Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1990762 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #555 на: 13 Јануари 2012, 14:19:33 pm »
Јас пак не се согласувам.  Разликата е само дали при 2000 или при 4000 обртаи ќе ја имаш најдобрата влечна сила. Ако ова ти пречи, а не ти пречи да слушаш трактор - пеки. Вози дизел.

Сигурно дека ми пречи. Што ќе ми е момент кој е скриен таму горе на 4000 и кусур обртаи. Сакам влечење ОДМА и СЕГА. И за што помалку пари.

Polo SDI има 125Nm при 1600 вртежи. Потоа обртниот момент нагло паѓа се до 4000 обртаи, кога веќе е толку низок што веќе почнува и снагата опасно да паѓа (џабе повеќе вртежи).

Обртниот момент кај SDI е релативно константен до кај 3500 вртежи. Потоа нагло паѓа. Значи, наглиот пад почнува дури на високи вртежи. Во „месото“ од 1500 до кај 3000 е фантастично рамномерен. Инаку, се согласувам, нема со SDI што да бараш у високи вртежи. Тоа мене ми е прекрасно својство.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3890
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #556 на: 13 Јануари 2012, 14:22:51 pm »
Не ја следам темава од почеток, не знам дали некој размислувал слично,  па еве едно онака мое брејншит размислување:
 
Да го земеме најдобриот 2.0 турбо дизел моментално (со 190-тина коњски сили) на една страна
Да го земеме најдобриот 2.0 турбо бензинец моментално (со  245-тина коњски сили) на друга страна.

јас за пример ги земав BMW новиот твин турбо бензинец и Опел 2.0 твин турбо дизелаш. Бољи примери од овие - нема (може и има, ама не се масовно достапни) :)

Бенизнец: Обртен момент: 350Nm/1250rpm  а со новиве турба го задржува истиот или приближен обртен момент, се` до 5.000 вртежи, кога постигнува и максимална сила (245кс)

Дизел: Обртен момент 400Nm/1750-2500rpm, максимална сила има на 4000rpm. (190ks)

Од моите познавања, силата е производ на бризната на ротирање и обртниот момент.
Ако обртните моменти се приближни на двата дволитарски турбо мотори - а бензинскиот мотор има можност повеќе да се врти (неговата брзина на ротација е за 25% поголема), неговата снага е очигледно поголема (за отприлика исто толку проценти).

Обата мотори се многу слични по издржливост - нивните интерни елементи се создадени да ги истрпат тие големи оптеретувања од момнетите на силите (обртниот момент). Веќе сите производители на мотори знаат како да направат мотор за еден просечен животен век на аутото - а тоа е пресметано на некои 300.000-500.000 км, ова е така, бидејќи капитализмот наметнува потрошувачко општество, каде се` се фрла после одреден период - а не се поправа (почнувајќи од фен па до автомобил)

За мене - победникот во борбата за сила е повеќе од јасен! Дизел може да се бори само на полето на економичност, но само ако ги постигне поефтините интервали на одржување на бензинците во однос на дизелите.



Само да надополнам, моментално најмоќниот сериски вградуван 2.0л дизел е оној во BMW 525д и 325д кој има 218кс и 450НМ  така да перформансите идат претерано блиску односни дизелот има -27кс и +100НМ, но разликата во потрошувачката сеуште останува на страна на дизелот, која со што побрзо возење е се поголема.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #557 на: 13 Јануари 2012, 14:23:01 pm »
Дружеееее , се сложуваме со тебе кога сезборува за атмосверски бензинец само не се сложуваме со тебе кога станува збор за турбо бензинец.
зашто го избегнуваш муабетот и не враќаш 1 год назад споменувајќи А. бензинец?

Па добро, споредував а.бенз со а.дизел.

Што се однесува до споредбата т.бенз со т.дизел, пак ќе кажам - разликата во реалната потрошувачка никако не е 20%. Повеќе е.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #558 на: 13 Јануари 2012, 14:24:21 pm »
@Sase_91

И разликата во звукот е на страна на бензинецот. како и остаувањето повеќе во една брзина.

Дружеееее , се сложуваме со тебе кога сезборува за атмосверски бензинец само не се сложуваме со тебе кога станува збор за турбо бензинец.
зашто го избегнуваш муабетот и не враќаш 1 год назад споменувајќи А. бензинец?

Па добро, споредував а.бенз со а.дизел.

Што се однесува до споредбата т.бенз со т.дизел, пак ќе кажам - разликата во реалната потрошувачка никако не е 20%. Повеќе е.

