Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183969 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34297
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10530 на: 20 Август 2013, 14:09:28 pm »
Vele i da bilo taka eve Mece ke ti kaze deka ne bilo, toest on ke pnapravi iskrivuvanje vo vreme-prostorot, chunki on e po olmajti i od Branko Semokjniot :-)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4002
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10531 на: 20 Август 2013, 14:09:34 pm »
Доминација на новите турбо бензинчиња. Браво за VW групацијата сит TSI мотори во сите категори каде што ги има се во топ 5.

http://www.ukipme.com/engineoftheyear/ieoty.php

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10532 на: 20 Август 2013, 18:46:50 pm »
Сеа ќе дое лошко ќе ви каже дека сте се влечкале со косилиците... :D :D

Каков Лошко - јас доаѓам одма.

Vele i da bilo taka eve Mece ke ti kaze deka ne bilo, toest on ke pnapravi iskrivuvanje vo vreme-prostorot, chunki on e po olmajti i od Branko Semokjniot :-)
"
Кљусев е крив.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7566
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10533 на: 20 Август 2013, 18:47:02 pm »
Ти не си валиден пример. :)

Па не баш... Јас сум пример дека ретко се иде на бензинска со бензинец (без разлика на реткото експлоатирање). Од друга страна, не постои пример за тоа што јас го посочив :)

П.С. Мојата кола, што „голта рафинерии“ при поголеми брзини, при држење лекции на значително посилни ТД агрегати при искачување на Стража (од кои ќе ги издвојам Пасат 1.9 ТДИ, Мерцедес Ц класа 220 ЦДИ, Тојота Авенсис Д-4Д и Мерцедес Е класа 300 ЦДИ), ја зголеми потрошњата за само 0.5 л/100км, од почетокот на искачувањето, па до горе (од 5.7 до 6.2). 40ина денари, одлично искористени. Потоа, со бркање на автопат (преку 160) накај Тетово, па и накај Скопје, успеа да извади „катастрофална“ потрошувачка на влез во Скопје, од непоимливи 5.8 л/100км. За споредба, на татко ми Пасат 2.0 ТДИ со 140 КС и значително поголем вртежен момент, со малтене ист режим на експлоатација, има покажано 5.5 л/100км.

Фала, пријатно.

Веле, ај те молам, размисли пак дали стварно си му држел лекција, или човекот едноставно не сакал да се замара со тебе?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10534 на: 20 Август 2013, 18:48:15 pm »
Ти не си валиден пример. :)

Па не баш... Јас сум пример дека ретко се иде на бензинска со бензинец (без разлика на реткото експлоатирање). Од друга страна, не постои пример за тоа што јас го посочив :)

П.С. Мојата кола, што „голта рафинерии“ при поголеми брзини, при држење лекции на значително посилни ТД агрегати при искачување на Стража (од кои ќе ги издвојам Пасат 1.9 ТДИ, Мерцедес Ц класа 220 ЦДИ, Тојота Авенсис Д-4Д и Мерцедес Е класа 300 ЦДИ), ја зголеми потрошњата за само 0.5 л/100км, од почетокот на искачувањето, па до горе (од 5.7 до 6.2). 40ина денари, одлично искористени. Потоа, со бркање на автопат (преку 160) накај Тетово, па и накај Скопје, успеа да извади „катастрофална“ потрошувачка на влез во Скопје, од непоимливи 5.8 л/100км. За споредба, на татко ми Пасат 2.0 ТДИ со 140 КС и значително поголем вртежен момент, со малтене ист режим на експлоатација, има покажано 5.5 л/100км.

Фала, пријатно.

Веле, ај те молам, размисли пак дали стварно си му држел лекција, или човекот едноставно не сакал да се замара со тебе?
Ааааааааааа така, стигнавме до реалноста. Иако јас би ги болдирал сите во заградата ама ајде...

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7566
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10535 на: 20 Август 2013, 18:51:56 pm »
Со Пасатот, ако е 90 кс, ке може...
Ц220-ката нема да ја коментирам, Тојатата послабо знам како стои со KS и NM, ама за Екласа, и држење лекција ...

На 2-3 пати ми се пуштаа на автопат такви Е-класи, од понови до постари, и знам што може таа кола...
Со Need4Speed, се враќавме еднаш од пиво, и се поигрувавме со една таква...

