Од антифризот нема да има бигор и ‘кал‘.Од не дестилирана вода се создава.
појавата во цревата и моторот наречена “кал“ не е од друго освен од самиот антифриз и елементите кои се во него. еден антифриз како течност не е само алкохол или етил како во некои случаеви туку има и антикорозант и уште некои други тракаташки кои го губат своето својство после извесно време... исто така секој метал е подложен на распаѓање. во целата таа смеса на “кал“ има и по нешто алуминиум, челик и гус. и како за финиш да знаете дека иако е дихтунгот перверзно јако стегнат и на глава и на блок, сепак низ него проаѓаат одредени количини на гасови кои во течноста за разладување се разредуваат и остануваат како талог или “кал“ во инсталацијата.
затоа и промената е на 2 години. успат на мењање да истече и тој вишок на материјал кој не е потребен, а се појавува посекако без оглед дали си ставал или не вода од чешма... можеш да дополнуваш со дестилирана вода и пак ке го има тој талог т.е. “кал“...
и секако мнооооооогу битен фактор е колку се експлоатира возилото. за оваа појава да има појак интензитет, треба многу да се вози. ако се вози стандардно по просечни 10к километри годишно скоро и неприметна е појавата, бидејки тој талог е на дното од ладилникот.
пример само е дека јас секој година во МОЈАТА кола мењам антифриз... ама јас проаѓам просечно 100к годишно со нејзе.. со другите возила просечно 50к вкупно...