Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924732 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #225 на: 14 Јануари 2011, 12:04:14 pm »
ЛошиПатишта, ако гледаш кој што има дома и дека само тоа мора да се споредува, тогаш мојата косилица е побрза од твојот дизел во секој режим на возење и од било колку обртаи. Така да тоа горе што си го напишал не ти држи вода, сигурно Корса дизел од 60кс нема да ме воодушеви како влече од 2000 обртаи во однос на тоа што го возам секој ден.

Затоа споредбата се прави за нови возила со слични карактеристики, а турбо бензинците сега се во мода и многу актуелни, така да супер се за споредбава. Нивната издржливост ќе се види за неколку години, иако и до сега се правеа турбо бензинци и си функционираа без проблем.

Токму така.
Ја може сум во 1% што возам турбо бензинец, ама не би се кладел дека па 99% од дизел возилата се турбо дизели, почнувајќи од малите 1.5Д Саксовци преку Корси и слични 1.9Дизелчиња.

И било кој НОВ хди (не некој извозен) во кабината најчесто не се слуша.


И пошто пак се фаќаме за бучноста, неможеш а да не се согласиш дека нај големиот број турбо дизели кај нас се TDi, VW групација, пумпа-бризгалка систем.
Сигурно си запознаен со најголемата маана на на истите, бучноста.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #226 на: 14 Јануари 2011, 12:09:38 pm »
И досега се нудеа турбо бензинци, но тие беа ексклузивни модели и на нив обилно пишува TURBO, дури и на Порше 911 серијата, со големи букви пишува ТУРБО (на турбо верзијата која му  е најјака) Секогаш постоеа турбо бензинци за покажување, но никогаш во масовна употреба. Од пред година-две почнаа да ги произведуваат турбо бензинците за масите, и сега тоа почнува да зема се поголем замав. Но, денес во понудата на бензинците, сеуште преовладуваат атмосверците, некои марки сеупте не ни имаат турбо бензинци во своите понуди, а останатите кои извадија по еден или два турбоо бензинци, тоа им е првата генерација која ке има стотици детски болести. Додека турбо бензинците да ги направат салам, ке помине најмалку деценија.

Од друга страна, никој вели турбо дизел, тоа беше популарно во 80тите. денес се вели само дизел, и турбото се подразбира бидејчи одамна не се продава обичен дизел.

Но кога би споредувале тд со тб, разликите веке се намалени, но сеуште на страната на дизелот се економичноста и трајноста. Перфомансите се тука некаде, но поради поголемиот torque, дизелот знае за нијанса да биде побрз во реална вожња. Бензинците со турбо не се нешто посебно рафинирани, во лер се слушаат во кабината скоро исто како дизел. Кога ги нагазнеш пак се бучни.

Но денес ситацијата на патиштата е дека 99% од бензинците на патот се атмосверци, и тоа ме радува :)


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #227 на: 14 Јануари 2011, 12:14:46 pm »
Цитат: marjanot
Токму така.
Ја може сум во 1% што возам турбо бензинец, ама не би се кладел дека па 99% од дизел возилата се турбо дизели, почнувајќи од малите 1.5Д Саксовци преку Корси и слични 1.9Дизелчиња.

На ново во понудите
turbo Diesel: 100%
turbo benzin: 10%

на улиците:
turbo Diesel: 80%
turbo benzin: 1%

Oтприлика..


Цитат: marjanot
И пошто пак се фаќаме за бучноста, неможеш а да не се согласиш дека нај големиот број турбо дизели кај нас се TDi, VW групација, пумпа-бризгалка систем.
Сигурно си запознаен со најголемата маана на на истите, бучноста.

Мислам дека најзастапени се  PSA дизелите.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #228 на: 14 Јануари 2011, 13:02:47 pm »
Пак не се разбираме.
Прво очигледно е дека темава е отворена од дизел поклоник, пошто се дизел-ашишта и бензин-чиња, али ОК.
Второ понудата на пазарот ја диктира побарувачката, а погодени од економска ситуација секој бара што помалку да му троши колата и ако може да помине пола година со еден резервоар.
Трето, незнам дали си читнал, VW групација планира во наредни 2-3 години да ги исфрли од производство атмосферските бензинци, не за деценија.
Четврто, никој ама баш никој неможе да ме убеди дека доколку може да си дозволи не би возел бензинец наместо дизел.
   - Дали знаеш на Американски пазар колкава е процентуалната застапеност на дизели, ако се одземат камиони.

Уште еднаш, дизелите се на пазар пред се заради економичноста.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #229 на: 14 Јануари 2011, 13:38:14 pm »
Абе дечки што ве гледам чудни. Каков дизел какви бакрачи. Дизелот нема никогаш да произведе звук како овој VTEC http://www.youtube.com/watch?v=QXDNxkUiUws&feature=related

Enjoy!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #230 на: 14 Јануари 2011, 13:56:53 pm »
Не ми е јасно зошто вакви јалови дискусии. Значи купуваш кола. Влегуваш во кола, даваш гас, тргаш. Што е битно дали е бензинец или дизелаш? Целта ти е да отидеш некаде со најниски трошоци. Денешните бензинци трошат занемарливо повеќе од дизелите, поевтини се, одржувањето е поевтино, можат да се движат на алтернативно гориво што е поевтино.

