Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2003480 пати)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13605 на: 14 Декември 2013, 10:41:51 am »
Едноставно се решава тоа. Не со забрана на увоз, туку со контрола на технички преглед. Како и секаде во белиот свет.

Егзактли, токму тоа го збореа, зошто нема технички преглед на возилата за емисијата на штетни гасови? Ама од друга страна, ако има ќе треба да престанат да се носат канти.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43952
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13606 на: 14 Декември 2013, 10:44:07 am »
Нека донесат канти, па кој има муда да ја опраи за да ги задоволи бараните технички услови и нека ја вози. Сега за техничка исправност се бара да има 4 тркала, полуисправни кочници и - толку.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13607 на: 14 Декември 2013, 10:51:48 am »
...i volan ! ;D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13608 на: 14 Декември 2013, 10:52:00 am »
Едноставно се решава тоа. Не со забрана на увоз, туку со контрола на технички преглед. Како и секаде во белиот свет.

И со непроаѓање на технички ако ти смрди. Ќе си ја однесеш на мајстор, ќе ја стегнеш, па после на технички.

Мајсторот ќе те чини повеќе од цената на самата кола, пошто си купил канта со миљон километри и 3000 кубика? Јеби га, памет за друг пат. За до тинекс и кафич не ти требаат 200 коња....

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34166
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13609 на: 14 Декември 2013, 10:53:07 am »
а 90 / 110 коња доволни се?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13610 на: 14 Декември 2013, 10:54:33 am »
Мене па ми требаат 200. Јбг секој со своето. Или треба да речам дека 50 се супер пошто толку имам?

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13611 на: 14 Декември 2013, 10:55:19 am »
а 90 / 110 коња доволни се?

Zavisi od konjite, ako se kako tebe i eden e mnogu ! ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43952
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13612 на: 14 Декември 2013, 10:55:35 am »
Едноставно се решава тоа. Не со забрана на увоз, туку со контрола на технички преглед. Како и секаде во белиот свет.

И со непроаѓање на технички ако ти смрди. Ќе си ја однесеш на мајстор, ќе ја стегнеш, па после на технички.

Мајсторот ќе те чини повеќе од цената на самата кола, пошто си купил канта со миљон километри и 3000 кубика? Јеби га, памет за друг пат. За до тинекс и кафич не ти требаат 200 коња....

Еее, тука доаѓа муабетот бензин вс дизел. Системите за контрола на издувните гасови кај бензинци се многу едноставни и далеку поефтини за решавање. А тебе ако не ти требаат 200 коња, вози точак.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13613 на: 14 Декември 2013, 10:57:12 am »
Системите за контрола на издувните гасови

а?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43952
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13614 на: 14 Декември 2013, 11:03:04 am »
Аха.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13615 на: 14 Декември 2013, 11:06:54 am »
Пред некое време бензинец до изваден катализатор ги надмина нормите за 2 и пол пати на технички преглед во АМСМ...Му ставија сонда во ауспухот, на таа машината требаше да пикажи испод 0.50 (мереле обоеност на издувни гасови, количество на СО, СО2, незнам уште нешто)...Значи нормата 0.50, колата 1.28...

Инаку се работи за Астра Г 1.2 мислам. Што правиме со возачите на постари возила?
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34166
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13616 на: 14 Декември 2013, 11:08:32 am »
А со двотактните скутери?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43952
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13617 на: 14 Декември 2013, 11:16:28 am »
Контрола на издувни гасови кај дизел:



Контрола на издувни гасови кај бензинец:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13618 на: 14 Декември 2013, 11:19:46 am »
Освен турбо има друга разлика?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43952
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13619 на: 14 Декември 2013, 11:23:21 am »
DPF, КАТ,EGR, клапни и сензори за контрола, ладач на егр гасови, начин на согорување, можност за нецелосно согорување н горивото итн... Кај бенз. имаш еден кат, две ламбда сонди и нови чисти свеќици. :) Турбото може да го има и кај бензинци, и не менува ништо во начинот на контрола на штетноста на издувните гасови. ПАк имаш еден кат и две ламбда сонди. (некаде малку повеќе, ама принципот е тој).  

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.