Да бе ретко бензинец од 2600 до 4600 да го возиш, скоро никогаш
На 2600 вртежи дизелот доминира, затоа и меѓуубрзањата му се бољи. Вртежите при кои дизелот губи снага а бензинецот - напротив - добива при реалното возење многу поретко се постигнуваат од овие првите.
Возиш бензинец? Анализирај го обртомерот при своето следно возење и види во кој опсег стрелката го поминува најголемиот дел од времето.
Подобро би било за тебе да не го анализира обртометарот, минимум дупло врти од дизел
поентата е дека (ајде да повторам) во вртежите во кои обично се вози дизелот развива повеќе коњи.
А што е со оние што сакат да си стиснат педалата до крај и да не се замарат додека не почне да рже и после па од почеток?
сите сакаат
понекогаш да развијат големи вртежи, ама
понекогаш. најчесто не. тоа сакам да кажам. ЗАТОА бензинците често се влечат на угорници, пошто здравата коњажа им е
скриена во високите вртежи во кои најчесто НЕ сакаат да возат (пошто паразитските губитоци на енергија растат до небо, а стоденарките искачаат низ ауспух). Не дека не можат. НЕЌАТ.