Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2174669 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9270 на: 05 Јули 2013, 19:52:02 pm »
Доста пишувате нубски коментари...Не е до коњите туку до преносот. Шкодата е 4x4, а тоа лимунот не е.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9271 на: 05 Јули 2013, 19:52:17 pm »
Со корветава си игра кој ќе стигне.. џабе им се тие моторите од брод 7.0 8.5 11.5 ...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9272 на: 05 Јули 2013, 19:54:19 pm »
hahahaha, доволен срам е со 628 коња да го видиш димот на 1.9 тди со 300 коња ... ;D

Срам било. :D :D :D :D :D :D
300 коњи со Халдекс во старт (првите 10 метри очигледно) ќе бидат побрзи од 628 коњи на заден погон што неизбежно е да ги пролизгаат задните тркала.
Понатаму се виде.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9273 на: 05 Јули 2013, 19:57:54 pm »
На клипов и не се виде, ама таму се видело.
Што значи дупло повеќе коњи :D
201m - Vysoke myto - 2010
Vette ZR1 8.46s
Octavia TDI 8.69s

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9274 на: 05 Јули 2013, 20:43:28 pm »
Не знам за Лагуна ама во Clio и Megane dci 105 прописно влече и има мала турбо дупка. Моторот е тивок и рафиниран, потивок е од TDI на W. Многу добро повлекува кога ќе се притисне. Не знам дали твојот dci е фаличен и го губи торкот или ...

Но потоа ми велиш 1.4 косилицата во Стило не е мртва. Таа косилица во СЕ е послаба од мојата косилица, 20НМ помалку, 1 секунда поспора, 8кмх поспора во максимална. Башка ја возев, не мрда.

Стварно не си ми јасен, за 1.4 мотор со 120нм зборуваш дека добро оди, а за дизел со 250НМ дека се губи.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7220
  • French diamond
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9275 на: 05 Јули 2013, 20:50:23 pm »
Италијанското во него збора, не тој  :)  

Јас незнам како до сега не ти е продаден Меганот и не си купиш едно Fiat Palio

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9276 на: 05 Јули 2013, 21:18:49 pm »
Не знам за Лагуна ама во Clio и Megane dci 105 прописно влече и има мала турбо дупка. Моторот е тивок и рафиниран, потивок е од TDI на W. Многу добро повлекува кога ќе се притисне. Не знам дали твојот dci е фаличен и го губи торкот или ...

Но потоа ми велиш 1.4 косилицата во Стило не е мртва. Таа косилица во СЕ е послаба од мојата косилица, 20НМ помалку, 1 секунда поспора, 8кмх поспора во максимална. Башка ја возев, не мрда.

Стварно не си ми јасен, за 1.4 мотор со 120нм зборуваш дека добро оди, а за дизел со 250НМ дека се губи.

Ова првите 30ккм после се деградира постепено а и ти со него.

Дупаката е мала ама длабока. Распонот на обртниот момент е краток едвај 1500 вртежи здрав обртен момент. Се губи во одредени услови и тоа е пред се заради малиот волумен кој без турбина не може ништо да направи. Контрастот помеѓу имање и немање торк е ко прекидач да палиш. Возењето поради тоа е се само не пријатно.

Јас возев многу коли пред да седнам повторно во Стилото. Од 2004 до сега имам сериозно извозено Лагуна 2.2dci, Мегане 1.5dci, Mercedes B1801,6T, сега алфава веќе 10ккм и еден Nisan Note 1.4 90ks на моите која беше во мое семејтво како втора кола а сега е кај моите. Имам повозено претежно надвор од СК служебни Laguni 1.5 dci и две А3-јки една со 1.4 тси и една 1.6 атмо(Оние коли кои ги тестиравме по 2-3 дена не ги бројам може сум промашил нешто). Од сите овие коли пред Стилото одат Мерцедесот(пред сите), А3 ТSI, Alfa 147 1.9 m-jet (овде на мисла ме тури но сепак аудито со ново поздраво подвозје е понапред од издрндана алфа, само внтрешноста ме мачи),Laguna 2.2dci.

И да најдев здраво Стило пред Алфава ќе беше тоа паркирано овде, оти тргнав по такво па понудите беа ужасно лоши во однос на Алфиве. Не примарно заради перформансите туку заради односот перформанси/одржување. Со доволно употреблив fun фактор.

