Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1989920 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14379
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #780 на: 17 Март 2012, 19:33:26 pm »
Па ако 307-та тие со 1.4 мотор,скоро секоја кола е постартна од неа...Ти како кажа како да се работи за Ферари Ф40 а не за Пежо 307..Кажи шо мотор има  ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1152
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #781 на: 17 Март 2012, 19:53:37 pm »
Па ако 307-та тие со 1.4 мотор,скоро секоја кола е постартна од неа...Ти како кажа како да се работи за Ферари Ф40 а не за Пежо 307..Кажи шо мотор има  ;D
Прав си :)
Пежо 1,4 со 90 кс, 2005 ама имам впечаток како да возам некое 106 со 60 кс во однос на тојотата корола 1,4 со 97 кс што ја имаше стариот.
А иначе имам возено и пежо 207 1,4 хди и мислам иако го декларираат како ист мотор или сличен со фиестата, има нешто што ја чини разликата во старт кај фордот.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #782 на: 17 Март 2012, 20:47:27 pm »
druze dizelot se isplaka AKO pominuvas poveke od 15 000km godisno NO ako go kupuvas nov...
ako kupuvas poloven kako jas i poveketo drugi u kar se od start ;) ;D ;D ;D ;D

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #783 на: 01 Мај 2012, 02:24:55 am »
druze dizelot se isplaka AKO pominuvas poveke od 15 000km godisno NO ako go kupuvas nov...
ako kupuvas poloven kako jas i poveketo drugi u kar se od start ;) ;D ;D ;D ;D

Дечкото кажа се што имаше да се каже...Сега да купиш дизел на старо треба да си или чакнат, или да имаш повеќе пари отколку мозок. Никој не продава дизел под 200.000 во најдбриот случај, а неретко се наоѓаат и возила со поминати преку 300.000 километри, што во превод значи возиш уште некое време и ремонт на машината (ако не рокне нешо друго на неа во меѓувреме). Тоа што се пласира по нашиве дилери / автоплацеви се еден куп отпад, и на 90% од дизелчињата им се враќани по најмалку 100.000 километри, така да ако видете Golf 4 со 120к или тука некаде, знајте дека нешто смрди тука, и такво нешто нетреба да се купува во никој случај. Подобро ке возам поново и посочувано бензинец, отколку убиен, пред смрт дизел, со кој што ке имам големи проблеми, само затоа што дизелот бил поефтин за 10-15 денари..Така да сега за сега бензинец, а кога би се решил да купам дизелаш, би го купил нов од салон, бидејки само тогаш знам дека е ОК возилото.

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #784 на: 01 Мај 2012, 03:55:23 am »
Ако е добро одржувана колата,што се тогаш 300.000,знам човек што зема пред некое време,е290ка со 480.000 сеа има минато околу 510.000,и нема никаков проблем.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #785 на: 01 Мај 2012, 09:05:44 am »
@DareBMW a be Dare Mercedes E290TD ladno pominuva 1000000 i nad bez pipanje na motor. Za toa vreme edno 2-3 turba mozes da smenis. Se e ksmet.

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #786 на: 02 Мај 2012, 00:06:53 am »
Ако е добро одржувана колата,што се тогаш 300.000,знам човек што зема пред некое време,е290ка со 480.000 сеа има минато околу 510.000,и нема никаков проблем.

ОК ама Мерцедес е мерцедес, и поминува и милионче без поголеми чачкања во моторот доколку возилото е во добра состојба, т.е е одржувано. А доколку се прави за друго возило муабетот, не тераат повеќе од 400.000-500.000 без голем сервис, па макар бил и Фолцфаген кој што важи за поквалитетен мотор. Ако сакаш да купиш поздраво возило оди на помал дизелаш, како пунто, клио, итн, а никако не гледај фолцфаген дизел, бидејки најголемите грешки се прават токму со тие возила, бидејки се топ понуда за потенцијалните купувачи. На табла пишува пр.170к или 150к, но сметај дека скоро на 90% од дизел моторите им е враќана километражата, и истите со голема веројатност имаат поминато преку 300.000 или повеќе, со што во старт купуваш извозено возило, кај кое што во скоро време ке треба да му се прави голем сервис, или ремонт на моторот.Затоа, или помало дизел возило, бидејки не им се исплатува на сите возила да ги враќаат километражите ако самото возило чини 1000-1700 Е , за разлика на големите возила каде што враќањето на километражата на еден пасат, врши огромна улога во креирањето на цената, но со самото тоа ние купуваме мачка во вреќа, т.е возило со нереални километри, или поздрав бензинец со помала кубикажа, со што може да му се монтира плински уред и да се добие солидно возило за добра сума на пари.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #787 на: 02 Мај 2012, 00:31:57 am »
nemoze da se ocekuva od 1.2 motor milion kilometri kolku i da e oddrzuvan,e sega sto ne ni drzi gazeto za golemi i jaki koli toa e drug problem

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34144
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #788 на: 02 Мај 2012, 00:59:10 am »
Зошто не може да се очекува од 1.2 мотор да помине милион?

