Сервисниот интервал за секоја земја го одредува принципалот, а не дилерот и се базира на неколку различни параметри. На пример, VW налага во Македонија филтерот за нафта да се менува на секој втор сервис. Јас ќе почнам на секој сервис да го менувам. А никој нема да ти направи проблем ако отидеш рецимо на 12.000 наместо на 10.000.
Плус, 10.000 км годишно е некој просек (или да речеме нијанса под просек) за македонски возач, а генерално возиме низ град, во тргни-застани. Интервалот е сосема во ред. Да видиш како изгледа филтер за воздух сменет на 10-12.000 км со секојдневно возење низ Скопје, ќе се изненадиш. Као цигла е.
Мене сервис на 10.000 км не ми е пречеста работа, особено бидејќи возам низ град. Да возев на отворено и да правам 30-40.000 годишно, да, ќе ми прави разлика.
Стварно не разбирам како луѓе даваат 15-20к за возило, и многу им е еднаш годишно да дадат 150-200 евра за сервис, со што ќе гарантираат подолг животен век на колата.