ај околу ова се согласувам, останува фактот дека поголемиот мотор секогаш се вози на пониски обртаи........
Toa e воглавном точно. Поголемиот мотор (посилниот) нема ПОТРЕБА да се вози напнато. Помалиот мотор МОРА да се вози понапнато.
Пример:
На В6 2.5 180кс, нема потреба да се вози напнато во град. Реални обртаи се 2000-3000, пришто тој нуди 50кс при истите.
На л4 1.2 60кс, мора да се вози над 3000 вртежи често зошто не нуди потребна сила под нив. Значи нормална употреба за да достигне 50кс е 4500 вртежи.
И не се само вртежите. Зависи и до кој степен е притиснат гасот и колкаво е оптеретувањето на клипот, вентилите, кариките и дихтунгот. Значи кај В6 тие се многу помалку оптеретени, зошто во
99,8% од времето моторот произведува помалку од третина од максималната моќност, и педалата за гас е притисната помалку од половина. Л4 60кс во
20% од времето се наоѓа над една третина од максималната моќност, а исто така и педалата за гас е притисната многу длабоко - до крај.