Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1833847 пати)

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4163
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13635 на: 14 Декември 2013, 13:35:15 pm »
Со оглед на големата загаденост на воздухот во Скопје,а која ја признаваат и институциите,очекувам у скоро време да биде задолжително мерење на издувни гасови на технички,и санкции за оние кои се над дозволеното ниво.и дај боже да го спроведуваат ова

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43562
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13636 на: 14 Декември 2013, 13:38:20 pm »
Дај боже(кој и да е овој) да станат и побрзо свесни за овој факт:

Цитат
Diesel fumes are significantly more damaging to health than those from petrol engines, according to research which shows that related air pollution contributes to lung disease, heart attacks, asthma and other respiratory problems.

The findings, published by the Department for Energy and Climate Change, are an embarrassment for successive governments, which have encouraged a switch to diesel since 2001 by linking road and company car tax to CO2 emissions. Diesel engines have been billed as "green" by car makers, governments and environmental groups because they are more fuel-efficient and emit less CO2 than petrol. Vehicles with low fuel economy and high CO2 emissions are further penalised by higher fuel duty tax, while diesels with the lowest CO2 emissions are not subject to road tax or congestion charges. Insurance premiums are also affected by cars' CO2 status. Last year diesel car sales overtook those of petrol-fuelled cars for the first time. Petrol car sales are now 15% lower than in 2011.


Прочитајте си го цел текст:
http://www.theguardian.com/uk/2013/jan/27/diesel-engine-fumes-worse-petrol



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13637 на: 14 Декември 2013, 14:00:26 pm »
Со оглед на големата загаденост на воздухот во Скопје,а која ја признаваат и институциите,очекувам у скоро време да биде задолжително мерење на издувни гасови на технички,и санкции за оние кои се над дозволеното ниво.и дај боже да го спроведуваат ова
toa ne vrsi rabota, toest ne nosi $$.$$$  :D
mislam deka ke ima zakonsko reseni koe
veli vaka :
ИМАТЕ СТАР АВТОМОБИЛ – ЌЕ ПЛАЌАТЕ ПОВИСОКА ЕКОЛОШКА ТАКСА ЗА ЗАГАДУВАЊЕТО (i ke prodolzite da zagaduvate, a ludzeto ke  prajat treto dete I eteti...)

Со измените и доплнувањето на Законот за животна средина и просторно планирање, еколошката такса, која се плаќа при регистрација на возилата, ќе биде поголема за постарите и пловните возила, бидејќи тие повеќе ја загадуваат околината...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13638 на: 14 Декември 2013, 14:34:59 pm »
незнам сликата дали е за тука или за комедија фото и видео


Отсутен toni.de

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 591
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13639 на: 14 Декември 2013, 14:41:16 pm »
 ;D

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13640 на: 14 Декември 2013, 17:14:01 pm »
Тешко пали ова :) му треба гооолеми греачи :) :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13641 на: 14 Декември 2013, 20:32:53 pm »
1. In internal combustion engines, exhaust gas recirculation (EGR) is a nitrogen oxide (NOx) emissions reduction technique used in petrol/gasoline and diesel engines.
2. Swirl flaps, се обични перца кои го разбрануваат воздухот. Никаква контрола нема.
3. ДПФ многу страда од кратки градски релации. Неефикасен е. Лицемерен профитерски производ. Треба да се отстрани.


Во англија на пример, при мерење на издувни гасови, се тестираат само бензинците. Дизелите автоматски добиваат дозвола, не им мерат издувни гасови. Најверојатно така ќе биде и кај нас.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13642 на: 14 Декември 2013, 20:38:21 pm »
По која основа само бензинци мерат?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13643 на: 14 Декември 2013, 20:46:53 pm »
им гледаат низ прсти веројатно :D


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13644 на: 14 Декември 2013, 20:54:51 pm »
ko vozis kratki gradski relacii na niski obrtaji, DPFot cim oseti potreba od izduf pojacuva obrtaji zbog zaradi zagrevanje... go razgazis malce na visoki obrtaji i etetigo rascisten...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43562
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13645 на: 14 Декември 2013, 20:57:49 pm »
1. In internal combustion engines, exhaust gas recirculation (EGR) is a nitrogen oxide (NOx) emissions reduction technique used in petrol/gasoline and diesel engines.
2. Swirl flaps, се обични перца кои го разбрануваат воздухот. Никаква контрола нема.
3. ДПФ многу страда од кратки градски релации. Неефикасен е. Лицемерен профитерски производ. Треба да се отстрани.


Во англија на пример, при мерење на издувни гасови, се тестираат само бензинците. Дизелите автоматски добиваат дозвола, не им мерат издувни гасови. Најверојатно така ќе биде и кај нас.

1. Не сум видел понов бензински мотор кој задоволува еуро 5 и има егр систем. Постои таков? Ниту еден со директно вбризгување на гориво не сум виел да има егр систем. За разлика од бензиците, сите (модерни) дизели поседуваат ваков систем.
 
2.  Swirl flaps are small butterfly valves fitted to the intake manifold just before the cylinder head intake ports of many modern automotive diesel engines, including those from BMW, Vauxhall and Alfa Romeo. Teir purpose is to ensure that the air entering the cylinder is sufficiently turbulent for good fuel-air mixing even at low engine speeds. This aids in reducing certain toxic emissions and may also improve low-end power and torque. (извор wikipedia)

3. Се согласувам. Ама го плаќаш. И не секој сака да го отстрани. Некој ќе реши и да го поправи. И каков е тој систем, кој дополнително ми го усложнува поседувањето на кола? (треба да барам слободно време и автопат за да извозам 60-70км со одреден режим за да го одржувам во функција).

И уште еднаш текстот за новооткриените проблеми со токсичноста на дизел возилата: http://www.theguardian.com/uk/2013/jan/27/diesel-engine-fumes-worse-petrol

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13646 на: 17 Декември 2013, 18:16:53 pm »
In Europe, the Macan will be offered with several engines, including four-cylinder units (which are not for U.S. consumption). For its U.S. launch, however, the $50,000 Macan S will be available with a twin-turbo 340hp 3.0-liter V6, while the $72,000 Macan Turbo will feature a twin-turbo 400hp 3.6-liter V6.

The V6 diesel engine uses a single turbo and produces 258hp and 428 lb-ft of torque at 1750 rpm. The diesel version is expected to deliver 24mpg in the city and 31 mpg on the highway.
 
The diesel Macan is expected to land in 2015 and will be priced beneath both gasoline-engine versions.

http://www.dailytech.com/Porsche+Macan+V6+Diesel+Bound+for+the+US/article33946.htm



Now why would that be if the diesel is better than petrol? (according to Carclub.mk)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13647 на: 17 Декември 2013, 19:04:36 pm »
The diesel version is expected to deliver 24 mpg in the city and 31 mpg on the highway.

http://www.dailytech.com/Porsche+Macan+V6+Diesel+Bound+for+the+US/article33946.htm

Гарант имаат некоја грешка со бројкиве.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13648 на: 17 Декември 2013, 20:50:45 pm »
Види, таму нема лажење со бројките како овде на Carclub. Таму Лоши Патишта пласирал клубски бројки па наебаа КИЛ и Хундаи и изгубија многу повеќе отколку што можеа да добијат со лажење.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13649 на: 29 Декември 2013, 23:09:26 pm »
Како звучи 20 години стар дизелаш:


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need