Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 411
Цитат: Simo - Carrier166 на 10 Август 2013, 20:18:39 pmНавистина........ Не знам зашто вакви реакции. Она што го велам е лесно проверливо и може да се утврди една од двете можности: 1. „да, навистина оние што возат полека се повеќето бензинци“ или 2. „не, не е вистина дека оние што возат полека се повеќето бензинци“.Моите обзервации го велат првото. Не е тешко и е добра занимација за на аутопут: ливчето и пенкалцето при рака на совозачот и фаќај белешки. На ум ми паѓаат два можни системи:1. Ги гледаш колите кои цепаат у левата лента и претицаат све живо, т.е. возат побрзо од просекот. За секој дизелаш во ливчето пишуваш едно „д“, за секој бензинец пишуваш едно „б“, а кога нема да можеш да утврдиш дали е „д“ или „б“, пишуваш „0“. На крајот од патувањето броиш.2. Ги гледаш колите кои се тегнат у десната лента и кои мораш да ги претицаш. Понатаму е исто ко погоре.Што велите за ова? Ви има смисла или не? Ако на некој му текне некој друг начин како да видиме кој во просек фрла повеќе снага на асфалт - нека пише.Цитат: Vlatzki на 10 Август 2013, 20:27:21 pmАко добро памтам, Рики еднаш рече дека со Леонот поминувал 250км за 500 денари нафта....... Ако е вистина, свака част.Тоа е нешто над 3 литри на 100 км. Не е невозможно.
Навистина........
Ако добро памтам, Рики еднаш рече дека со Леонот поминувал 250км за 500 денари нафта....... Ако е вистина, свака част.
Ако бензинец оди побрзо од 100кмх на автопат, тоа е службена кола.
Башка Симо ко што знам климата му е на максимум цело време а и си гази доста повеќе, Симо не е просечен возач, надпросечен е.