По стоти пат:
дизелите се интристично ограничени на 4-5000 рпм, бензинците не се. Бензинец од 2 литри на 8000 рпм ќе усмука дупло поише ваздух отколку дизелаш од 2 литри на 4000 рпм. Затоа, како компензација, на дизелот му тураме турбо така што на 4000 рпм да усмука отприлика исто воздух како бензинец на 8000 рпм.
А тоа што се ограничени на 4-5000 рпм не им е негативна страна? Зашто да има компензација?
Дизел се споредува со бензинец, бензинецот има подобри перформанси затоа што се врти до 8000, тоа е и едната од главните разлики. Не можеш да кажеш епа не е фер, ај да му ставиме турбо на дизелот за и он да го постигне истото
Кинезите се пониска нација од македонците и не можат да ја закуцаат на баскет, ама дека генетски се пониски не е фер, ај да им дадеме да скокаат со трамболина па така ќе скокнат повеќе, а и ќе може цели да влезат у кош, дека нели поситни се.