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #789 на: 02 Мај 2012, 01:56:13 am »
Бугар ако е добро одржуван ќе ги натепа милионче.
Мерцедес си е мерцедес,ама и тој си бара одржување,за е290тд 300тд со одржување сум сигурен дека ќе минат и повеќе од милионче,за 220д сум па сигурен дека нема да ги мине.Порано имав 525тдс 93та имаше минато повеќе од 500.000 и беше во ред колата,моторот предеше.Потоа имавме е220 ме разочара,мада и не очекував премногу од тој мотор.
Деан највеќе од увоз донесоа VW,сите испокупија голфови,голем дел од нив завршија по сервисите,бидејќи ние македонците сме такви,сакаме за малку пари добра кола,наместо како што кажа пунто не увезено со плин или дизел,за тие пари ќе земеш евтин голф 4 дизел,а дали некогаш тој човек размислил зошто е толку евтин.пред некој ден застанав кај еден плац за коли,кај охис,и видов многу ниски цени,голф 4 1.9ТДИ со минати 187.000(сигурно 1та била 3ка) со клими електроники што не,за 3300е значи тој е купен околу 1500е +/- за да тој има ќар,и сеа за 1500е каков голф ќе очекуваш,сигурно дека има 400.000+.Јас лично кога би земал нешто од VW би било,некое полце како на Дени или постаро,девојка ми има лупо 1.2тди 3л,споро е ама за низ град е супер.Постар дизел па и од увоз никако,мада и бензинците се за никаде,посебно 1.4 во 4ка што го има,и на бензинците им ги враќаат километражите..
Тоа што го кажав за голфовите,важи и за бмв е46 320д и 525тдс е39,сакаат луѓето БМВ е39 со кожи клими сите тракатанци за 4000е и да биде се во ред,е нема.

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #790 на: 02 Мај 2012, 02:17:16 am »
Бугар ако е добро одржуван ќе ги натепа милионче.
Мерцедес си е мерцедес,ама и тој си бара одржување,за е290тд 300тд со одржување сум сигурен дека ќе минат и повеќе од милионче,за 220д сум па сигурен дека нема да ги мине.Порано имав 525тдс 93та имаше минато повеќе од 500.000 и беше во ред колата,моторот предеше.Потоа имавме е220 ме разочара,мада и не очекував премногу од тој мотор.
Деан највеќе од увоз донесоа VW,сите испокупија голфови,голем дел од нив завршија по сервисите,бидејќи ние македонците сме такви,сакаме за малку пари добра кола,наместо како што кажа пунто не увезено со плин или дизел,за тие пари ќе земеш евтин голф 4 дизел,а дали некогаш тој човек размислил зошто е толку евтин.пред некој ден застанав кај еден плац за коли,кај охис,и видов многу ниски цени,голф 4 1.9ТДИ со минати 187.000(сигурно 1та била 3ка) со клими електроники што не,за 3300е значи тој е купен околу 1500е +/- за да тој има ќар,и сеа за 1500е каков голф ќе очекуваш,сигурно дека има 400.000+.Јас лично кога би земал нешто од VW би било,некое полце како на Дени или постаро,девојка ми има лупо 1.2тди 3л,споро е ама за низ град е супер.Постар дизел па и од увоз никако,мада и бензинците се за никаде,посебно 1.4 во 4ка што го има,и на бензинците им ги враќаат километражите..
Тоа што го кажав за голфовите,важи и за бмв е46 320д и 525тдс е39,сакаат луѓето БМВ е39 со кожи клими сите тракатанци за 4000е и да биде се во ред,е нема.

Да во право си..Сакаме убави и здрави коли за 1500 до 2000 Е..Такво нешто нема, и затоа ги собираме кршовите од Бугарија и Италија за истите суми, и потоа кога ке почне да рока, ни се плаче..И јас се водев според истата тематика, подобро да земам поздрав бензинец, отколку убиен од возење дизелаш, за кој што незнаеш кога ке те остави на пат. А тоа дека и бензинците г враќаат, е точно, НО повеќето вратени се на дизелашите, бидејки истите имаат поминато многу повеќе од бензинците.Истотака многу битно е и од каде го купуваш возилото, т.е никако купување возило од Бугарија, скоро 90% од колите од автоплацевите се кршови невидени, а останатите 10% се нешто поздрави возила со вратена километража и држат добра цена.

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #791 на: 02 Мај 2012, 02:24:00 am »
За бугарија да не правиме моабет,колите се од надвор прва лига и тоа ќе те залаже,а евтини и ќе купиш,а дали ќе стигнеш до МК со неа..кога би земал кола од увоз би земал од Словенија,знам неколку луѓе што земаа коли од Словенија и се многу задоволни.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7339
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #792 на: 02 Мај 2012, 06:23:23 am »
Од Словенија пак плачат од корозија, со оглед на солта што ја имаат низ улиците ...

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #793 на: 02 Мај 2012, 11:20:56 am »
Зошто не може да се очекува од 1.2 мотор да помине милион?

retki se tie primeroci od koli sto pominale milion so takvi motori osven tiko

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34144
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #794 на: 02 Мај 2012, 11:37:23 am »
Не би рекол дека се ретки. Има Пежо, Опел, Фолксваген, Тојота мотори од 1000 до 1700 кубика кои докажано вртат до Милион со еден ремонт или без.