Ви паѓа целата дискусија од 16 страни во вода. Кој е тој разумен човек кој возилото ќе си го малтретира и ќе го вози над 4000 вртежи?? Никој нормален човек тоа нема да го прави. Е сега тој што сака авантури и адреналин ќе купи супер-автомобил, ќе плаќа казни за брзо возење, ќе одлежи во затвор и недај боже ќе носи на совест некого за цел живот.

Сте виделе ли ферари, ламбо, порше итн итн дизелаши? А за нормално возило што е битно дали е дизел или бензинец. Навистина нема поента да ср прави тој муабет.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #231 на: 14 Јануари 2011, 13:58:40 pm »
Пак не се разбираме.
Прво очигледно е дека темава е отворена од дизел поклоник, пошто се дизел-ашишта и бензин-чиња, али ОК.
Второ понудата на пазарот ја диктира побарувачката, а погодени од економска ситуација секој бара што помалку да му троши колата и ако може да помине пола година со еден резервоар.
Трето, незнам дали си читнал, VW групација планира во наредни 2-3 години да ги исфрли од производство атмосферските бензинци, не за деценија.
Четврто, никој ама баш никој неможе да ме убеди дека доколку може да си дозволи не би возел бензинец наместо дизел.
   - Дали знаеш на Американски пазар колкава е процентуалната застапеност на дизели, ако се одземат камиони.

Уште еднаш, дизелите се на пазар пред се заради економичноста.

Се сложувам дека не се разбираме:

1. Името на темата е супер одбрано, бензинчињата се летаргични, немоќни, растрошни и брчливи , дизелашиштата се брутални и сакаат да проголтаат се пред себе.
2. тоа е само една причина
3. vw сега за сега има 3 мотори од целокупната гама не бензинци, и тој е најнапред во однос на сите производители. Другите имаат еден или ниеден. Како ке биди за неколку години ќе видиме, можеби нема да се покажат и ќе ги укинат. Сепак зборуваме за ситуацијата сега, да не се силиме 'ама ќе видиш ти каков ќе биди бензинецот 2020'
4. напротив, секој што неможи да си дозволи дизел нажалост купува бензинец.
5. америка е друг континент, таму виреат чудни V8 зверки како Corvette и Viper. Ние возиме мотори во просек со 3 пати помала зафатнина, оти сме бедни.
6. тоа е само една причина. Уживањето во возењето, издржливоста, економичноста и помалата бучност на големи брзини се главните одлики на дизелашите.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #232 на: 14 Јануари 2011, 14:06:18 pm »
Не ми е јасно зошто вакви јалови дискусии. Значи купуваш кола. Влегуваш во кола, даваш гас, тргаш. Што е битно дали е бензинец или дизелаш? Целта ти е да отидеш некаде со најниски трошоци. Денешните бензинци трошат занемарливо повеќе од дизелите, поевтини се, одржувањето е поевтино, можат да се движат на алтернативно гориво што е поевтино.

Ви паѓа целата дискусија од 16 страни во вода. Кој е тој разумен човек кој возилото ќе си го малтретира и ќе го вози над 4000 вртежи?? Никој нормален човек тоа нема да го прави. Е сега тој што сака авантури и адреналин ќе купи супер-автомобил, ќе плаќа казни за брзо возење, ќе одлежи во затвор и недај боже ќе носи на совест некого за цел живот.

Сте виделе ли ферари, ламбо, порше итн итн дизелаши? А за нормално возило што е битно дали е дизел или бензинец. Навистина нема поента да ср прави тој муабет.

контрадикторен си во повеќе наврати.
Вели не е битно што мотор има, битно е да имаш најниски патни трошоци, а за тоа ти треба дизел.
денешните бензинци трошат 50% повеке од дизелашите соодветно. Ако дизелшаот ти троши 10, истото возило со бензинец со иста јачина би ти трошел 15, минимум.
Велиш, кој би ја возел колата над 4000арпиеми? Па ти на пример, оти бензинецот е мртов под тие вртежи.
Порше има дизелаши, иако тоа не докажува абсолутно ништо. Знаеш кои се најбрзите возила на ЛеМан:




работат на нафта, дизелаши се и растираат се живо и диво на стазата, најбзриот бензинец доцни само 20 круга зад нив :)


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #233 на: 14 Јануари 2011, 14:09:26 pm »
Абе дечки што ве гледам чудни. Каков дизел какви бакрачи. Дизелот нема никогаш да произведе звук како овој VTEC http://www.youtube.com/watch?v=QXDNxkUiUws&feature=related

Enjoy!


