Кога ке ми текни на звукот кој го вади 2.5ТД/С (реден шестак) моторот од БМВ кој е произведен пред 20+години и истиот би го споредил со некој 3 цилиндраш вграден во ФОбија...

А тек дизел 3цилиндраш каков звук вади, мајкооо! Да паѓаш у г`с!
Баби и жаби..
не не, темата е драг рејсинг, звукот при обртаи у кои се вози ретко или никогаш, како и за патнички автомобили убер-битниот однос кубикажа/коњажа (т.е. твојата „„„„волуметриска ефикасност““““). Тие се најбитните својства на еден мотор, све друго е споредно... ОСОБЕНО НЕБИТНИ се волуметриската ефикасност (без наводноци), реалната снага и цената на изминат километар.
Сите аспекти. Не се изјаснив за потрошувачката зошто е апсолвирано дека таа е на страна на дизелите во моментов. Секако, не се согласувам за останатите работи кои ти упорно не ги дефинираш. Волуметриска ефикасност? Па таа пред се` зависи од типот на аспирација на горивото:
Volumetric efficiency in the internal combustion engine design refers to the efficiency with which the engine can move the charge into and out of the cylinders. More specifically, volumetric efficiency is a ratio (or percentage) of what quantity of fuel and air actually enters the cylinder during induction to the actual capacity of the cylinder under static conditions. Therefore, those engines that can create higher induction manifold pressures - above ambient - will have efficiencies greater than 100%.
Од кај тоа дека е на страна на дизелите? Не си припишувајте заслуги за џабе.
Реалната снага е онаа која реално може да ми ја пружи моторот. Без разлика на кој број вртежи е. Тоа не ме занима, ако неам обртомер ич не ме боли колку се врти, битно ми е колку снага има. И тука бензинците се одлични. Она што го може дизелот на 2000 вртежи, бензинецот го може на 3000 она што го може дизелот на 4000 го може бензинецот на 6000 (а богами и повеќе)
Цена по изминат километар? Со среќа нека ви е. Вклучувајќи ја и екстра цената што ја плаќате за „предимензионирањето“.