Однесен на миење во Вошфабрик, допумпани гуми, наполнето гориво, проверено масло и течности. Малку повеќе верглање додека се наполни карбураторот со бензин (секоја чест на Топла 45ач) запалување и ни трага од трокирање. Провозен десетина километри. Импресии до небо. Волан како да има серво, менувач помек и попрецизен и од Твингото и од Спаркот, мотор како излезен од фабрика (освен тоа што дуваат кариките по малце). Ма какво продавање не сакам повеќе да чујам за продавање. На 20 Фебруар ќе оди на регистрација во PSS, ќе му сменам само буфери и ќе си го возам. Шо ги ебам трошоците, во таа кола сум живеел и ми се случиле одни од најпријатните и најважните моменти во животот. Никогаш нема да го продадам кадетот. А кога ќе се распадне од р’ѓа после 10 години, моторот ќе го извадам и ќе го монтирам на сталаг на балкон како музејски експонат. Ќе го исчистам со разредувач, ќе го офарбам и ќе држам часови по механика.
Чао пријатно. Thanks for reading yall!