И ова се сложувам А. бензинец има помалку сила во одредени моменти од а. дизел. Ама јас сум возел а. дизел цела години многу многу километри и за мене тоа не е кола, не е ни трактор. За службена кола врша работа. Ама за моја да биде без кеиф. НИКАД!! па макар помалку сила да имам.

Отсутен TSI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 202
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #559 на: 13 Јануари 2012, 14:28:49 pm »
Некаде имавте напишано дека нов Голф 6 ТСИ кошта да речиме 17 000€, а нов ТДИ 20 000. Тоа е 3000€ разлика. Слично нешто разлика беше и лансер, бензин - дизел.
Што значи дека бензинецот од старт располага со 3000€ гратис гориво. Тоа значи дека има 2300л гориво. А со тоа ќе помини, со просечна потрошувачка од 7л/100, 32000км (приближни се пресметкиве). Значи после 32000км, веќе дизелот е во предност. А ако земам дека просечна годишна помината километража е 10 000км, значи за 3 год, ќе бензинцот ќе биди во зијан.

Па за 3 год, нова кола ќе си купам ;D ;D ;D

Oвде мене не ми е јасно нешто со математикава.
 А што, дизелот за тие три години ке оди на воздух, и ке помине 32000км со нула потрошувачка? Сигурно не, и тој ке потроши некој си 2000 евра. Така да рокот се продолжува.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43919
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #560 на: 13 Јануари 2012, 14:30:46 pm »

Сигурно дека ми пречи. Што ќе ми е момент кој е скриен таму горе на 4000 и кусур обртаи.
Откриј го со еден downshift со меѓугас ;)

Цитат
Сакам влечење ОДМА и СЕГА. И за што помалку пари.
За одма и сега - само дрш се на 3000rpm (што е нормално за бензинци) и го имаш исто толку одма и исто толку сега :) За помалку пари, лесно е - 2.5л масло спрема 5л масло и тоа на двојно или тројно подолг интервал ;)

Цитат
Обртниот момент кај SDI е релативно константен до кај 3500 вртежи. Потоа нагло паѓа. Значи, наглиот пад почнува дури на високи вртежи. Во „месото“ од 1500 до кај 3000 е фантастично рамномерен.

Како и да е, јас сакам обртниот момент да ми расте - како и повеќето работи во животот :)  Кај SDI опаѓа...
Цитат
Инаку, се согласувам, нема со SDI што да бараш у високи вртежи. Тоа мене ми е прекрасно својство.

А што праиме со вибрациите во лергас? И тие ли се прекрасно својство :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43919
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #561 на: 13 Јануари 2012, 14:33:49 pm »

Само да надополнам, моментално најмоќниот сериски вградуван 2.0л дизел е оној во BMW 525д и 325д кој има 218кс и 450НМ  така да перформансите идат претерано блиску односни дизелот има -27кс и +100НМ, но разликата во потрошувачката сеуште останува на страна на дизелот, која со што побрзо возење е се поголема.

А бе земи ги моторите што ги спонма Осмица,
Subaru Impreza 2.0 WRX STi R205 315 KS   Nm/rpm    430/4000

Бенинец со +100 кс во однос на 325д - нели? Ако веќе се фаќаме за „нај“

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3890
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #562 на: 13 Јануари 2012, 14:39:50 pm »
Моторите во 325 и 525 се сосема цивилна категорија исто како и што е 2.0 245кс бензинецот во бмњ. И двата се мотори во лимузини кои може да се користат како за крстарење по автопат со екстремно ниска потрошувачка но и за по некој спортски изглет. Додека Евото и Импрезата се други коли со скроз различна намена. Инаку те цитирав зошто во твојот пост пишува "Да го земеме најдобриот турбо дизел моментално", најдобар турбо дизел моментално е овој на БМЊ. Исто како и што е бензинецот со 2.0 и 245кс во неговата категорија.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11751
  • Архитект
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #563 на: 13 Јануари 2012, 14:45:31 pm »
Истиот мотор од импрезата оди и во Legacy и во Forester. И тој важи за цивилен мотор, за разлика од нивните фабрички тунирани верзии со 400 коњи. И да не заборавиме ова е со 1 турбо, не со 2.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43919
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #564 на: 13 Јануари 2012, 14:45:52 pm »
Моторите во 325 и 525 се сосема цивилна категорија исто како и што е 2.0 245кс бензинецот во бмњ. И двата се мотори во лимузини кои може да се користат како за крстарење по автопат со екстремно ниска потрошувачка но и за по некој спортски изглет. Додека Евото и Импрезата се други коли со скроз различна намена. Инаку те цитирав зошто во твојот пост пишува "Да го земеме најдобриот турбо дизел моментално", најдобар турбо дизел моментално е овој на БМЊ. Исто како и што е бензинецот со 2.0 и 245кс во неговата категорија.

