дци 0-160кмх, во режим на работа 3500-4600рпм.
Каде е ОН-ОФФ ситуацијата? Според вас над 3000 е исклучен моторот. Овој со исклучен мотор оди до 160кмх сосем солидно.
Renault Megane - Тежина: 1215 kg
Renault Megane - Забрзување 0-100КМ/H: 10.9s
Renault Megane - Максимална брзина: 190 km/h
Nissan Qashqai - Забрзување 0 -100KM/H: 12.2 s
Nissan Qashqai - Тежина : 1382 kg
Nissan Qashqai - Максимална Брзина: 174 km/h
А за да ни доловиш како е добар 1.5 dCI што не пуштиш нареден пат видео од Reno Clio со овој мотор, каде што мислам дека уште подобро ќе ни ги доловиш неговите моќни перформанси? Или евентуално ако оди во Рено Твинго, уште подобро...
Дарко