Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 410
Цитат: Simo - Carrier166 на 26 Јануари 2013, 18:01:07 pmЦитат: LosiPatista на 26 Јануари 2013, 16:44:41 pmOgranicete ja kosilicata na 5000rpm, pa sporedbata spored kubikaza ke ima logikaЗаврти го тракторот на 8-9000 вртежи тогаш и за мене ќе има логика споредбата тракторот нема да може да го запали горивото на толку вртежи. а и да го запали (како?!) клипот ќе оди надоле со брзина поголема од брзината на ширење на експлозијата.
Цитат: LosiPatista на 26 Јануари 2013, 16:44:41 pmOgranicete ja kosilicata na 5000rpm, pa sporedbata spored kubikaza ke ima logikaЗаврти го тракторот на 8-9000 вртежи тогаш и за мене ќе има логика споредбата
Ogranicete ja kosilicata na 5000rpm, pa sporedbata spored kubikaza ke ima logika
Цитат: Cuore Sportivo на 26 Јануари 2013, 15:59:28 pmТогаш темава нека се затвори, не постои дизел кој ќе понуди подобри перформанси од бензинец кој може да се купи за исти пари.Што се „перформанси“? драг рејсинг или реална секојдневна употреба? „Перформанси“ само по себе е прешироко. Мораме да го исконкретизираме за да праиме муабет.Два мотора можат да имаат ИСТО време 0-100, но во реалната употреба едниот да биде далеку по супериорен. Дали се согласуваш дека ова е можно?
Тогаш темава нека се затвори, не постои дизел кој ќе понуди подобри перформанси од бензинец кој може да се купи за исти пари.
Golf VI GTD 2.0, 170 hp, 350 nm, 5.3l/100(Economy), 8.5 l/100(Sport), 0-100 8,1 sec, price 28 000 E ...Golf VI GTI 2.0, 211 hp, 280 nm, 7.5l/100(Economy), 22.7 l/100 (Sport), 0-100 6.9 sec, price 27 000 E ... За нашиве Македонски услови, дизел без око да ми трепне...
Цитат: filipv на 26 Јануари 2013, 16:36:02 pmЦитат: Cuore Sportivo на 26 Јануари 2013, 15:59:28 pmТогаш темава нека се затвори, не постои дизел кој ќе понуди подобри перформанси од бензинец кој може да се купи за исти пари.Што се „перформанси“? драг рејсинг или реална секојдневна употреба? „Перформанси“ само по себе е прешироко. Мораме да го исконкретизираме за да праиме муабет.Два мотора можат да имаат ИСТО време 0-100, но во реалната употреба едниот да биде далеку по супериорен. Дали се согласуваш дека ова е можно?Ако се со иста кубикажа бензинецот ќе биде во предност во секаква ситуација.
Цитат: Tommy на 26 Јануари 2013, 18:27:55 pmGolf VI GTD 2.0, 170 hp, 350 nm, 5.3l/100(Economy), 8.5 l/100(Sport), 0-100 8,1 sec, price 28 000 E ...Golf VI GTI 2.0, 211 hp, 280 nm, 7.5l/100(Economy), 22.7 l/100 (Sport), 0-100 6.9 sec, price 27 000 E ... За нашиве Македонски услови, дизел без око да ми трепне... Не верувам во релевантноста на овој податок за потрошувачка. Повеќе верувам дека е техничка грешка, и дека е 12,7, а не 22,7 бидејќи градската потрошувачка е декларирана на 10л. за 22,7 треба да ја убиеш колата од турирање во место. А ако тоа е некој спорт - ок тогаш. BTW, од истиот извор гледам дека спорт мод потрошња за ед. 35 е 19,5.... Чудно нели?
А си проверил дали GTD во Sport мод (што и да значи ова) троши само едно литро повеќе одошто е декларирано за градска? Не ти е тебе чуден податокот што таму потрошувачката во тој мод е само 15-тина % поголема, а кај бензинецот тоа е 120%?! Чисто мозочна гимнастика, јас мислам дека практично е невозможно при исти режими на работа бензинецот да ја зголеми потрошувачката за 120% а дизелот ко` само да упалил клима..
Цитат: Tommy на 26 Јануари 2013, 18:27:55 pmGolf VI GTD 2.0, 170 hp, 350 nm, 5.3l/100(Economy), 8.5 l/100(Sport), 0-100 8,1 sec, price 28 000 E ...Golf VI GTI 2.0, 211 hp, 280 nm, 7.5l/100(Economy), 22.7 l/100 (Sport), 0-100 6.9 sec, price 27 000 E ... За нашиве Македонски услови, дизел без око да ми трепне... Остај ти овие муабети,на некој друг да ги правиш,пошто да беше така како што кажуваш едишн-от немаше ни да го погледнеш а не да го купиш..