Ок, се извинувам за моето незнаење. Ајде дај ми пример за 1.8 турбо дизел кој ќе парира на 1.75 tbi со 235кс од Алфа. (не сакав овој мотор да го земам за бензински пример, бидејќи ќе ме сметате за пристрасен, а сакав тоа да го избегнам) :) Ја губиме поентата. не е поентата дали ИМА или НЕМА појак/послаб мотор. Земав два релевантни примери, со приближно ист вртежен момент, за да покажам дека бензинците имаат повеќе "ompf" фактор во себе.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #565 на: 13 Јануари 2012, 14:45:55 pm »
Откриј го со еден downshift со меѓугас ;)

Додека ја го откривам моментот со дауншифтување - отиде прозорот за претицање на шлеперот. Тоа не е одма и сега.

За одма и сега - само дрш се на 3000rpm (што е нормално за бензинци) и го имаш исто толку одма и исто толку сега :)

Да, ама тогаш летаат стоденарки низ ауспух. Иначе и мојот стар Калос опасно влечеше на 5000 рпм, никој не го спори тоа. Ама економски неисплатливо. Никој не вози така во нормални услови.

Еднаш ја позајмив астрата на татко ми 1.4 бенз. Во споредба со SDI-то ми изгледаше слабо како прдеж. Видов невидов држев обртаји меѓу 3000 и 4000. Резервоарот отиде со невидена брзина.

 
Како и да е, јас сакам обртниот момент да ми расте - како и повеќето работи во животот

Јас пак сакам моќноста да расте со вртежите, а моментот да биде што е можно по константен. Ако расте моментот, тогаш коњажата не расте линеарно туку логаритамски (пошто коњажа е момент ПО, а не плус вртежи) креирајќи потполно неупотребливи „шпицови“ во графикот. Кратки, неекономични изблици на торк кој - освен во тркање - нема никаква употребна вредност.

А што праиме со вибрациите во лергас? И тие ли се прекрасно својство :)

Е, тука нема што - дрнда ко трактор :-)

Али новиве комон-рејлчиња...

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #566 на: 13 Јануари 2012, 14:49:56 pm »
Dizelot ako vozis celo vreme vo zona kadesto gi imas site Nm na raspolaganje,kako sto vikate ODMA i SEGA....  nema da trosi malce
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #567 на: 13 Јануари 2012, 14:55:26 pm »
Откриј го со еден downshift со меѓугас ;)

Додека ја го откривам моментот со дауншифтување - отиде прозорот за претицање на шлеперот. Тоа не е одма и сега.


Ееееехееее друже сега што направи, претеризам. а ние што возиме а бензинци ич да не одиме да претицуваме. Секоја кола кога ќе ја научиш ќе си ја возиш според потреба.

Верувај освен фактор потрошња џабе све зборуваш.

А највише забораваш за фактор мерак, кеиф. Ипак ние сме на форум за коли, со мерак према колите и возбудувањато кои ги нудат. Мала и занемарлива е цената што ја спомнуваш за еден мерак.

Зашто не цитираш постови кои не ти одговараат? Како на дечкото горе TSI.


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #568 на: 13 Јануари 2012, 14:55:39 pm »
Dizelot ako vozis celo vreme vo zona kadesto gi imas site Nm na raspolaganje,kako sto vikate ODMA i SEGA....  nema da trosi malce

Напротив. Прекрасното кај дизелот е токму тоа што се вози економично при макс Nm, а тоа е под 2000 rpm. Тоа е главната причина зашто дизелите во реалниот свет трошат значајно помалку од бензинците - не мора да го тегнеш во високи вртежи за максимум момент.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #569 на: 13 Јануари 2012, 14:55:48 pm »
Предноста на

http://www.autoevolution.com/engine/skoda-superb-2008-20-tsi-200-hp.html

над

http://www.autoevolution.com/engine/skoda-superb-2008-20-tdi-170-hp.html
 
е 14км/ч и подобро забрзување од 1 секунда.

Ако по спецификација бензинецот троши 3 литра повеке од дизелот тогаш во реалноста тоа е 4 и повеќе ..... дали вреди?

п.с. Дизелот е само 500 евра поскап