Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924104 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2145 на: 16 Ноември 2012, 16:34:18 pm »
dizelot ima snaga segde, dodeka kosilicata gi ima samo na 6600rpm.

Не бензинецот има сегде а дизелот на 6000 воопштo ја нема ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2146 на: 16 Ноември 2012, 16:35:51 pm »
Aj kazi samo kako te izduva TDI na velesko ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2147 на: 16 Ноември 2012, 16:37:30 pm »
Неможеш а. Пред фактите и ти неможеш.  ;D

Него ти реков, тој ме помина а ја го пуштив. Но и да не го пуштев ќе ме поминеше. ТДИ то беше со далеку појак мотор.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2148 на: 16 Ноември 2012, 16:38:49 pm »
TDI 140, poslab od tebe e. Toj te pusti, pa te pomina ko od sala. Daj videoto da se potsetime ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2149 на: 16 Ноември 2012, 16:40:25 pm »
Значи  140т. јас сум 144i . А не беше 140 појак беше. А и имам 2 ца сведоци дека застанав да го пуштам откако го поминав. ;)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2150 на: 16 Ноември 2012, 16:42:36 pm »
Обртниот момент по правило секогаш е поголем кај кола која има поголема кубикажа доколку споредуваме мотори со иста аспирација, или турбашот секогаш има поголем обертен момент спореден со атмосферец. Така да споредбата според коњажа не држи вода, секогаш моторот кој има повеќе њутн метри ќе биде поеластичен.
Тоа е тоа :)

А Члинки, турбаш со иста коњажа и слична тежина ќе те мачка на леб во секое време и во секакви услови, сеедно дали е дизел, бензин, плин. Остал ЛП што пробува да го сврти на споредба бензин вс дизел, кога нема врска со тоа.


За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2151 на: 16 Ноември 2012, 16:44:15 pm »
Па тоа и го зборам. Aма немаше така лесно да ме помине ако не го пуштев, пошто идев над 200, ќе му требаше малце време. :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2152 на: 16 Ноември 2012, 16:59:30 pm »
дизелот има снага само од 1500 до 3000 вртежи. А косилицата ги има од 2600 до 9000рпм

Tочно. Дизелот има снага во вртежите во кои обично се вози, а бензинецот во вртежите во кои обично не се вози!

Зборувам општо за коњажа, а не за peak или просечна коњажа.

Ааа, така може, тогаш се согласувам.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2153 на: 16 Ноември 2012, 17:01:28 pm »
Да бе ретко бензинец од 2600 до 4600 да го возиш, скоро никогаш :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2154 на: 16 Ноември 2012, 17:04:04 pm »
Да бе ретко бензинец од 2600 до 4600 да го возиш, скоро никогаш :)

На 2600 вртежи дизелот доминира, затоа и меѓуубрзањата му се бољи. Вртежите при кои дизелот губи снага а бензинецот - напротив - добива при реалното возење многу поретко се постигнуваат од овие првите.

Возиш бензинец? Анализирај го обртомерот при своето следно возење и види во кој опсег стрелката го поминува најголемиот дел од времето.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2155 на: 16 Ноември 2012, 17:07:39 pm »
Chlinki, 5ta, gasta patos, nemase mnogu izbor ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2156 на: 16 Ноември 2012, 17:56:37 pm »
Барем можам над 200 ;) .

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2157 на: 16 Ноември 2012, 17:58:04 pm »
Да бе ретко бензинец од 2600 до 4600 да го возиш, скоро никогаш :)

На 2600 вртежи дизелот доминира, затоа и меѓуубрзањата му се бољи. Вртежите при кои дизелот губи снага а бензинецот - напротив - добива при реалното возење многу поретко се постигнуваат од овие првите.

Возиш бензинец? Анализирај го обртомерот при своето следно возење и види во кој опсег стрелката го поминува најголемиот дел од времето.

Подобро би било за тебе да не го анализира обртометарот, минимум дупло врти од дизел ;D

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2158 на: 16 Ноември 2012, 18:03:28 pm »
Е добро ајде ќе сио играме играчки и ќе шалтаме на 2000 вртежи. А што е со оние што сакат да си стиснат педалата до крај и да не се замарат додека не почне да рже и после па од почеток? Реално на мене да ми дадат дизел како што не се замарам дали се 5000 или 2000 вртежи ќе испуште душа брзо брзо. Или дури ќе тврдете дека дизелот може подолго од бензинецот да го држеш во високи обртаи без да сменеш?! Штознам ако ја читам темата дизелот како да има надприродни моќи изгледа. Пример пежо 1.4 хди на 35-40 и во трета брзина нема ли како корсaта исто 1.4 бензин до 40 во прва :D.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2159 на: 16 Ноември 2012, 18:10:52 pm »
Да бе ретко бензинец од 2600 до 4600 да го возиш, скоро никогаш :)

На 2600 вртежи дизелот доминира, затоа и меѓуубрзањата му се бољи. Вртежите при кои дизелот губи снага а бензинецот - напротив - добива при реалното возење многу поретко се постигнуваат од овие првите.

Возиш бензинец? Анализирај го обртомерот при своето следно возење и види во кој опсег стрелката го поминува најголемиот дел од времето.

Подобро би било за тебе да не го анализира обртометарот, минимум дупло врти од дизел ;D

поентата е дека (ајде да повторам) во вртежите во кои обично се вози дизелот развива повеќе коњи.

А што е со оние што сакат да си стиснат педалата до крај и да не се замарат додека не почне да рже и после па од почеток?

сите сакаат понекогаш да развијат големи вртежи, ама понекогаш. најчесто не. тоа сакам да кажам. ЗАТОА бензинците често се влечат на угорници, пошто здравата коњажа им е скриена во високите вртежи во кои најчесто НЕ сакаат да возат (пошто паразитските губитоци на енергија растат до небо, а стоденарките искачаат низ ауспух). Не дека не можат. НЕЌАТ.