@NEFER Ako posle smena na maslo vijat lagerite ne e dobro. Care e so vreme da si barac komplet menuvac. Remont na menuvac e vo pati poskapo. Kaj fiesta nema golemi problemi so menuvacite kolku znam.
kaj fiesta ima kako slabost zvuk od gorniot snop lageri...ne e silen, no ima..mene prv pat se javi pred 5 godini, koga beše ladno..posle doturiv 300ml i se izgubi, no možno e da se izgubi poradi što stana potoplo... imeno ako e zgusnato masloto možno e dobro da ne cirkulira ??
Togaš prašuvav vp Mida , tvrdea deka ne se menuva maslo vo menuvač ako ne se otvara..
No toa ne e ništo sprema problemi što znaat da se javat so lageri od diferencijal ili trkači...jas na 106-ka 2-pati do 130.000km menuvav i set i sinhroni, vtoriot pat i lager na diferencial, pa posle i poluosovini... no drugo beše togaš, sega kolite izgubija mnogu na vrednost i ne vredi da se titraat...
..poentava na topicot e dali da se menuva fabričkoto long life maslo so nekoe poeftino ??Rabotata e što ime nekoj nejasni raboti so maslava, nelogični ceni, dali za tuka ide škart i falsifikati ??..Osven toa i Ford ima nekoj fami i tabua...
n.pr. Ford specifikation, na koj insistiraat , e:
FORD WSD-M2C200-B: LUBRICANT, GEAR, SYNTHETIC HYDROCARBON
Publication Date: Jan 31, 1995
SDO: FORD: Ford Motor Company
DOD Adopted ANSI Approved Approved
1. SCOPE
The material defined by this specification is a multiviscosity transmission lubricant using synthetic hydrocarbon (PAO) base fluids compounded with viscosity index improvers and extreme pressure additives.p.s. ama detalno standardot NE go davat, se naplaka ...
http://engineers.ihs.com/document/abstract/FBQQCAAAAAAAAAAA