Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923566 пати)

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3315 на: 07 Јануари 2013, 16:47:37 pm »
eto vidis ;D

i nesto vakvo da go zamenam so nekoja lokomotiva sto tropucka na 3000 rpm?!?! ma nema sansi
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3316 на: 07 Јануари 2013, 17:12:52 pm »
Ако имаш такво будала си ако го замениш за дизел арно ама суровата реалност е многу подруга ако мислиш дека 1.6 1.8 или 2.0 бензин атмосверец ти е многу поарно од 2.0 дизел си се заебал гадно :D само што ќе те јаде потрошувачка а нема да добиваш ништо за возврат, јас викам ако троши барем да оди ова му доаѓа ем не оди ем троши така да во реални услови на возење нормално дека било кој современ дизел од 110 коња нагоре ќе заврши одлична работа. За трки нормално дека е подобар турбо бензинецот.

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3317 на: 07 Јануари 2013, 17:44:29 pm »
ne bi se soglasil deka atmosferec od 1.6 (B16A2-civic vti- 160ks) 1.8 ( 156 1.8 ts- prvo na ova se setiv me koregirase igor, B18C6 1.8 so 190 ks) ili pa ne da zboruvam za 2.0 (F20C- s2000ka- atmosferec so 2.0 kubici i 240 konja) ne vlecat a trosat ;D
posebno posledniov so koj nekoj dizelas ke treba da smeni 3 brzini dodeka ja ispunis prva na ovoj motor ;D
cisto orientaciono sto sakam da kazam

p.s. daj mi bilo koj dizel od 5000+ kubici ne mi go menjal za alfino v6ce ;D
« Последно менување: 07 Јануари 2013, 18:03:52 pm Anton »
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3318 на: 07 Јануари 2013, 17:51:38 pm »
Еве некои репери на форумов:


За 1.6:

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,4460.msg224250.html#msg224250

За 1.8:

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,4.0.html

За 2.0:

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,20.msg107.html#msg107


За последнава за жал сликите не работат, ама работи клипот.  ;D

Not a valid youtube URL

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3319 на: 07 Јануари 2013, 18:06:31 pm »
Ако имаш такво будала си ако го замениш за дизел арно ама суровата реалност е многу подруга ако мислиш дека 1.6 1.8 или 2.0 бензин атмосверец ти е многу поарно од 2.0 дизел си се заебал гадно :D само што ќе те јаде потрошувачка а нема да добиваш ништо за возврат, јас викам ако троши барем да оди ова му доаѓа ем не оди ем троши така да во реални услови на возење нормално дека било кој современ дизел од 110 коња нагоре ќе заврши одлична работа. За трки нормално дека е подобар турбо бензинецот.


2.0 benzinec trosel a ne idel?  Oooooo,  ti si mi bil nekoj profesionalec.....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3320 на: 07 Јануари 2013, 18:07:28 pm »
2.0 бензинец „иде“ само во земјите од третиот свет.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3321 на: 07 Јануари 2013, 18:18:11 pm »
Ако имаш такво будала си ако го замениш за дизел арно ама суровата реалност е многу подруга ако мислиш дека 1.6 1.8 или 2.0 бензин атмосверец ти е многу поарно од 2.0 дизел си се заебал гадно :D само што ќе те јаде потрошувачка а нема да добиваш ништо за возврат, јас викам ако троши барем да оди ова му доаѓа ем не оди ем троши така да во реални услови на возење нормално дека било кој современ дизел од 110 коња нагоре ќе заврши одлична работа. За трки нормално дека е подобар турбо бензинецот.


2.0 benzinec trosel a ne idel?  Oooooo,  ti si mi bil nekoj profesionalec.....

Атмосферец Фаланга не турбаш, за турбаши не праам муабет колку сака нека е појачан не  може да го набилдаш со вртежен момент кој за мене е многу важен и прашање е колку ќе троши, а тоа дали сум професионалец или не не е дискутабилно секој има право на мислење. Јас па ќе ти речам што има ти да даваш мислење за 2.0 мотор кога возиш 0.8

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3322 на: 07 Јануари 2013, 23:31:41 pm »

Атмосферец Фаланга не турбаш, за турбаши не праам муабет колку сака нека е појачан не  може да го набилдаш со вртежен момент кој за мене е многу важен и прашање е колку ќе троши, а тоа дали сум професионалец или не не е дискутабилно секој има право на мислење. Јас па ќе ти речам што има ти да даваш мислење за 2.0 мотор кога возиш 0.8

Имаш 300 NM на ТБ. Колку NM според тебе треба плус, за да кажеш дека е солидно набилдан?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3323 на: 07 Јануари 2013, 23:46:28 pm »
Он збореше дека атмосферец не можеш да го набилдаш со момент. Само конфузно е напишано.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3324 на: 07 Јануари 2013, 23:48:36 pm »

Атмосферец Фаланга не турбаш, за турбаши не праам муабет колку сака нека е појачан не  може да го набилдаш со вртежен момент кој за мене е многу важен и прашање е колку ќе троши, а тоа дали сум професионалец или не не е дискутабилно секој има право на мислење. Јас па ќе ти речам што има ти да даваш мислење за 2.0 мотор кога возиш 0.8

Имаш 300 NM на ТБ. Колку NM според тебе треба плус, за да кажеш дека е солидно набилдан?

100. ;D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3325 на: 08 Јануари 2013, 04:03:36 am »
Он збореше дека атмосферец не можеш да го набилдаш со момент. Само конфузно е напишано.

Токму така, моја грешка малку конфузно сум се изразил тоа што го зборувам за атмосферските бензинци во никој случај не важи за турбо бензинците.

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3326 на: 08 Јануари 2013, 11:52:37 am »
значи тебе ти е битно да мислиш дека тегне колата така? а не вистински да оди колата туку само да го имас тоа чуство кога ќе стиснес на гас да мислиш дека возиш спејс шатл а уствари возиш трактор. ако е таква работата ондак не сме се разбрале ;D

p.s. не знам дали спаѓа во атмосферец овој али ако спаѓа еве ти тоа ти што го бараш
2.0 FSI  150 кс 200 нм
твојот репер 1.9 TDI 110 кс  230 нм
само 30 нм разлика што мислам нема да ти сменат нешто многу ;D
 а и уште подобар пример е ф20ц хонда моторот погоре што го пишав. 2.0- 240 ks- 217nm
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3327 на: 08 Јануари 2013, 12:01:29 pm »
Ама затоа мојот 2.0 TDI 140 има 320 Nm. :)

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3328 на: 08 Јануари 2013, 12:08:55 pm »
zero
 
Volkswagen - Golf VI - 2.0 TDI (140 Hp)
Acceleration from standstill to 100 km/h   9.3 sec

Volkswagen - Golf VI - 2.0 FSI (150 Hp)
Acceleration from standstill to 100 km/h   8.9 sec

и седни во двете коли ќе мислиш дека дизелот е за 2 секунди побрз

the catch во сето ова што би рекле американците, е што тие нм метри на дизелот ти даваат ЛАЖНО чувство дека којзнае колку брзо забрзава колата, а во реалноста не е така
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #3329 на: 08 Јануари 2013, 12:12:57 pm »
Проблемот кај атмосферците е забрзувањето од 60км/ч во 7ма брзина, ќе треба да вратиш 5 брзини. А тоа е многу тешко и речиси неизводливо :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.