Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2260690 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13305 на: 11 Ноември 2013, 15:40:32 pm »
?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13306 на: 11 Ноември 2013, 15:47:56 pm »
Бензинецот на Тојота издржуваше еден круг повеќе помеѓу полнења гориво од дизелот на Ауди. Дизелот полнеше гориво секои 8 круга, а бензинецот секои 9. Според твојата логика тоа треба да означува дека бензинецот е поекономичен.

Според моето тврдење, различните правила ги објаснуваат овие две појави. На дизел моторите им е дадена поголема слобода при развој на перформанси, на бензинците им е дозволен поголем резервоар. До таму стигнале со постојаното балансирање правилата за да им овозможат компетитивност на двете технологии.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13307 на: 11 Ноември 2013, 15:51:24 pm »
Значи и покрај тоа што правилата ги фаворизираат бензинците, тие пак губат.  Инаку дадена им е слобода и на бензинците, тимовите можат да настапуваат и со турбо бензинци но заради некоја причина не настапуваат. Која е таа причина?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13308 на: 11 Ноември 2013, 15:58:33 pm »
Ти или не читаш или не сакаш да читаш се што е напишано. Дизелашот е фаворизиран, не бензинецот. Дозволени се поголеми резервоари за бензинците за да биде колку толку неизвесна трката и покрај предноста во перформанси што ја добиваат дизелите поради специјалните правила. Не сум сигурен ама мислам дека не беа дозволени турбо бензинци до оваа година во LMP1. Од 2014 има голема промена на правилата и ќе има турбо бензинци. Ќе видиме на која страна го утнале балансот догодина.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13309 на: 11 Ноември 2013, 16:06:33 pm »
Ајде прочитај малку подобро што си напиша. Бензинците имаат поголем резервоар, поретко застануваат на полнење гориво, што значи тие се фаворизирани. Многу одамна, да не речам од секогаш постоеше можноста да се користи турбо бензинец. Никогаш не се искористи таа можност. Актуелните правила дозволуваат 2.0 литри турбо бензинец или 3.4 литри косилица.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13310 на: 11 Ноември 2013, 16:17:26 pm »
Дизелот е 3.7 литри турбо со вариабилна геометрија.

Си се запрашал ли некогаш зошто е дизелот побрз или нема потреба затоа што во твојот свет дизелот е супериорен во сите аспекти

Штом ги нема, значи не одговараат правилата. Не се будали Тојота па да одберат атмосверец ако на турбото повеќе му одговараат правилата.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13311 на: 11 Ноември 2013, 16:21:23 pm »
Турбо бензинец на Леман е прашање дали ќе заврши. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13312 на: 11 Ноември 2013, 16:21:43 pm »
Значи има можност за турбо бензинец, ама не се кориси. Турбо бензинците ќе испоцркаат ко 100 ватни сијалички, затоа што се нерелијабилни. Каква таква косилицата понекогаш може да заврши трка. Но слободата е тука, дадена и за едните и за другите. Бензинците во поново време се фаворизираат со поголеми резервоари за фрлени пари.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13313 на: 11 Ноември 2013, 16:25:23 pm »
Не знам дали има можност, ти го напиша тоа

Баш ме интересира од кај ги вадите фактиве напишани во камен, дека турбо бензинецот ќе испоцркал.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13314 на: 11 Ноември 2013, 16:26:25 pm »
Турбо бензинец на Леман е прашање дали ќе заврши. :)
Оо, завршувале и тоа како...
Turbocharged cars dominated the 24 Hours of Le Mans between 1976 and 1988, and then from 2000 to 2007. Погоди кои биле оние од 76-88?

Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13315 на: 11 Ноември 2013, 16:29:56 pm »
Во таа конкуренција можеби. Сега со овој притисок, нежнички се. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13316 на: 11 Ноември 2013, 16:30:10 pm »
Не знам дали има можност, ти го напиша тоа

Баш ме интересира од кај ги вадите фактиве напишани во камен, дека турбо бензинецот ќе испоцркал.

Не се тоа факти. Тоа се само претпоставки, базирани на претходни факти. Слободата е тука, пази никој не сака да ужива во неа. Никој не сака да користи турбо бензинец.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4032
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13317 на: 11 Ноември 2013, 21:37:12 pm »
Во LMP 1 има можност да се користат турбо бензинци до 2000 ccm, атмо бензинци до 3400ccm и турбо дизелчиња до 3700 ccm. Дополнително на бензинчињата им дозволуваат 2,5 bar а на дозелчињата 2,8 bar charging pressure.

Е сега некој добро пресметал зошто да не се замара со турбо бензинци во дадениот избор на категории.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13318 на: 11 Ноември 2013, 22:56:27 pm »
И лесно се пресметува. 2 литри мотор со 2.5 бари натоплнење би надминал 550кс, односно би имал 20+ повеќе од атмосферската изведба на бензинецот со 3.4 литри. И го повлекувам тврдењето дека дизелот и бензинецот имаат еднаква слобода, не е точно. Бензинецот има поголема слобода, може да оди во атмосферска и турбо изведба, додека дизелот само во турбо изведба.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13319 на: 11 Ноември 2013, 23:20:24 pm »
Или со други зборови, дизелот има дупло поголем торк од бензинецот со иста снага. Дупло поголема искористлива снага на ниски вртежи. Односно има исто снага на ниски вртежи како дупло помоќен бензинец. Реакцијата на гаста на дизелот ќе биде како онаа на дупло помоќен бензинец. Дизелот во секојдневното возење ќе се однесува како дупло помоќен бензинец, а ќе троши дупло помалку.

многу пати зборот  дупло го спомињаш, а на мерења и тестирања не гледам нигде ништо со дупла разлика... ама баш ништо... и никад не видов дизел ДУПЛО помоќен од бензинец со иста кубикажа... ааааа..да... ако компараираш турбо дизел со атмо бензин, можда ке биде помоќен....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време