Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924846 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #270 на: 15 Јануари 2011, 20:15:23 pm »
Сакав да ти кажам дека при нормалните возила основни бензинци се купуваат заради тоа што се поефтини од дизел и зошто не им се дава пари на луѓето или немаат. Не дека ти си бензинчија и дека не поштуеш дизел, туку дека немаш пари па ти е наложено да го купиш тоа. Ќе ми кажеш дека и турбо, нечини? Сакаш да ми објасниш во горенаведените споредби каде грешам? Дали сметаш дека можеби Фокусот 1.6 е подобар избор од ТДЦи со ценовна разлика од 800 евра?

П.С. Основен турбо дизел е исто што и основен турбо бензинец = одлично.
« Последно менување: 15 Јануари 2011, 20:18:46 pm Deni »

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #271 на: 15 Јануари 2011, 20:18:11 pm »
А замисли да имаш основен турбо-дизел стар 15 години и да се фураш дека дизел моторите се најдобри на светот.

A zamisli da imas nov benzinec so duplo povise KS od star 15 god TD i da bidesh poneelasticen od nego pa da baras soveti za tuniranje :):)

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #272 на: 15 Јануари 2011, 20:24:40 pm »
Сакав да ти кажам дека при нормалните возила основни бензинци се купуваат заради тоа што се поефтини од дизел и зошто не им се дава пари на луѓето или немаат. Не дека ти си бензинчија и дека не поштуеш дизел, туку дека немаш пари па ти е наложено да го купиш тоа. Ќе ми кажеш дека и турбо, нечини? Сакаш да ми објасниш во горенаведените споредби каде грешам? Дали сметаш дека можеби Фокусот 1.6 е подобар избор од ТДЦи со ценовна разлика од 800 евра?
П.С. Основен турбо дизел е исто што и основен турбо бензинец = одлично.

Potocno zdravje ! :) Kratko i jasno. 99% da mozat ke kupat diesel, ama ne mozat i potoa lecat kompleksi po forumi. Duri i TB se po 1K EUR najmalku poevtini od diesel so ista konjaza. Za ostanataite 1% petrolheads sekoja cest (iako i megu niv ke se najde ponekoj koj zivee vo odamna minato vreme i se hrani so stereotipi i predrasudi) ;)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #273 на: 15 Јануари 2011, 20:37:46 pm »
A zamisli da imas nov benzinec so duplo povise KS od star 15 god TD i da bidesh poneelasticen od nego pa da baras soveti za tuniranje :):)
Хахаха, а кој е тој 15 години стар TD кој е поеластичен од нов бензинец со дупло поголема максимална моќност?  ::) и кој е новиот бензинец?  ::)
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #274 на: 15 Јануари 2011, 20:50:53 pm »
A zamisli da imas nov benzinec so duplo povise KS od star 15 god TD i da bidesh poneelasticen od nego pa da baras soveti za tuniranje :):)
Хахаха, а кој е тој 15 години стар TD кој е поеластичен од нов бензинец со дупло поголема максимална моќност?  ::) и кој е новиот бензинец?  ::)

Si znaat i dvajcata :), neli ?! :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #275 на: 15 Јануари 2011, 21:04:29 pm »
Леле каква брука муабети....

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #276 на: 15 Јануари 2011, 21:10:53 pm »
Леле каква брука муабети....

Na kogo, sto, zosto i so sto mu odgovaras ? Bidi fer i samoizbrisi si go posledniot post, razmisli uste malku i napisi nesto pak, please !

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #277 на: 15 Јануари 2011, 21:11:08 pm »
Ајде да видиме, дали можда се овие две?

Corsa 1.5TD 1995
engine: 1488cc TD
weight: 855kg
max power: 67KS @4600RPM
max torque: 132NM @2600RPM
top speed: 166km/h
acceleration 0-100km/h: 13s
standing km: 35s

Mazda 6 1.8i 16V 2005
engine: 1798cc 16V
weight: 1450kg
max power: 120KS @5500RPM
max torque: 167NM @4300RPM
top speed: 198km/h
acceleration 0-100km/h: 11,1s
standing km: 30s

Ако одговорот е да, ќе ја замолиме дотичната особа со корсата да направи троа видеа, доколку ги нема, и тоа од 60-100km/h во 3-та и 4-та брзина, 80-120км/h во 4-та и 5-та брзина и 90-150km/h во петта. Јас ќе направам за Мазда-та, па да споредиме. Разликата во тежина од 600kg (+70%) одговара идеално на разликата во максималната моќност од 53KS (+80%).
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #278 на: 15 Јануари 2011, 21:16:25 pm »
Ајде да видиме, дали можда се овие две?

Corsa 1.5TD 1995
engine: 1488cc TD
weight: 855kg
max power: 67KS @4600RPM
max torque: 132NM @2600RPM
top speed: 166km/h
acceleration 0-100km/h: 13s
standing km: 35s

Mazda 6 1.8i 16V 2005
engine: 1798cc 16V
weight: 1450kg
max power: 120KS @5500RPM
max torque: 167NM @4300RPM
top speed: 198km/h
acceleration 0-100km/h: 11,1s
standing km: 30s

Ако одговорот е да, ќе ја замолиме дотичната особа со корсата да направи троа видеа, доколку ги нема, и тоа од 60-100km/h во 3-та и 4-та брзина, 80-120км/h во 4-та и 5-та брзина и 90-150km/h во петта. Јас ќе направам за Мазда-та, па да споредиме. Разликата во тежина од 600kg (+70%) одговара идеално на разликата во максималната моќност од 53KS (+80%).

