Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2173305 пати)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #435 на: 12 Јануари 2012, 00:31:06 am »


Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #436 на: 12 Јануари 2012, 01:05:43 am »
Со перформансите што прајме?

Со огледа на тоа дека темата е  "Diesel-ашишта vs Benzin-чиња"
Со перформансите нема што да зборуваме,кога Аце ни покажа на дело со видео запис

1.9 ХДИ 90 коњи VS 1.8 Т.S 150 коњи





Ајде,ајде не се лути одма па ти... :D

Абе на 8 метри трка и со трчање ќе ме победи некој :D







Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2241
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #437 на: 12 Јануари 2012, 01:15:54 am »
Со перформансите што прајме?

Со огледа на тоа дека темата е  "Diesel-ашишта vs Benzin-чиња"


Во леман не е се во перформанси така да џабе ти е тој муабет. Сам еден адут и се испосравте со него.

Пиши за возила кој се достапни.

Мислам турбо бензинци 1.4 -170 коња се тука е математиката.


Башка стои тоа банза што го вика секој нафташ е поскап за одржување. Што покажало и кај мене во пракса. За другите не знам а и не ме интересира толку ;D

Дени ти си на ред ;D

Точно дека секој нафташ е поскап за одржување од бензинец но секој бензинец троши повеќе од нафташ,секој нафташ имаш снага во секој момент,а бензинец треба да го навиваш,а со тоа бензинците се далеку понеиздржливи,за вртежнит моментот да не правиме муабет.Го посочи 1.4 170 конји,јас би го посочил 2.0 тди со 170.А ле манш е трка на издржливост,а од еден современ мотор се бара,што е можно помала потрошувачка а што поголеми перформанси,но достапни перформанси,да не вртиме над 5 000,туку со 1 700 да си крузиме по нагорнини.....
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #438 на: 12 Јануари 2012, 01:41:27 am »
Вртежниот момент кај турбо бензинецот ли го нема? ХА ха! Л.М. Не ме интересира реков ама кога го спомињаш спомни ги и F1 , да не бидеме контрадикторни.

Јас посочувам 1.4 ти 2.0 КХМ КХМ.  На 5000 е меракот. Јас кога ќе седнам во нафташ го вртам до крај, така ќе праам во било која кола. До човекот е.

Ѕирни тукаво целост и за потрошувачката, ќе отидете јабана нафташииии :D

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2962.msg0/topicseen.html#new

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #439 на: 12 Јануари 2012, 09:13:24 am »
На 5000 е меракот.

на 5000 паразитските загуби летаат во небо. Фрлаш стоденарки низ ауспух.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #440 на: 12 Јануари 2012, 11:35:53 am »
Загубите од гушење се поголеми. Тие обртаи не се тами за сликање. Додирливи се, колку повеќе ја привикнеш колата на такво возење (било кој мотор) повеќе ќе издржува. Можеби векот ќе му се скрати малце ама и непредвидените сервиси ќе се скратат.

Ипак ако не стиснам кола до 5000 обртаи не ја ни возам, едино за работа нешто ако е. Уште сум млад, ми треба кола што е ми го праи меракот, и жена исто.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #441 на: 12 Јануари 2012, 11:48:44 am »
Загубите од гушење се поголеми. Тие обртаи не се тами за сликање. Додирливи се, колку повеќе ја привикнеш колата на такво возење (било кој мотор) повеќе ќе издржува. Можеби векот ќе му се скрати малце ама и непредвидените сервиси ќе се скратат.

Ипак ако не стиснам кола до 5000 обртаи не ја ни возам, едино за работа нешто ако е. Уште сум млад, ми треба кола што е ми го праи меракот, и жена исто.

добро де .... и дизелче од 2.0 160- 170 кс праи мерак....... плус троши 30-40% помалку од сличен бензинец

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #442 на: 12 Јануари 2012, 12:01:15 pm »
добро де .... и дизелче од 2.0 160- 170 кс праи мерак....... плус троши 30-40% помалку од сличен бензинец
Ама не врти 5000, ти текнуе? Исто е ама не е исто ;D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #443 на: 12 Јануари 2012, 12:04:42 pm »
добро де .... и дизелче од 2.0 160- 170 кс праи мерак....... плус троши 30-40% помалку од сличен бензинец
Ама не врти 5000, ти текнуе? Исто е ама не е исто ;D

Абе и 5 милјарди да врти ако нема вртежен момент да те залепи во седиште туриму к**от, со исклучок на турбо бензинците атмосверски бензинец замразив од кога почнав да возам турбаши ништо нека нема од опрема само турбина  доста е.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #444 на: 12 Јануари 2012, 12:07:01 pm »
@stig: у глобала се согласуем, али иам само една кратенка, за атмосферец што ќе те залепи во седиште - VTEC :D Башка, CR дизелите не лепат до толку као пумпашите шо лепеа :(
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Romeo

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 41
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #445 на: 12 Јануари 2012, 12:09:15 pm »
Ne mi e problem go imav toa na um koga ja kupiv, nego po muabetov temava treba da se vika Шпараџии vs Бензилаши ахахахаха

Да секако :). Во секое време би ја сменил за ЈТД ако не ти бараат +2000-3000ЕУР доплата ама нема  таков кандидат нели ? :)
Таман си е името...

Нема потреба од никаква доплата, ајде да ги мењаме ;D
Alfas are for nice people! J.Clarksok

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #446 на: 12 Јануари 2012, 12:09:49 pm »
VTEC и лепење на седиште? Ни приближно со турбо. За ова ќе го замолам Стратро да се изјасни. :)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #447 на: 12 Јануари 2012, 12:24:32 pm »
добро де .... и дизелче од 2.0 160- 170 кс праи мерак....... плус троши 30-40% помалку од сличен бензинец
Ама не врти 5000, ти текнуе? Исто е ама не е исто ;D


поголем ќејф е кога ке те залепи од 1700-3500 ..... шалташ и пак исто.... пак шалташ и пак исто  :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #448 на: 12 Јануари 2012, 12:41:45 pm »
Ајдеее  пак истото да го пишам, абе има и турбо бензинци. и тој врти исто и тој ама бензинецот повеќе праи ќеиф.

 ;D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #449 на: 12 Јануари 2012, 12:46:11 pm »
Дефинитивно турбо бензинец далеку пред турбо дизел, ама многу пред него. Кога збориме за мерак и лепење и се од аспект на задоволство. Само потрошувачката е на страна на дизелот.

Кај дизел лепи, одма мењаш, пак лепи и пак одма мењаш. Бензинец ќе те залепи и малце ќе потрае тоа па ќе смениш :) Турбо дизел од 170КС воопшто не ме воодушеви од аспект на спортски доживљај. Не дека не иде, ама ич не ми направи мерак.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.