Иако голем дел од ОЕМ филтрите се произведени од махле, манн, хенгст и да не ги бројам, тоа не значи дека се со ист квалитет како ОЕМ. Исто како што фабрички дискови и плочки можеби се ОЕМ а произвдоство од АТЕ или TRW, кога ќе купиш по код исти такви од АТЕ да речеме немора да значи дека ќе бидат со ист квалитет. Најчесто разликите не се во самите перформанси туку во долготрајноста. ОЕМ плочката ќе има повеќе месо и подолго ќе те служи. Дали се исплати да ставаш такви делови на половен автомобил, тоа е друго прашање.
@vlatko.klp
мислам дека тоа кај филтрите лесно може да се увиди со мерење на грамажа и споредување на вградената хартија за филтрирање.
Јас сум убеден дека и те како квалитетот е ист а можеби и повисок од причина што во афтерсејлс производителот на пр. Мале, оди во директна конкуренција со цена и квалитет со Ман, Хенгст, Пурфлукс итн... а како ОЕМ се држи то регулатива дадена од производителот, па така ако на пр. Мале има стратегиа за освојување на пазарот во некој сегмент тогаш тоа мора да оди преку квалитет и цена, иначе за потрошувачот би немало сврха да купва афтерсејлз производ кој има иста цена и квалитет со ОЕМ.
Покрај тоа, во афтермаркет секој производител јамчи со своето име па така лош квалитет би имало последици и кон ОЕМ секторот, на пр. ако Мале се чкарт во афтермаркет тоа би дошло и до ушите на ОЕМ фирмите кои би им ги истегнале ушите или би се повекле од таа марка.
Расипување на филтерот за масло само по себе влече некупување на останатите филтри од истата марка, па така сите тие ОЕМ фирма итекако во афтермаркет го користат тоа маркетиншки и привлекуваат муштерии.
Единствено тука може со тебе да се согласам кај бмв дисковите кои за нови коли ги произведува бмв во своја фабрика, а плочките ги произведува ОЕМ.
Тоа е точно дека секој ОЕМ клиент може да даде налог за индивидуална смеса како што е кај гумите на пр., но таа не може да ги надминте перформансите до тој степен споредено со стандардниот сетап па тоа да се одрази со толкава разлика во цена.
Само пр.: филтер за воздух Мале афтермаркет 25-35ЕУР кај бмв 88ЕУР. што е попаметно секоја година мале или на секој три бмв оригинал?
1Л масло кај бмв твинтурбо 5В30 АЦЕА Ц3 БМВ ЛЛ-04 25-30ЕУР, масло во афтермаркет кое кошта 25-30еур за литар не сум видел досега, за кое бај де веј не сум вида продуктшит што бмв јавно го постира негде.
Ти си убеден, јас па исто така убеден дека не си во право. Одиш во крајности што правел махле, каков бизнис модел има што на нив им била целта. Да не си во борд на директори случајно?
Кај филтрите имам читано на пример ОЕМ филтер за разлика од не ОЕМ (иако станува збор за ист производител) разликата е на пример во самата пластика околу кога се става филтерот. ОЕМ филтерот е појак од страните додека другиов по праговите е мек како останатиот дел од филтерот и е малце заебан за монтирање. Чисто економски гледано, првиот филтер кошта повеќе да се произведе пошто има тврда пластика по праговите. Тоа не значи дека филтрира подобро. Ова е еден пример, друг пример е дека па самата густина на филтерот кај ОЕМ е поголема додека не ОЕМ влегува повеќе нефилтриран воздух. Да не заборавиме, тоа не значи дека вториов филтер е чкарт зошто ги исполнува ОЕМ спецификациите. Но, разликата е во детаљите.
Трета работа, бмв ОЕМ филтер за воздух 40 евра https://www.trodo.lv/original-bmw-13718511668 додека Манн кошта 30 евра https://www.trodo.lv/gaisa-filtrs-mann-filter-c-24-024 - разликата не е мала но не е таква како што пробуваш да поентираш. 10 евра разлика, далеку од твоите примери.
Ќе се самоцитирам со термостат за бмв, оригинал вс афтерматкет. Ете ти го прочуениот МАХЛЕ како изгледа додека гледаме како изгледа оригинал термостат 
OEM vs афтермаркет, конкретно станува збор за бмв термостат. Сите афтермаркет без разлика од фирма се 100% идентични само цената различна (mahle исти курац како сите други) 
Додека оригиналниот ОЕМ термостат изгледа многу многу поквалитетен.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
@vlatko.klp ne e bas taka, zatoa sto od tema OEM ili original filtri i masla se prefrli na specificni delovi za motorot, koi vo zivotniot vek na eden avtomobil mozze da se rasipe mnogu retko pa duri i da ne se rasipe a filtri mora da se menuvaat godisno, taka da mora tuka da se napravi edna razlika, dali se raboti za "potrosen" materijal ili specificni delovi.
isto taka postiranata cena za vozdusniot filter ne e toccna: BMW E91
oficijalen BMW diler vo Germanija koj pokraj drugoto nudi online shop pa zatoa discount, inacce ako otides vo pretstavnistvo direktno dobivas full cena:
https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=e91&typ=vu51&og=06&hg=02&bt=02_0091Original BMW / MINI Teilenummer 13717797465 69,83 EUR
Ako go kupis online dava discount: 46,73
istovremeno nudi OEM alternativi: Mann/Mahle/Hengst/Knecht do 29 EUR
PM2,5 alergiskiot Filter za kabina: BMW Original 64316803970:
90,12EUROEM Mann,Mahle,Hengst,Knecht do 29EUR
1 Litar Maslo LL04 BMW 5W30: ako se kupi direktno kaj oficijalen diler
29,90EUR
x6= 180EUR samo za maslo

very funny.
za filtri i masla koi za mene se potrosen materijal ne koristam original tuku OEM(mann,mahle,hengst) i dosega ama ne sum imal nikakov problem, site filtri i uljeto gi menuvam 1x godisno, osven toj za gorivo.
diskovi i plocki od ATE.
ima delovi koi sum gi zemal original na pr koga pravev golem servis roleri, zategaci, pogonskiot rebrast kais, vodna pumpa, antifriz, tecnost za kocnici, ulje za servo, ulje za avtomatik od ZF Lifeguard, site dihtunzi itn... zosto ne OEM? zatoa sto tuka znam deka tie delovi se menuvaat 1x na 80-100k i ne spagja vo godisen potrosen materijal.
mislam deka e logicno koj del i za kakva namena se menuva da se stavi prioritet dali original ili OEM.