А во однос на мртвилото на осет на мотор има еден јасен фактор на издвојување на она што го бараш од моторот. На пример за Insignia 1.6 TB многу во фирма истакнаа дека нема душа. Јас во град не можев да се оттргнам да не ја возам 120. Ќе се опуштам малце и дур сватам како стигнав.  Ова никако не можев со Mondeo 2.0 Tdci да го најдам, ниту со Passat 2.0 TDI кој е нешто подобар од Ford-ов. Мислењата одеа тотално спортивно 3:3

Оние што ќе влезат во TB и ќе сакаат да менуваат брзини ко јас на Алфата на 1900 вртежи не мора ни да седнуваат. Ако не им се слуша моторот на 4000 вртежи како работи нека не го вртат. Ама со моторите тоа е. Се возат во оној опсег во кои се дизајнирани да дадат најдобри резултати, се друго е мачење за моторот, возачот или обете. Дополнително колите имаат фактор на „штедлив мод“, значи ако сакаш штедливо да крузаш има една мапа, ако стиснеш на гас има друга. На пример Lexus во своите модели има метод да оцени дали на гас стискаш нагло или полека и според тоа да одреди во кој режим ќе го погони моторот.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9277 на: 05 Јули 2013, 21:19:57 pm »

Отсутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5662
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9278 на: 05 Јули 2013, 21:27:10 pm »
^Pisi te molam nesto poopsirno za Mercedesoviot turbo benzin, konkretno 1.6T.
Mislam deka odi pod oznaka 180 i 200, kaj CLA to, ako ne gresam toa e istiot motor so razlicna konjaza taka?

Civo proizvodstvo e toj motor, Mercedes ili?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9279 на: 05 Јули 2013, 22:02:28 pm »
Тој е најновата генерација на бензински мотори на Мерцедес. Го воведоа прв пат во B180/200 крај на 2012. Механички потполно исти едниот 122KS 200Nm другиот 155KS 250Nm. Последната најава е дека овој ист мотор оди во C претпоставувам во верзија од околу 170KS.

Еден од најпријатните моменти кај тој мотор е дека, иако нема компреосри и суперчарџери, потегнува рамномерно и без колебање од 1250 вртежи и тој обртен момент трае до 4000 вртежи. За бензински мотор кој „идла“ на 700- 750 вртежи 1250 постигнуваш кога ќе помислиш да тргнеш а уште педала не си стиснал. Не сум возел електричен автомобил но чувствовот на повлекување одма и линеарноста на снагата ти дава пријатно и мазно чувство на контрола. 122KS не се фрапантни бројки за големината на колата, соодветно не вришти од снага, но како што реков ја има за мене доволно за да можам да живеам со неа и за мене секако побитно е да можам во тоа возило да се осеќам пријатно.

Сите модели со овие мотори имаат старт/стоп кој одлични се носи во секоја урбана комбинација. За разлика од C220 CDI каде треба малце навикнување (и тој е ок), овој скоро нема да го приметиш слично како со TSI.

Во онаа имплементација во B заради габаритот на возилото 1400+, градската потрошувачка е околу 8,5 со тоа јас како ја терав (ја терам како и секоја друга кола не ми е гајле за покажувачот на моментална потрошувачка ниту ги следам оние препораки за пормена на брзина). Но на отворено веќе е друга приказна. На магистрални патишта каде брзините се ограничени а контролите редовни возењето од 70-100 со константно темпо ќе ти се доближи до 5. Јас редовно на 5.5 го терав накај Приштина и назад. На автопат зависи што правиш. Јас со ниедна кола не сум потрошил помалце бензин/дизел на автопат отколку во град.

Конечно за колата, иако многу ја оценуваат како тврда, за мене има едно од најдобрите подвозја (ова беше спорт пакет со нормална суспензија - 15мм спуштено но не „камен“) од сите со кои сум се сретнал ви класата на хеч(не во нејзината) и  во комбинација со одличниот квалитет на кабината изолацијат и управувањето ми беше најдоброто возило со кое сум поминал многу долги дневни релации без да осетам замор и непријатност од долго седење зад управувач.