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10536 на: 20 Август 2013, 20:02:46 pm »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10537 на: 20 Август 2013, 20:20:37 pm »
Ти не си валиден пример. :)

Па не баш... Јас сум пример дека ретко се иде на бензинска со бензинец (без разлика на реткото експлоатирање). Од друга страна, не постои пример за тоа што јас го посочив :)

П.С. Мојата кола, што „голта рафинерии“ при поголеми брзини, при држење лекции на значително посилни ТД агрегати при искачување на Стража (од кои ќе ги издвојам Пасат 1.9 ТДИ, Мерцедес Ц класа 220 ЦДИ, Тојота Авенсис Д-4Д и Мерцедес Е класа 300 ЦДИ), ја зголеми потрошњата за само 0.5 л/100км, од почетокот на искачувањето, па до горе (од 5.7 до 6.2). 40ина денари, одлично искористени. Потоа, со бркање на автопат (преку 160) накај Тетово, па и накај Скопје, успеа да извади „катастрофална“ потрошувачка на влез во Скопје, од непоимливи 5.8 л/100км. За споредба, на татко ми Пасат 2.0 ТДИ со 140 КС и значително поголем вртежен момент, со малтене ист режим на експлоатација, има покажано 5.5 л/100км.

Фала, пријатно.

Веле, ај те молам, размисли пак дали стварно си му држел лекција, или човекот едноставно не сакал да се замара со тебе?

Не една лекција - туку (барем) четири. Да нејќеле да се замараат, ќе си се тргнеле у поспората лента и немало да паѓаат у несвест кога ги проаѓав.

Од друга страна, стваааарно не ми праи разлика у животов дали и колку луѓе од форумов ќе ми веруваат, а колку ќе глумат интересни и ќе вадат досетки и анегдоти. Тие што ме знаат, знаат дека сум веродостоен, особено за вакви работи, и дека немам патолошка потреба од внимание или од бескомпромисно согласување со тоа што го кажувам, за разлика од некои членови на форумов.

\\// Live long and prosper.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10538 на: 20 Август 2013, 20:25:15 pm »
искрено и мене ме изненади едно лансерче,многу добро се држеше од лептокарија семафорите кај букурешт
до сити мол

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10539 на: 20 Август 2013, 20:27:01 pm »
На колите кои ги спомна може да им се држи лекција не заради моќноста на моторот туку заради управливоста на возилото. Едноставно Лансерот е полесен и подобро лежи на пат. Тежината на угорница покрај што сериозно ја јаде моќта на турбо-дизелашите, сериозно ги спречува да влегуваат и излегуваат во свиоците. За удолница тежината е исто така голем минус, уствари уште поголем минус.

Е сеа колку биле во рејсинг мод тие на кои веле им предавал не знам, ама мислам дека со C класа 220 CDI од 2008 ќе му го искинам газот на Веле како на млад мајмун.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10540 на: 20 Август 2013, 20:35:27 pm »
Ако знаеш да ја возиш како што треба, и ако не е за 2500 евра, со 180000 ,,реални" километри што нормално, баба ги возела. Во раце на соодветни возачи, многу веројатно дека би сањал дека можам да им држам лекции. Но, во тие неколку ситуации, турбо-дизелите имаа колективна ,,најслабија карика" - човекот зад воланот. Од друга страна, јас прописно го искористив потенцијалот на моето возило, што резултираше со држење лекции на неколку тракторџии.


П.С. Со пуштена клима.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10541 на: 20 Август 2013, 20:58:16 pm »
И мене да ми се појавиш ти на ретровизор, со жена до тебе и со куче. И јас ќе се тргнам да ме поминиш.

:D :D

Ама па гледаш, ниту една алфа не си поминал.

:D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10542 на: 20 Август 2013, 21:13:04 pm »
Паметно би направил. Претходно наведените особи вложуваа натчовечки напори да не ме пуштат да пројдам, вклучувајќи тука сечење на ленти, блокирање на пролазна траекторија итн...

Алфите беа порано тргнати... со време, онака... за секој случај :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7566
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10543 на: 20 Август 2013, 21:34:42 pm »
Значи, до шоферите било. што од друга страна е сосема нерелеватно за темава...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #10544 на: 20 Август 2013, 21:38:28 pm »
оди кажи им на лп и на филив, они бројат кој се влече на автопат и статистики водат, и истото го ставаат како аргумент тука  ;) Ова од Веле е само контрааргумент на така „валиден“ доказ за технолошката надмоќ на едните врз другите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.