Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923037 пати)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2715 на: 23 Ноември 2012, 00:54:30 am »
Нуме ако А7 е од 89...
Вибрации има, и се осеќа дека си во дизел, особено ако претходно си седнал во истата кола бензинец.
Особено до израз доаѓаше при работата на старт-стоп системот.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2716 на: 23 Ноември 2012, 01:08:16 am »
ete za dizelo sto prasa nekoj ponazad....
dizelot ne tropa cuka smrdi cadi poveke ne sporeduvajte so izvadeni katalizatori cipani i dizeli od 89-ta

Го слушна моторчето од Зеро? :D :D  


@Zero, колку е поефортлес возењето на тди вс тси? Ги имаш двата „при рука“, баш ме занима. Секако, поинтересно ќе беше да беше 1.6тди споредено со 1.4тси, но и со 2.0 е ОК да раскажеш споредба. Ете ти + идеја, може еден компаративен тест да се стокми :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2717 на: 23 Ноември 2012, 01:34:55 am »
ништо не знаат овие од wiki :D  се шалам, ама многу од фактите не се баш точни, како на пример дека бензинците се 30%, а овие 45%. Бројката е намалена и е помала од 10%, а 45% се однесува на индустриски дизел мотори, со ЕПТЕН ниски вртежи и мал опсег на работа. А главниот недостаток за бензинците (детонацијата) е надмината со Директното Впрскуавње, така да бензинците пак го враќаат ударот :)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2718 на: 23 Ноември 2012, 01:49:35 am »
тоа е тоа

Отсутен Start Up Mac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1518
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2719 на: 23 Ноември 2012, 03:40:05 am »
ja sum za benzin .. zasto?
Zatoa sto ne se zamram zimoska so palenje :D ne se boram so bosh pumpi  ne se zamram dali da ja stisnam ili ne ( so isklucok na nekoi dizeli ) i taka so e toa e od benzin ne se delam  i gaga da mi daat dizel ke go odbijam :D cista rabota turi benzin vozi :D

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2720 на: 23 Ноември 2012, 07:30:14 am »
^ очигледно не си возел дизел

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2721 на: 23 Ноември 2012, 08:31:07 am »
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine

Major advantages

Diesel engines have several advantages over other internal combustion engines:

    They burn less fuel than a petrol engine performing the same work, due to the engine's higher temperature of combustion and greater expansion ratio.[1] Gasoline engines are typically 30% efficient while diesel engines can convert over 45% of the fuel energy into mechanical energy[26] (see Carnot cycle for further explanation).
    They have no high voltage electrical ignition system, resulting in high reliability and easy adaptation to damp environments. The absence of coils, spark plug wires, etc., also eliminates a source of radio frequency emissions which can interfere with navigation and communication equipment, which is especially important in marine and aircraft applications.
    The life of a diesel engine is generally about twice as long as that of a petrol engine[27] due to the increased strength of parts used. Diesel fuel has better lubrication properties than petrol as well.

Bus powered by biodiesel

    Diesel fuel is distilled directly from petroleum. Distillation yields some gasoline, but the yield would be inadequate without catalytic reforming, which is a more costly process.
    Diesel fuel is considered safer than petrol in many applications. Although diesel fuel will burn in open air using a wick, it will not explode and does not release a large amount of flammable vapor. The low vapor pressure of diesel is especially advantageous in marine applications, where the accumulation of explosive fuel-air mixtures is a particular hazard. For the same reason, diesel engines are immune to vapor lock.
    For any given partial load the fuel efficiency (mass burned per energy produced) of a diesel engine remains nearly constant, as opposed to petrol and turbine engines which use proportionally more fuel with partial power outputs.[28][29][30][31]
    They generate less waste heat in cooling and exhaust.[1]
    Diesel engines can accept super- or turbo-charging pressure without any natural limit, constrained only by the strength of engine components. This is unlike petrol engines, which inevitably suffer detonation at higher pressure.
    The carbon monoxide content of the exhaust is minimal, therefore diesel engines are used in underground mines.[32]
    Biodiesel is an easily synthesized, non-petroleum-based fuel (through transesterification) which can run directly in many diesel engines, while gasoline engines either need adaptation to run synthetic fuels or else use them as an additive to gasoline (e.g., ethanol added to gasohol).




Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2722 на: 23 Ноември 2012, 08:51:38 am »
Одлично. Идам да купам автобус и ќе го терам на биодизел. Ви благодарам, колеги клабери, ми ги отворивте очите!
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2723 на: 23 Ноември 2012, 08:55:20 am »
Ili mozes da zemis bilo kakvo vozilo vo dizel izvedba, so isklucok na Ferrari, Corvette i uste nekolku drugi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2724 на: 23 Ноември 2012, 08:57:36 am »
Многу луѓе мешаат соништа со реалност.

Ако сакам да возам Корвета ZR1 бензинец, тоа апсолутно не значи дека сакам бензинци. Според мене најблиску до тоа повлекување на мојата ми мила, за пристојни пари нуди турбодизел.

Незнам што не е јасно. Ги сакам и двете. Само дизел троши помалку и нуди повеќе кај што сакам да нуди.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2725 на: 23 Ноември 2012, 09:03:29 am »
taka de, vozat ova:

  + 






i vo svoja odbrana go zemaat ova:

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2726 на: 23 Ноември 2012, 09:08:22 am »
Или, са друге стране јастука, возат ова:

,

а во своја одбрана го земаат ова:





The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2727 на: 23 Ноември 2012, 09:10:11 am »
imame traktori na forumov? pa so ne se pretstavat :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2728 на: 23 Ноември 2012, 09:10:46 am »
    Diesel engines can accept super- or turbo-charging pressure without any natural limit, constrained only by the strength of engine components. This is unlike petrol engines, which inevitably suffer detonation at higher pressure.

не сум сигурен (прашувам) ама нели ова не важи за tsi? пошто клипот кога иде нагоре компримира чист воздух, нема што да детонира ради зголемената температура на смесата (бидејќи нема смеса)?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2729 на: 23 Ноември 2012, 09:12:29 am »
imame traktori na forumov? pa so ne se pretstavat :)

Имаме и со конвенционални возила, па нејќат да се претстават ;)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.