Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2182894 пати)

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3869
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11115 на: 31 Август 2013, 16:52:54 pm »
Realno si kazuva Onak, ne e od inat, barem koga se raboti za nego, iako ne go poznavam licno tuku samo onaka preku forumov, mislam deka dosta realno i iskreno gi proiznesuva svojte znaenja i stavovi okulu nesto ;D

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11116 на: 31 Август 2013, 17:37:37 pm »
Он кола испод 150кс на тон и бар 5 метри ич не ја есапи

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4398
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11117 на: 31 Август 2013, 17:48:21 pm »
ај да пише некој што не возел турбо дизел никад у живот дека дизелот вртел до 3700 и после џабе го мучиш,и дека тоа му е најголема маана,ај да го разберам.значи што има потреба дизелот да врти повеќе од тоа,кога од 1700 до 3700 ја завршил работата?као демек бензинциве што вртат до 7000 е супер тоа,а уствари само у ранг од 2000 обртаи(од 5000-7000) се живи.

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11118 на: 31 Август 2013, 17:55:55 pm »
WEC  -  6 HOURS OF SAO PAULO

Pos   N°     Cat                             Driver                                               Car   T   Laps   Total Time   Gap   Gap Prev.   Best lap   Best time   Best speed
1    1    LMP1    André LOTTERER, Benoit TRÉLUYER, Marcel FÄSSLER    Audi R18 e-tron quattro    M   33      -   -   26   1:21.292   190.8
2    8    LMP1    Anthony DAVIDSON, Sébastien BUEMI, Stéphane SARRAZIN    Toyota TS030 - Hybrid    M   29      +0.160   +0.160   29   1:21.452   190.4
3    2    LMP1    Tom KRISTENSEN, Loïc DUVAL, Allan McNISH    Audi R18 e-tron quattro    M   35      +0.209   +0.049   33   1:21.501   190.3
4    12    LMP1    Nicolas PROST, Nick HEIDFELD, Mathias BECHE    Lola B12/60 Coupé - Toyota    M   26      +1.773   +1.564   20   1:23.065   186.8
5    25    LMP2    Tor GRAVES, James WALKER, Robbie KERR    Oreca 03 - Nissan    D   33      +6.015   +4.242   13   1:27.307   177.7

овие вртат и малку повеке, додека пак камионите малку помалку ?  ;D

Отсутен MKDPetar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 589
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11119 на: 31 Август 2013, 17:58:27 pm »
Како дополнение имаше дизели и во FIA WTCC каде исто така 2.0 TDI Seat Leon фабрички тимови ги победуваа BMW 2.0 бензинци.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11120 на: 31 Август 2013, 18:36:49 pm »
Зашто мислите дека дизелот нема потреба да се врти над 3500. Кога имам потреба слободно го вртам над 4000-4500. Исто кога сум возел бензинец стално не сум идел над 4000, само кога имам потреба.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11121 на: 31 Август 2013, 19:20:24 pm »
Како дополнение имаше дизели и во FIA WTCC каде исто така 2.0 TDI Seat Leon фабрички тимови ги победуваа BMW 2.0 бензинци.

Имаше и баш заради тоа нема веќе тркање на атмо vs турбо, ниту има дизелаши во WTCC оти сконтаа дека утнале во есапот. Не можеш да тркаш коли во кои едните си го штимаат внесот на возух на чипче а  другив треба да се надеваат дека ќе влезе воздух колку што им треба. Па на сите трки на високи надморски висини турбашиве салата ги направија атмосверциве.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11122 на: 31 Август 2013, 19:40:14 pm »
Grcka salata.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11123 на: 01 Септември 2013, 00:18:42 am »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11124 на: 01 Септември 2013, 09:58:10 am »
ај да пише некој што не возел турбо дизел никад у живот дека дизелот вртел до 3700 и после џабе го мучиш,и дека тоа му е најголема маана,ај да го разберам.значи што има потреба дизелот да врти повеќе од тоа,кога од 1700 до 3700 ја завршил работата?као демек бензинциве што вртат до 7000 е супер тоа,а уствари само у ранг од 2000 обртаи(од 5000-7000) се живи.


точно така.. дизелот си ја завршил СВОЈАТА работа на 3700 обртаи.. ама не и мојата, и треба мене да ми заврши работа а не себе. во сред претекнување на камион-шлепер ја треба да шалтам брзина... не ме зезај бе...  си ја завршил својата работа, како да не...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11125 на: 01 Септември 2013, 10:01:51 am »
Зборење од инат.

зашто од инат? од искуство и пракса... сум возел мнооогу дизели во животов. беше побарано од мене пример за понов дизел.. ја го те примерот и искуство. возев и алфа дизел турбаш, возев и пасат дизел турбаш, да не ги набројувам поише, има уште, ама се тоа СПОРЕД МЕНЕ И МОИТЕ ГЛЕДИШТА е прдење у ветер...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11126 на: 01 Септември 2013, 12:03:57 pm »
точно така.. дизелот си ја завршил СВОЈАТА работа на 3700 обртаи.. ама не и мојата, и треба мене да ми заврши работа а не себе. во сред претекнување на камион-шлепер ја треба да шалтам брзина... не ме зезај бе...  си ја завршил својата работа, како да не...

Аман со ова шалтање сред претицање. Кој ти кажал дека тоа иде така со дизели?? Кој така грубо се нашалил со тебе?? Тоа е карактеристика на атмосферски бензинци.

Шалтање сред претицање со дизелаши има само кога позади воланот седи некој што никад не научил како се вози дизелаш и го третира како бензинец (претицањето го почиња од 3000 и кусур рпм...).

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11127 на: 01 Септември 2013, 12:29:09 pm »
Аман доста глупости више ...

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11128 на: 01 Септември 2013, 12:32:11 pm »
точно така.. дизелот си ја завршил СВОЈАТА работа на 3700 обртаи.. ама не и мојата, и треба мене да ми заврши работа а не себе. во сред претекнување на камион-шлепер ја треба да шалтам брзина... не ме зезај бе...  си ја завршил својата работа, како да не...

Аман со ова шалтање сред претицање. Кој ти кажал дека тоа иде така со дизели?? Кој така грубо се нашалил со тебе?? Тоа е карактеристика на атмосферски бензинци.

Шалтање сред претицање со дизелаши има само кога позади воланот седи некој што никад не научил како се вози дизелаш и го третира како бензинец (претицањето го почиња од 3000 и кусур рпм...).
Епа ајде од 1500 обртаи да почнеме да претицуваме? Доека да почне турбината да полни некој шлепер ќе те закачи од спротивна страна..

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11129 на: 01 Септември 2013, 12:37:46 pm »
Епа ајде од 1500 обртаи да почнеме да претицуваме? Доека да почне турбината да полни некој шлепер ќе те закачи од спротивна страна..

Зошто да не??? На 1500 рпм дизелот е многу блиску до максималниот вртлив момент!

Ја обично стартам некаде меѓу 1500 и 2000 рпм. И не, ниту ми искочил шлепер, ниту сум мењал брзина сред претицање.

турбината пуни цело време. И на 1500 рпм пуни.