1. Tezinite na vozilata ti se malku netocni, odnosno mnogu netocni :):)
2. Jas kako sto znam videa za takva Corsa ima postirano !
3. Sto ima vrska toa so mene ? ;)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #279 на: 15 Јануари 2011, 21:27:35 pm »
Дај кажи ги точните. Мојата бројка е од сообраќајна. На интермец ја најдов само хечбекот која е 1420kg. Мојата е Седан. За корсичето најдов информации само на интермец.


BTW, не знам што има врска со тебе. Кажи кој си прво, па да видиме, што и како има врска. Аватарот од негде ми е познат...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #280 на: 16 Јануари 2011, 00:31:37 am »
Сакав да ти кажам дека при нормалните возила основни бензинци се купуваат заради тоа што се поефтини од дизел и зошто не им се дава пари на луѓето или немаат. Не дека ти си бензинчија и дека не поштуеш дизел, туку дека немаш пари па ти е наложено да го купиш тоа. Ќе ми кажеш дека и турбо, нечини? Сакаш да ми објасниш во горенаведените споредби каде грешам? Дали сметаш дека можеби Фокусот 1.6 е подобар избор од ТДЦи со ценовна разлика од 800 евра?
П.С. Основен турбо дизел е исто што и основен турбо бензинец = одлично.

Potocno zdravje ! :) Kratko i jasno. 99% da mozat ke kupat diesel, ama ne mozat i potoa lecat kompleksi po forumi. Duri i TB se po 1K EUR najmalku poevtini od diesel so ista konjaza. Za ostanataite 1% petrolheads sekoja cest (iako i megu niv ke se najde ponekoj koj zivee vo odamna minato vreme i se hrani so stereotipi i predrasudi) ;)

@Deni:
Немам проблем со турбо него имам проблем кога се извртуваат тези. Прво зборите за дизели од по 150 коња, а после реплика за такво ауто објаснувате дека такви аута нема низ МК многу многу.

@Трактор фанови
Јас јавно овде се извинувам што се хранам (ова малце нејасно али нема везе) со стереотипи и предрасуди. Ги извртувте работите како што ви одговара. Кога зборам за бензинец и кеиф, вие го рамњате со турбо трактораш и ми објаснувате за еластичност. Ја се кладам дека сите што пенавите за еластичноста дека поише од 200км годишно не правите на отворено каде што е најбитна еластичноста (таа од 80-120 у 5-та). По вашава логика сите низ град што возат бензинци (макар и основни) се голтари кои од шо им е криво што неможат да си приуштат дизел, пљукаат по него. Мислам....смешки. Да сакав да лечам комплекси ќе купев некое BMW од баба и дедо у Немачка и тоа строго ТД за да не ми троши, а и на враќање пошо ќе го возев, да ми биде поеластично

@zS
Моабет е поскопски :D и ќе те молам без ОТ пошо ќе треба да те пријавам на админот :p
I don't discriminate, I hate

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #281 на: 16 Јануари 2011, 07:53:50 am »
zOkO

Скопски е муабет. До сега не сум слушнал некој да каже мОабет, не само од Скопје туку и од други места. Сум ги слушал струмичани маабет и слично, ама мОабет, не сум чул.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #282 на: 16 Јануари 2011, 13:05:12 pm »
zOkO

Скопски е муабет. До сега не сум слушнал некој да каже мОабет, не само од Скопје туку и од други места. Сум ги слушал струмичани маабет и слично, ама мОабет, не сум чул.


Прифаќам критика ондак, не за друго него дека више двајца ме опоменавте :)
I don't discriminate, I hate

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #283 на: 16 Јануари 2011, 13:51:44 pm »
Ja zatupevte temava so primeri od   "duri" 130 konja i "duri" 180 Nm.

Malo potsetuvanje sto navistina mozat pravi atmosfreci, turbo benzinci i turbo dizeli.


Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #284 на: 16 Јануари 2011, 15:03:08 pm »
Море море! Освежување! Мокра чорапа! Топови се, само на последното дури жал ми падна... Сиротко моторче. На пример Е класата w211 има една од најдобрите и најаеродинамични каросерии 0.24 во подобрата верзија, заедно со калибрата 0.26 и пасатот 0.27 и сите понормални коли би биле одлични со В12 битурбо дизелот. Ама Q7 со коефициент 0.37 жали боже. На 200 се мачи како камион да бутка. На пример во А8 со 0.26 пуууууууу... Стратовариус!
Топ си се мерцедесите, ама брабувчињата битурбо се за особена пофалба.

Остај го ти Џереми што нечинел, дај ми го па нека не ми чини...
Ќе го почекаме V12 битурбо дизел од Брабус...
« Последно менување: 16 Јануари 2011, 15:06:13 pm Deni »