Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2173406 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #960 на: 23 Мај 2012, 09:02:15 am »
И конкретниот дизел има 5, а тси 6 брзини. Со многу слични последни брзини.
« Последно менување: 23 Мај 2012, 09:32:48 am Deni »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #961 на: 23 Мај 2012, 09:18:59 am »


Zosto e ova vaka?


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #962 на: 23 Мај 2012, 09:25:34 am »
Печатно грешка па и ти...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #963 на: 23 Мај 2012, 09:37:31 am »
Точно, печатна грешка.  9.9s до 100 e 1.9JTS и е 1505кг тешка. исто така 1.9JTDm е 9,6 до 100 и тежи 1560кг Незнам од кај ги кронат податоциве, но овој сајт е најнеточниот, и веке на 10-тици пати се покажало тоа. Максималната брзина на 1.9 JTS e 212, а на JTDm 16v e 210

Пробајте на овој сајт споредувајте, дава и убав графикон. http://www.automobile-catalog.com/

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #964 на: 23 Мај 2012, 12:55:10 pm »
За мене нормално возење на атмосферски бензинец (мојата Мазда 6 и службеното Паџеро Пинин) е до 4300RPM при убрзување и крузање од 1800 до 3000RPM. Нормално возење на турбо-дизел (службено Поло) е до 4000RPM при убрзување и крузање со 1500-2500RPM.

Секогаш помеѓу два мотори од кои едниот турбо-дизел, а другиот турбо-бензинец, и двата со иста декларирана максимална моќност, турбо-дизелот ќе биде поагилен бидејќи за ист број на вртежи дава поголема моќност.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #965 на: 23 Мај 2012, 13:03:20 pm »
Ти кога крузаш нети треба моќност. Кога сакаш моќност се стиска педаљата. Се фаќате за конци кои везе немаат...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #966 на: 23 Мај 2012, 13:24:53 pm »
Што збориш бе Члинк? За какво крузање низ Скопје бладаш? Семафори има на 14 метри, цело време е тргни-подзастани-убрзај-застани. За такво возење турбо-дизелот е наједекватен. Го нуди токму она кое го бара нашево затуцано Скопје.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #967 на: 23 Мај 2012, 13:27:52 pm »
За мене нормално возење на атмосферски бензинец (мојата Мазда 6 и службеното Паџеро Пинин) е до 4300RPM при убрзување и крузање од 1800 до 3000RPM. Нормално возење на турбо-дизел (службено Поло) е до 4000RPM при убрзување и крузање со 1500-2500RPM.

Секогаш помеѓу два мотори од кои едниот турбо-дизел, а другиот турбо-бензинец, и двата со иста декларирана максимална моќност, турбо-дизелот ќе биде поагилен бидејќи за ист број на вртежи дава поголема моќност.


Иначе јас бензинец под 2500 мислам дека не се вози. Барем јас не. Секој си има своја мерка ама оваа неможе да биде адекватна за споредување на тб и тд. Нели?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #968 на: 23 Мај 2012, 13:32:29 pm »
Си тргаш на семафор, и си мењаш нормално... На колку ќе мењаш? За бензин јас би рекол под 3000 е нормално, 4000 веќе е брзање. Кај дизел 2500 е нормално, 3000 би било брзање.

Е сега рачунај со суперчарџд корвета, или Туарег В10 ТДи, имаш преку 100кс, на 2000рпм, така да немора над 2000 да качуваш. Ама за смртници како нас... Погорното.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #969 на: 23 Мај 2012, 13:33:57 pm »
Абе кој мења на 3 што ти е :D . Отприлика 4 и супер си е, нема некое грмење ни со ауспуков а камоли без.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #970 на: 23 Мај 2012, 13:35:22 pm »
Крузање за на отворен пат, градска тргни-застани. И едното и другото е релевантно, а кога збориме за нормално возење, т.е. кога не сум влезен во филмот на Шумахер, тоа се опсезите на вртежи во кои убрзувам и крузам.

А за возење на турбо-бензинец ти можеш и под 6000RPM, да не го спуштиш, ама ќе бидеш еден во миљарда возачи и како таков си тотално нерелевантен. 90% од шоферите на турбо-бензинци крузаат не под 2500 туку и под 1500RPM...Патем, тоа 1500-2500 се однесува на турбо-дизел, за мојот атмосферски бензинец имам пишано дека крузам од 1800 до 3000RPM.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #971 на: 23 Мај 2012, 13:38:05 pm »
За мене нормално возење на атмосферски бензинец (мојата Мазда 6 и службеното Паџеро Пинин) е до 4300RPM при убрзување и крузање од 1800 до 3000RPM. Нормално возење на турбо-дизел (службено Поло) е до 4000RPM при убрзување и крузање со 1500-2500RPM.

Секогаш помеѓу два мотори од кои едниот турбо-дизел, а другиот турбо-бензинец, и двата со иста декларирана максимална моќност, турбо-дизелот ќе биде поагилен бидејќи за ист број на вртежи дава поголема моќност.


Иначе јас бензинец под 2500 мислам дека не се вози. Барем јас не. Секој си има своја мерка ама оваа неможе да биде адекватна за споредување на тб и тд. Нели?

секој различно....зависи power curve како му е поставена. 1.4 се вози комотно од 1500 дури и во 5-та. 1.6 ката испод 2000 се гуши некако. Нормално менување на 1.4 ми е некаде 2500 3000 а на 1.6 3500-4000

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #972 на: 23 Мај 2012, 13:43:50 pm »
Штета што сме голтарска земја во која неможеш да си дозволиш скоро никаква преправка на моторот. За да би имале предност бензинците. Битурбо VR6, рецимо - па да праиме муабет за предности. А вака кога за минимални 300 еур може да направам еден ремап и да сомелам соодветен бензинец на парченца. Нема логика.

Тачно, океј е бензин. Далеку од тоа дека не е. Посебно што се конвертира на плин. Според мене во Фиеста е потребно минимум 1.6, а пожелно 2.0 атмосферче за да биде онака реално добро. Ама тоа кошта. НАЖАЛОСТ повеќе од што вреди!!!

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #973 на: 23 Мај 2012, 14:12:10 pm »
....а како би и легнало на фиестата 1.6 120кс.... или 1.6 екобуст 150кс

п.с. Гледам во Британија се продава 1.6 Ти-Вцт со 140кс.....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #974 на: 23 Мај 2012, 14:16:43 pm »
Тоа зборам! Баш тоа! Грцине се изнавозеа 1.6 фиести со сто и кусур коња. И со опреми невидени. Епа тоа е фиеста. кај нас не се ни носи - зошто нема кој да ја купи. Беда. Дури и во фокусот нов го вратија 1.4 моторот... Ама за тоа мост од 2.000.000 евра.