Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924710 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2130 на: 16 Ноември 2012, 16:18:59 pm »
коњажата не е ултимативната мерка за перформансите на моторот.

Јас пак мислам дека коњажата е единствена мерка за перформансите на моторот.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2131 на: 16 Ноември 2012, 16:20:02 pm »
И каква врска има ова што сите со бензинци возат споро дека многу им трошат со перформансите на возилото? А и во РЕАЛНОСТА кај нас има многу помалце ТУРБО БЕНЗИНЦИ отколку ТУРБО ДИЗЕЛИ, така да дали се тие дизел или бензин, воопшто не е битно, иако според тебе турбо ништо не менува во муабетот.

ја реков да го тргнеме ОД МУАБЕТОВ пошто ВО МУАБЕТОТ ДИЗЕЛ-БЕНЗИН не менува ништо.

Атмосферски дизелаш ќе има поголема просечна снага од атмосферски бензинец при иста максимална снага.

Турбо дизелаш ќ еима поголема просечна снага од турбо бензинец при иста максимална снага.

Ништо не се сменило.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2132 на: 16 Ноември 2012, 16:20:13 pm »
Не знам зашто милувате да мерите кс со кс. Обично коли се споредуваат со кубикажа. Многу повалидно е. Зимаме т бензинец и т дизел 2.0, и се средуваат моторите, се вади шро е можно повеќе од нив. Така и на трки е мислам. Или ако ништо друго се зима нм со нм.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2133 на: 16 Ноември 2012, 16:20:41 pm »
коњажата не е ултимативната мерка за перформансите на моторот.

Јас пак мислам дека коњажата е единствена мерка за перформансите на моторот.

Ако е единствената мерка, како ќе ја објасниш дискрепанцата во перформансите на бензинец од 65 коња и дизелаш од 65 коња?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2134 на: 16 Ноември 2012, 16:21:05 pm »
Не знам зашто милувате да мерите кс со кс. Обично коли се споредуваат со кубикажа. Многу повалидно е.

Да, ЗА ИСТ ТИП на мотори! Но дизел и бензин НЕ СЕ ист тип на мотори!

Дали е валидно да споредуваме 1.3 ото со 1.3 ванкел? Или е валидно да споредуваме 180 коња ото со 180 коња ванкел?

Која е повалидната споредба?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2136 на: 16 Ноември 2012, 16:22:56 pm »
@filipv

Епа зашто спорд вас кс со кс е во ред да мериш. Тоа е нај не валидно. Кс се добиваат во одредени вртежи различн скоро кај секоја кола, зашто тоа би било валидно?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2137 на: 16 Ноември 2012, 16:24:50 pm »
Zatoa sto od toa nema povalidno. 2 koli so ist broj na ks imaat mnogi slicni vreminja na zabrzuvanje i mnogu slicna maksimalna brzina

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2138 на: 16 Ноември 2012, 16:28:29 pm »
Таман работа. Сегде губиш па затоа ќе се мериш само кај што имаш шанса. So wrong.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2139 на: 16 Ноември 2012, 16:29:17 pm »
Обртниот момент по правило секогаш е поголем кај кола која има поголема кубикажа доколку споредуваме мотори со иста аспирација, или турбашот секогаш има поголем обертен момент спореден со атмосферец. Така да споредбата според коњажа не држи вода, секогаш моторот кој има повеќе њутн метри ќе биде поеластичен.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2140 на: 16 Ноември 2012, 16:29:33 pm »
коњажата не е ултимативната мерка за перформансите на моторот.

Јас пак мислам дека коњажата е единствена мерка за перформансите на моторот.

Ако е единствената мерка, како ќе ја објасниш дискрепанцата во перформансите на бензинец од 65 коња и дизелаш од 65 коња?

Зборувам општо за коњажа, а не за peak или просечна коњажа.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2141 на: 16 Ноември 2012, 16:32:14 pm »
dizelot ima snaga segde, dodeka kosilicata gi ima samo na 6600rpm.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2142 на: 16 Ноември 2012, 16:33:02 pm »
дизелот има снага само од 1500 до 3000 вртежи. А косилицата ги има од 2600 до 9000рпм
И сега некој ќе рече, ама дизелот помалку ќе потроши, а друг ќе рече дека бензинецот е за уживање да го возиш до 9000 рпм итд итд.......

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2143 на: 16 Ноември 2012, 16:33:45 pm »
ako odi do 9000, togas e mrtva do 4500

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2144 на: 16 Ноември 2012, 16:34:11 pm »
Не е воопшто.