Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923167 пати)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2700 на: 23 Ноември 2012, 00:05:55 am »
Општо познато е дека дизел се вози првенствено заради економичноста и ништо друго
Ја мислам дека ствара и помал замор при возење. Или не?
Во другото тешко дека има предност дизелот :)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2701 на: 23 Ноември 2012, 00:07:20 am »
Така е Филип. Во доста случаеви кога сум на долг пат сум посакувал дизел да возам. Нема муабет тука.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2702 на: 23 Ноември 2012, 00:07:48 am »
Тебе посебно те сфаќам. ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2703 на: 23 Ноември 2012, 00:09:39 am »
Општо познато е дека дизел се вози првенствено заради економичноста и ништо друго
Ја мислам дека ствара и помал замор при возење. Или не?
Во другото тешко дека има предност дизелот :)

i vo sekoja druga disciplina, apsolutno vo sekoja sporedba kade benzinecot i dizelot imaat ista snaga i masa, se brisi pod so upalacot.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2704 на: 23 Ноември 2012, 00:10:17 am »
Снага не беше ли НМ?

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2705 на: 23 Ноември 2012, 00:11:13 am »
Снага/силина/моќност во теорија се означува со KW.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2706 на: 23 Ноември 2012, 00:13:32 am »
Што е исто. Мада ЛП пак лаже ;D ;D

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2707 на: 23 Ноември 2012, 00:14:24 am »
E ти да не очекуваше нешто друго? :D
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2708 на: 23 Ноември 2012, 00:18:01 am »
Така е Филип. Во доста случаеви кога сум на долг пат сум посакувал дизел да возам. Нема муабет тука.
А ја низ град сум посакувал бензин да возам, па да забрчи убаво, па да заврти 7,8,9к врт/мин па да исклучи. Мераци :)

Присутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2709 на: 23 Ноември 2012, 00:21:28 am »
Општо познато е дека дизел се вози првенствено заради економичноста и ништо друго
Ја мислам дека ствара и помал замор при возење. Или не?
Во другото тешко дека има предност дизелот :)

i vo sekoja druga disciplina, apsolutno vo sekoja sporedba kade benzinecot i dizelot imaat ista snaga i masa, se brisi pod so upalacot.
Ах ЛП ЛП, не знам како тебе лично не ти се здосади да се експонираш вака :) 

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2710 на: 23 Ноември 2012, 00:23:04 am »
Така е Филип. Во доста случаеви кога сум на долг пат сум посакувал дизел да возам. Нема муабет тука.
А ја низ град сум посакувал бензин да возам, па да забрчи убаво, па да заврти 7,8,9к врт/мин па да исклучи. Мераци :)
Vaka na primer
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2711 на: 23 Ноември 2012, 00:27:58 am »
...OR:



Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2712 на: 23 Ноември 2012, 00:42:58 am »
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine

Major advantages

Diesel engines have several advantages over other internal combustion engines:

    They burn less fuel than a petrol engine performing the same work, due to the engine's higher temperature of combustion and greater expansion ratio.[1] Gasoline engines are typically 30% efficient while diesel engines can convert over 45% of the fuel energy into mechanical energy[26] (see Carnot cycle for further explanation).
    They have no high voltage electrical ignition system, resulting in high reliability and easy adaptation to damp environments. The absence of coils, spark plug wires, etc., also eliminates a source of radio frequency emissions which can interfere with navigation and communication equipment, which is especially important in marine and aircraft applications.
    The life of a diesel engine is generally about twice as long as that of a petrol engine[27] due to the increased strength of parts used. Diesel fuel has better lubrication properties than petrol as well.

Bus powered by biodiesel

    Diesel fuel is distilled directly from petroleum. Distillation yields some gasoline, but the yield would be inadequate without catalytic reforming, which is a more costly process.
    Diesel fuel is considered safer than petrol in many applications. Although diesel fuel will burn in open air using a wick, it will not explode and does not release a large amount of flammable vapor. The low vapor pressure of diesel is especially advantageous in marine applications, where the accumulation of explosive fuel-air mixtures is a particular hazard. For the same reason, diesel engines are immune to vapor lock.
    For any given partial load the fuel efficiency (mass burned per energy produced) of a diesel engine remains nearly constant, as opposed to petrol and turbine engines which use proportionally more fuel with partial power outputs.[28][29][30][31]
    They generate less waste heat in cooling and exhaust.[1]
    Diesel engines can accept super- or turbo-charging pressure without any natural limit, constrained only by the strength of engine components. This is unlike petrol engines, which inevitably suffer detonation at higher pressure.
    The carbon monoxide content of the exhaust is minimal, therefore diesel engines are used in underground mines.[32]
    Biodiesel is an easily synthesized, non-petroleum-based fuel (through transesterification) which can run directly in many diesel engines, while gasoline engines either need adaptation to run synthetic fuels or else use them as an additive to gasoline (e.g., ethanol added to gasohol).

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2713 на: 23 Ноември 2012, 00:45:00 am »
ete za dizelo sto prasa nekoj ponazad....
dizelot ne tropa cuka smrdi cadi poveke ne sporeduvajte so izvadeni katalizatori cipani i dizeli od 89-ta

Присутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2714 на: 23 Ноември 2012, 00:47:27 am »
Ај со ред...
Првото, економичноста, решена работа.
Второто, не возиме подморници и бродови.
Третото, се согласувам, мада со добро одржување и бензинец долго ќе трае, а за лубрикантите, ќе си туриш сам.

За бусовите и камионите веќе се спомна што и како.