Реално немам емоции кон колите и за мене прво се средство за превоз сите на некој начин имале добри и лоши особини. Мојата тенденција е да ги кажам лошите и не се залажувам дека оваа конфекциска авто индустирја нуди нешто посебно за нас обичните купувачи кои не можеме да издвоиме за кола колку за еден стан. Сепак премиум класите, сите на некој начин си го одработуваат она за што ти бараат пари во однос на другите. Мерцедесов ми се бендиса и е единсствена кола за која би се вратил и би го купил истиот модел доколку не можам да си дозволам подобар.

Кога сме кај лошите работи кај овој модел имам сериозна забелешка на менувачот/рачката која далеку е од прецизноста и можноста за брзи менување како што е тоа на пример во А3.
« Последно менување: 06 Јули 2013, 01:02:16 am bramovsk »

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7220
  • French diamond
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9280 на: 05 Јули 2013, 22:16:03 pm »
Јас на клипот гледам само црн чад, Шкода не гледам ... ја гледа некој ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9281 на: 06 Јули 2013, 00:43:20 am »
кај најдоа бе волво да влечат... хахаха
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9282 на: 06 Јули 2013, 01:38:56 am »
Воопшто не тролам. Стилото ич не е мртво особено ако не си запнал да го возиш на 1300 вртежи. Сите фиатови и алфини мотори многу здраво се осеќаат на 4000 и потрошувачката воопшто не е екстремна туку напротив во пропишаната. 

Да седнеме заедно јас во стилото ти во караванов па да се пробаме да видиш како изгледа.

1.5 dci е најконфекцискиот мотор во Renault и затоа и највеќе го има евтин е и доволно  за да ги покрие умерените барања за градско потрчко. Но тој мотор поради малиот волумен нема ништо во него додека не вклучи турбината. Сум го возел и два пати во Лагуна до Тирана преку Елбасан (тоа фамозно брдо), едноставно нема шанси да го најдеш обртниот момент кога ќе се изгуби оти кривините се толку остри што не ретко се над 180 степени и со голема угорнина, па моментот залет заборави го. И тогаш скоро застануваш мора во прва да уфрлиш за тоа мора да ја намалиш брзината и тоа се станува многу досадно.

1.5дци е типичен дизел значи си се подстресува и се развивбрирува со тек на време си доаѓа на вистинско место во кое вибрациите во кабина си се осеќаат на секое застанување на семафор. Тешко живее над 3500 обртаи и динамичните возења не му се баш омилени.

Веројатно за хипермајлери ова е тоа што им треба. Јас одма ќе се вратам во ZX-ot во замена за караванов. Но возните својства не се само во моторот.

Поради разликите во каросериите возните својства на караванот па се дополнително утепани со француска неукост за подвозја и одлично расклатен управувачки спој што дури од почеток бараше доста навикнување за да изведеш проста операција како што е да поминеш камион на автопат кога ќе влезеж во неговиот драг.

Значи за возење Стилото е далеку подобро како целосен пакет. Перофрманисте се тука некаде, сме се пробале накај Стража и со ништо не покажува дека заостанува по угорниците а чим ќе треба да се совладуваат поостри свиоци Меганот нема што да бара тука. Слични возни својства имаа и седаните. Кратките не сум ги возел.

Намената на овие мотори е штедливост и економичност по прифатливи(за тој што сака да ги прифати) перформанси. Штета што немав избор да земам барем 1.9dci затоа  што тука е друга приказната. Но на крајот, јас моделот не можев да го бирам имав буџет и два бренда а во тој момент караван ми изгледаше како интересна авантура. Но веќе не. 

Што се однесува до торкот веќе излишно е да коментирам. Тоа е само еднабројка кја кажува колку има потенцијал моторот да зиврши работа. А моќноста е она што кажува колку работа врши во одредени услови. Тоа е како да ми кажуваш дека заради напонот од 110V во USA електромоторите не можат да имаат исти перформанси како oвие тука на 220V.

Прифаќањето на едната бројка како апсолутно мерило за динамиката на возење и перформансите е целосно погрешно, а понатакa самите бројки на моторите не резултираат со целосна слика за имплементацијата.

