Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1925109 пати)

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #795 на: 02 Мај 2012, 11:50:36 am »
За бугарија да не правиме моабет,колите се од надвор прва лига и тоа ќе те залаже,а евтини и ќе купиш,а дали ќе стигнеш до МК со неа..кога би земал кола од увоз би земал од Словенија,знам неколку луѓе што земаа коли од Словенија и се многу задоволни.

Тотално Точно !!  Поголеми кршеви од Бугарските коли нема. Дали сте се запрасале , зошто позади секој бугарски автоплац има сервис, комора за фарбање, и што уште не. Тоа уствари е фабриката, каде се шминкаат возилата, се полираат, се чистат од пајаци и што уште не, и на крајот блеснати со вадат на плацот и на око се бомбона. За Словенија има неколку правила при купување на возило. како што кажав и погоре, не купувајте возило возено во повисоките делови од словенија, бидејки токму таму фрлаат многу сол, и затоа тие возила се корозирани. Кога се купува возило од таму гледајте возилото да е возено до морето, или во пониските делови, каде што не се задржува снегот на подолго време, и затоа таму се фрла многу помалку сол, и тие возила се поздрави.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #796 на: 02 Мај 2012, 12:04:08 pm »
Од Словенија пак плачат од корозија, со оглед на солта што ја имаат низ улиците ...
+1

slovenija, bugarija i italija koli nikako, samite bugari setaat po zapadov i najgolemite krsevi gi nosat vo bugarija na sminkanje, a italijanite pak mnogu retko pravat servisi, t.e ne gi cuvaat kolite...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #797 на: 02 Мај 2012, 12:10:15 pm »
Кога се купува возило од таму гледајте возилото да е возено до морето, или во пониските делови, каде што не се задржува снегот на подолго време, и затоа таму се фрла многу помалку сол, и тие возила се поздрави.
Добро, ај кажи како ти ќе „гледаш“ дали возилото е возено на морето или на високото?
Абе не зборете глупости, битно е возилото да не е оштетено. Ако не е оштетено солта ништо не му може.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #798 на: 02 Мај 2012, 14:21:41 pm »
Не би рекол дека се ретки. Има Пежо, Опел, Фолксваген, Тојота мотори од 1000 до 1700 кубика кои докажано вртат до Милион со еден ремонт или без.

remont ne se vazi




sekade si ima isklucoci,nema vrska od kade e kolata,bitno da e socuvana
eve nie makedoncite kade se vklopuvame?

Присутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2749
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #799 на: 02 Мај 2012, 14:47:09 pm »
Зошто не може да се очекува од 1.2 мотор да помине милион?

retki se tie primeroci od koli sto pominale milion so takvi motori osven tiko

Јас имам опел кадет 1.0 бензинец кој има 300 000 и не е правен ремонт. И уште тера. Згора на се и технологија од пред 40 години. Значи на околу 400 000 да му направиш ремонт и да го освежиш би требало да пројде 500 000 без проблем.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #800 на: 02 Мај 2012, 15:06:03 pm »
Ремонт не се важи? Е ај кажи ти еден мотор што во реални услови издржал 1.000.000км да те видам :)
Во Европа сигурно нема освен некој што возел исклучиво на отворено.

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #801 на: 02 Мај 2012, 15:09:29 pm »
може не милион, ама кога излегоа тиковците, имам еден познаник го купи ново за такси и му наврте 500илјади без ремонт,
да гледаш и да се чудиш, просто да не веруваш.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #802 на: 02 Мај 2012, 15:09:47 pm »
Просечен Македонец кој минува 8000км годишно, му се потребни 125 години за да извози 1.000.000км. Чисто како перспектива, за колкава бројка се работи.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #803 на: 02 Мај 2012, 15:50:24 pm »

Ремонт не се важи? Е ај кажи ти еден мотор што во реални услови издржал 1.000.000км да те видам :)
Во Европа сигурно нема освен некој што возел исклучиво на отворено.

zavisi sto podrazbiras pod realni uslovi....
a inace jas spomnav da se ocekuva a ne da se pomine
sto na primer od audi 2.5 tdi V6 motor moze da se ocekuva milion
ama od 1.2 l4 ne moze



Pa bi trebalo da bide sluzbeno vozilo za da pomine 1.000.000
da receme deka vo germanija se pominuvaat 40.000 godisno toa se 25 godini
sto znaci nisto od novive tehnologii nema vreme da se dokaze,a sluzbeno da istera milion ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #804 на: 02 Мај 2012, 16:36:06 pm »
Дај ти реална причина зошто 2.5л V6 може а i4 od 1.2л не може да истера милион. Тоа ме интересира. Ајде enlighten me :D

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #805 на: 02 Мај 2012, 16:55:53 pm »
единствена логична причина би била тоа што повеке литражниот мотор не се напрега многу и обично се вози на пониски обртаи. Друго не ми текнува..... а баш сакам некој да го објасни ова.....

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #806 на: 02 Мај 2012, 17:05:56 pm »
Тоа што го кажувате дека поголем мотор помалку се оптеретува тоа е речиси погрешто. Точно е обратното. Поголемиот мотор мора да издржи поголеми сили а помалиот помали. 1.2 мотор со 70кс а 2.5 мотор со 180кс на пример. Дупло поголема зафатнина ама и дупло поголема јачина. Сума сумарум.... исто ти се фаќа.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #807 на: 02 Мај 2012, 17:09:17 pm »
ај околу ова се согласувам, останува фактот дека поголемиот мотор секогаш се вози на пониски обртаи........

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7278
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #808 на: 02 Мај 2012, 17:11:38 pm »
Тоа што го кажувате дека поголем мотор помалку се оптеретува тоа е речиси погрешто. Точно е обратното. Поголемиот мотор мора да издржи поголеми сили а помалиот помали. 1.2 мотор со 70кс а 2.5 мотор со 180кс на пример. Дупло поголема зафатнина ама и дупло поголема јачина. Сума сумарум.... исто ти се фаќа.

Зарем не зависи до начинот на кој се експлоатира моторот?

Да ги ставиме на тест, еве да кажеме во втора под полн гас твојот Спарк, и да кажеме Маздата на Гојдо, таа е 1.8, на кого попрво ке му излета моторот низ хауба?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #809 на: 02 Мај 2012, 17:58:15 pm »
ај околу ова се согласувам, останува фактот дека поголемиот мотор секогаш се вози на пониски обртаи........
Toa e воглавном точно. Поголемиот мотор (посилниот) нема ПОТРЕБА да се вози напнато. Помалиот мотор МОРА да се вози понапнато.

Пример:
На В6 2.5 180кс, нема потреба да се вози напнато во град. Реални обртаи се 2000-3000, пришто тој нуди 50кс при истите.

На л4 1.2 60кс, мора да се вози над 3000 вртежи често зошто не нуди потребна сила под нив. Значи нормална употреба за да достигне 50кс е 4500 вртежи.

И не се  само вртежите. Зависи и до кој степен е притиснат гасот и колкаво е оптеретувањето на клипот, вентилите, кариките и дихтунгот. Значи кај В6 тие се многу помалку оптеретени, зошто во 99,8%  од времето моторот произведува помалку од третина од максималната моќност, и педалата за гас е притисната помалку од половина. Л4 60кс во 20% од времето се наоѓа над една третина од максималната моќност, а исто така и педалата за гас е притисната многу длабоко - до крај.