што те гледам чуден:

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #234 на: 14 Јануари 2011, 14:23:33 pm »

4. напротив, секој што неможи да си дозволи дизел нажалост купува бензинец.


Од каде ти е оваа констатација?

И немој ЛеМан да спомнуваш, никој од нас не вози на ЛеМан, а не ни бил да гледа барем една трка.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #235 на: 14 Јануари 2011, 14:33:25 pm »

4. напротив, секој што неможи да си дозволи дизел нажалост купува бензинец.


Од каде ти е оваа констатација?

И немој ЛеМан да спомнуваш, никој од нас не вози на ЛеМан, а не ни бил да гледа барем една трка.

Добро ти и уште неколку други сте исклучоци. Но направи анкета и прашај го секое семестјво што би одбрало кога би му било понудено и ќе ја добиеш оваа констатација, иако повеќето однив не ги знаат останатите предности на дизелот, знаат само за економичноста, а кога ќе го купат лаички велат: оди као бензинец. Уствари оди многу повеќе ;)



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #236 на: 14 Јануари 2011, 14:41:41 pm »
Да се разбереме, и јас би купил дизел. Џип ако имам ќе биде дизел, секако ако е некој поголем, и нормално аутоматик. За обична кола, сеедно.

За кола која ќе ми биде за ќејф само, во секое време само бензин. Турбо или не турбо, тоа е друг муабет.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #237 на: 14 Јануари 2011, 14:54:00 pm »
А од лимузините, што дизели имаш извозено?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #238 на: 14 Јануари 2011, 14:57:15 pm »
Пак не се разбираме.
Прво очигледно е дека темава е отворена од дизел поклоник, пошто се дизел-ашишта и бензин-чиња, али ОК.
Второ понудата на пазарот ја диктира побарувачката, а погодени од економска ситуација секој бара што помалку да му троши колата и ако може да помине пола година со еден резервоар.
Трето, незнам дали си читнал, VW групација планира во наредни 2-3 години да ги исфрли од производство атмосферските бензинци, не за деценија.
Четврто, никој ама баш никој неможе да ме убеди дека доколку може да си дозволи не би возел бензинец наместо дизел.
   - Дали знаеш на Американски пазар колкава е процентуалната застапеност на дизели, ако се одземат камиони.

Уште еднаш, дизелите се на пазар пред се заради економичноста.

Се сложувам дека не се разбираме:

1. Името на темата е супер одбрано, бензинчињата се летаргични, немоќни, растрошни и брчливи , дизелашиштата се брутални и сакаат да проголтаат се пред себе.
2. тоа е само една причина
3. vw сега за сега има 3 мотори од целокупната гама не бензинци, и тој е најнапред во однос на сите производители. Другите имаат еден или ниеден. Како ке биди за неколку години ќе видиме, можеби нема да се покажат и ќе ги укинат. Сепак зборуваме за ситуацијата сега, да не се силиме 'ама ќе видиш ти каков ќе биди бензинецот 2020'
4. напротив, секој што неможи да си дозволи дизел нажалост купува бензинец.
5. америка е друг континент, таму виреат чудни V8 зверки како Corvette и Viper. Ние возиме мотори во просек со 3 пати помала зафатнина, оти сме бедни.
6. тоа е само една причина. Уживањето во возењето, издржливоста, економичноста и помалата бучност на големи брзини се главните одлики на дизелашите.


Браво, за името очекував, точка 1, да го даде 14-15 годишник што го вози тато во дизел (летаргични, немоќни) дури се прашувам дали си се возел во бензинец некогаш а да не е Југо 45.

Точка 4 сам си ја побиваш со точка 5, пошто сме бедни и не сме во Америка осудени сме да голтаме црн чад.

А за Ле Ман Аудито, кудос, секоја чест, ама што треба да ставам јас сега линкови од Формула 1, GT Supercars....?



Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #239 на: 14 Јануари 2011, 14:58:14 pm »
контрадикторен си во повеќе наврати.
Вели не е битно што мотор има, битно е да имаш најниски патни трошоци, а за тоа ти треба дизел.
денешните бензинци трошат 50% повеке од дизелашите соодветно. Ако дизелшаот ти троши 10, истото возило со бензинец со иста јачина би ти трошел 15, минимум.
Велиш, кој би ја возел колата над 4000арпиеми? Па ти на пример, оти бензинецот е мртов под тие вртежи.
Порше има дизелаши, иако тоа не докажува абсолутно ништо. Знаеш кои се најбрзите возила на ЛеМан:

работат на нафта, дизелаши се и растираат се живо и диво на стазата, најбзриот бензинец доцни само 20 круга зад нив :)
Другарче ти немаш поима што зборуваш.

Јас ретко возам и дизел и бензинец со повеќе од 2800 вртежи. И двата не се мртви. Вршат работа и се движат. Дури можеш и 100-та да возиш со тој број на вртежи.

останатото нема да го коментирам. Прочитај ми го претходниот пост повторно.