Немам намера никого да торлам. Еве ги колите кај мене пред врата ако сакам да свртам кругче од забава до Средно ќе одам да му ги побарам на Симо клучевите. Во ова другово само ако се појави зорт да носам буре за зелка и сл.
190nm во на Симо Алфата се сосема споредливи со тие 120Nm во Стилото. Оди види дали Алфата е мртва.   
-Epic
-Мојот муабет не беше Zx vs Megan,туку Zx vs Stilo и тоа во поглед само кон моторите,кон ништо друго.
-До 4000 не да е мртва,рефлекс на мртва свиња,после тоа само малку ке клоцни.

п.с 1.5 дци,во Нисан Тида такси возена низ град 3-4 години,кој стигнал ја дрнкал, едностано толку убаво си влече и си влече и лепи за седиште,шо би рекла Алачки мх,мх,мх...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1857
  • Renault Megane R26
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9283 на: 06 Јули 2013, 01:42:44 am »
Ne e mozno 1.5dci vo bilo koe vozilo ubavo da si vlece;D

Отсутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5662
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #9284 на: 06 Јули 2013, 03:04:27 am »
Тој е најновата генерација на бензински мотори на Мерцедес. Го воведоа прв пат во B180/200 крај на 2012. Механички потполно исти едниот 122KS 200Nm другиот 155KS 250Nm. Последната најава е дека овој ист мотор оди во C претпоставувам во верзија од околу 170KS.

Еден од најпријатните моменти кај тој мотор е дека, иако нема компреосри и суперчарџери, потегнува рамномерно и без колебање од 1250 вртежи и тој обртен момент трае до 4000 вртежи. За бензински мотор кој „идла“ на 700- 750 вртежи 1250 постигнуваш кога ќе помислиш да тргнеш а уште педала не си стиснал. Не сум возел електричен автомобил но чувствовот на повлекување одма и линеарноста на снагата ти дава пријатно и мазно чувство на контрола. 122KS не се фрапантни бројки за големината на колата, соодветно не вришти од снага, но како што реков ја има за мене доволно за да можам да живеам со неа и за мене секако побитно е да можам во тоа возило да се осеќам пријатно.

Сите модели со овие мотори имаат старт/стоп кој одлични се носи во секоја урбана комбинација. За разлика од C220 CDI каде треба малце навикнување (и тој е ок), овој скоро нема да го приметиш слично како со TSI.

Во онаа имплементација во B заради габаритот на возилото 1400+, градската потрошувачка е околу 8,5 со тоа јас како ја терав (ја терам како и секоја друга кола не ми е гајле за покажувачот на моментална потрошувачка ниту ги следам оние препораки за пормена на брзина). Но на отворено веќе е друга приказна. На магистрални патишта каде брзините се ограничени а контролите редовни возењето од 70-100 со константно темпо ќе ти се доближи до 5. Јас редовно на 5.5 го терав накај Приштина и назад. На автопат зависи што правиш. Јас со ниедна кола не сум потрошил помалце бензин/дизел на автопат отколку во град.

Конечно за колата, иако многу ја оценуваат како тврда, за мене има едно од најдобрите подвозја (ова беше спорт пакет со нормална суспензија - 15мм спуштено но не „камен“) од сите со кои сум се сретнал ви класата на хеч(не во нејзината) и  во комбинација со одличниот квалитет на кабината изолацијат и управувањето ми беше најдоброто возило со кое сум поминал многу долги дневни релации без да осетам замор и непријатност од долго седење зад управувач.

Реално немам емоции кон колите и за мене прво се средство за превоз сите на некој начин имале добри и лоши особини. Мојата тенденција е да ги кажам лошите и не се залажувам дека оваа конфекциска авто индустирја нуди нешто посебно за нас обичните купувачи кои не можеме да издвоиме за кола колку за еден стан. Сепак премиум класите, сите на некој начин си го одработуваат она за што ти бараат пари во однос на другите. Мерцедесов ми се бендиса и е единсствена кола за која би се вратил и би го купил истиот модел доколку не можам да си дозволам подобар.

Кога сме кај лошите работи кај овој модел имам сериозна забелешка на менувачот/рачката која далеку е од прецизноста и можноста за брзи менување како што е тоа на пример во А3.
Thanks.

Jas pak pomisliv deka i toj e na Renault.
Mi padna cudno zasto znam vo Megane oni stavaat 1.4TCE.
Znaci CLA 200 ke bide interesen paket...hmm