Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1919741 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9720 на: 29 Јули 2013, 15:14:54 pm »
Толку не влече на ниски сакаш да кажеш?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9721 на: 29 Јули 2013, 15:27:57 pm »
За V8 сосе нивните атестови и се комплет толку е.

мислам дека беше straight 6 ili v6 3.5Л. Moжеби било и v8 не го запазив тој момент.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9722 на: 29 Јули 2013, 16:40:27 pm »
Шо почнувате ?
Ова?? :P

освен за тркање и за сељачко расцепавање не гледам друга употреба вредност на овој „фичр“.

И, да, на пониски (побитни) вртежи има моќ на пувеж.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9723 на: 29 Јули 2013, 16:59:33 pm »
ЕЕее Банзаи бе, сељак еден. Затоа ја продаваш интеграта а?

Како не беше Филип да те посоветува кога ја купуваше.

;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9724 на: 29 Јули 2013, 17:25:38 pm »
Банза сега има 200кс при 4500рпм, наместо 60.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9725 на: 29 Јули 2013, 17:34:52 pm »
ЕЕее Банзаи бе, сељак еден. Затоа ја продаваш интеграта а?

Како не беше Филип да те посоветува кога ја купуваше.

;D

Тоа не го реков, молам да не бидам интерпретиран!

Реферирав исклучиво на значајниот торк кој го има дури над 6000 (или колку веќе на мајка им) рпм.

Конечно, не секој што се сељачи е сељак, исто како што не секој што понекогаш ќе одвали глупост е глуп.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9726 на: 29 Јули 2013, 17:54:13 pm »
1.2 TSI 105. Нашите комшии го тестирале подробно. Еве што измериле:

Цитат: АutoBild.bg
Докато при движение из града и при всекидневните пътувания 1,2-литровият мотор в началото бе само хвален („жизнен и с тяга като голям двигател”), то на автомагистралата се видя обратната страна на медала на модерната диета при работния обем, при която големите атмосферни двигатели се заменят от икономични турбомоторчета. Около и над 140 км/ч жаждата на 1.2 TSI се увеличава до недопустимите 14 л/100 км, двигателят е муден и шумен.
Средният разход на гориво на Polo за 100 000 км бе 8,74 л/100 км – значително повече от измереното по тестовата отсечка на AUTO BILD (6,3 литра).

Или во превод, иако на почетокот 105 кс турбо моторот давал впечаток на многу поголем мотор, сето тоа паднало во вода при возење на отворено. При брзини од 140кмх, 1.2 ТСИ троши 14 литри, моторот брчи и се мачи. Просечната потрошувчка на 1.2 тси е 8.75 л/100км, што е премногу.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9727 на: 29 Јули 2013, 18:18:59 pm »
@filip

Сељачење е возење во vtec?
Значи vtec е сељачка технологија измислена од сељаци- јапонци..

Ахаамммм.. :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9728 на: 29 Јули 2013, 18:43:47 pm »
@filip

Сељачење е возење во vtec?
Значи vtec е сељачка технологија измислена од сељаци- јапонци..

Ахаамммм.. :)

ко на дрво да му зборам

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9729 на: 29 Јули 2013, 18:46:34 pm »
1.2 TSI 105. Нашите комшии го тестирале подробно. Еве што измериле:

Цитат: АutoBild.bg
Докато при движение из града и при всекидневните пътувания 1,2-литровият мотор в началото бе само хвален („жизнен и с тяга като голям двигател”), то на автомагистралата се видя обратната страна на медала на модерната диета при работния обем, при която големите атмосферни двигатели се заменят от икономични турбомоторчета. Около и над 140 км/ч жаждата на 1.2 TSI се увеличава до недопустимите 14 л/100 км, двигателят е муден и шумен.
Средният разход на гориво на Polo за 100 000 км бе 8,74 л/100 км – значително повече от измереното по тестовата отсечка на AUTO BILD (6,3 литра).

Или во превод, иако на почетокот 105 кс турбо моторот давал впечаток на многу поголем мотор, сето тоа паднало во вода при возење на отворено. При брзини од 140кмх, 1.2 ТСИ троши 14 литри, моторот брчи и се мачи. Просечната потрошувчка на 1.2 тси е 8.75 л/100км, што е премногу.
Нелогични работи се кажани. Баш ќе проверам утре.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9730 на: 29 Јули 2013, 18:48:19 pm »
@filip

Сељачење е возење во vtec?
Значи vtec е сељачка технологија измислена од сељаци- јапонци..

Ахаамммм.. :)

ко на дрво да му зборам

Се е тоа во ред, него не го сфатив моментот со сељачењето. Дали се појавува во клипот? Тоа не го разбрав.

Освен криците на тој што урла.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9731 на: 29 Јули 2013, 19:02:02 pm »
1.2 TSI 105. Нашите комшии го тестирале подробно. Еве што измериле:

Цитат: АutoBild.bg
Докато при движение из града и при всекидневните пътувания 1,2-литровият мотор в началото бе само хвален („жизнен и с тяга като голям двигател”), то на автомагистралата се видя обратната страна на медала на модерната диета при работния обем, при която големите атмосферни двигатели се заменят от икономични турбомоторчета. Около и над 140 км/ч жаждата на 1.2 TSI се увеличава до недопустимите 14 л/100 км, двигателят е муден и шумен.
Средният разход на гориво на Polo за 100 000 км бе 8,74 л/100 км – значително повече от измереното по тестовата отсечка на AUTO BILD (6,3 литра).

Или во превод, иако на почетокот 105 кс турбо моторот давал впечаток на многу поголем мотор, сето тоа паднало во вода при возење на отворено. При брзини од 140кмх, 1.2 ТСИ троши 14 литри, моторот брчи и се мачи. Просечната потрошувчка на 1.2 тси е 8.75 л/100км, што е премногу.

а бе мојата не троши толку на 140 :D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9732 на: 29 Јули 2013, 19:44:38 pm »


 ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9733 на: 29 Јули 2013, 19:45:35 pm »
Твојата е 1.4, нели поголем мотор не се мачел толку и полесно му било и помалку трошел.
Абе ај драпај си мадињата. Се читаат и величат неписмени ауто-новинари кои немаат поима од авто-механика.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9734 на: 29 Јули 2013, 23:40:03 pm »
какви не глупости се кажаа во темава...