Автор Тема: Ford Focus MKI 1.8 TDCI 115hp  (Прочитано 2205 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Ford Focus MKI 1.8 TDCI 115hp
« на: 23 Октомври 2012, 11:16:08 am »
Dali ima luge na forumov sto imale iskustvo so ovoj model.

Dokolku ima takvi bi gi zamolil da go spodelat svoeto iskustvo. Odrzuvanje, popravki, kakov e vo vozenje, i najvazno od se kako pali vo zima. Fordovite bea idioti za palenje pod nula, dali i ovoj e takov?

Mislam deka vo tehnicko odrzuvanje treba da se otvara tema za sekoj model za koj postoi interes. Taka sekoj sto ke saka da doznae nesto za nekoj konkreten model ke moze da ja poseti temata kategorijata 'Tehnicko odrzuvanje'. Sekako, ke treba da pomine dosta vreme dodeka da se napravi pogolema databaza.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Ford Focus MKI 1.8 TDCI 115hp
« Одговори #1 на: 23 Октомври 2012, 11:31:53 am »
Сум возел ваков Фокус, мада не со тој мотор, и количето е прекрасно во секој поглед.

Еве старт на -15.


Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Re: Ford Focus MKI 1.8 TDCI 115hp
« Одговори #2 на: 23 Октомври 2012, 13:04:56 pm »
imaat problem so zamaecot, se na se skap defekt... a za palenje si pali u zima. Inace jas licno ne sum  vooduseven od izdrzlivosta na motorot po muabeti postariot tddi bil poaren

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Ford Focus MKI 1.8 TDCI 115hp
« Одговори #3 на: 23 Октомври 2012, 13:12:38 pm »
Да беше TDDI ќе ти кажев топ ауто од дефекти имаше само водна пумпа и електрониката на бош пумпата и на 310к км веќе покажуваше дека треба да се смени сет кумплунг, нели нормално редовни сервиси и мислам дека еднаш беше репарирано турбото. Колата беше на другар ја продадоа и сеуште се вози.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Ford Focus MKI 1.8 TDCI 115hp
« Одговори #4 на: 23 Октомври 2012, 20:33:17 pm »
Јас имам возено ваков, само оној тдци со 85 коња што е. Супер аутце, немаше проблем со палење зимно време. Колега мој сеуште го има.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: Ford Focus MKI 1.8 TDCI 115hp
« Одговори #5 на: 24 Октомври 2012, 10:36:20 am »
imaat problem so zamaecot, se na se skap defekt... a za palenje si pali u zima. Inace jas licno ne sum  vooduseven od izdrzlivosta na motorot po muabeti postariot tddi bil poaren

јас имам па прочитано некаде спротивен муабет (едно време и оваа кола ми беше во изборот ама се откажав заради претерано застарениот изглед и муабети за корозија). За замаецот незнам.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Ford Focus MKI 1.8 TDCI 115hp
« Одговори #6 на: 24 Октомври 2012, 11:04:15 am »
Замаецот на сите понови дизели е таков и паѓа на одредена километража, најмногу зависи како е возен претходно може и 200 000 да истера може и на 50 да откаже.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Ford Focus MKI 1.8 TDCI 115hp
« Одговори #7 на: 24 Октомври 2012, 11:22:17 am »
imaat problem so zamaecot, se na se skap defekt... a za palenje si pali u zima. Inace jas licno ne sum  vooduseven od izdrzlivosta na motorot po muabeti postariot tddi bil poaren

јас имам па прочитано некаде спротивен муабет (едно време и оваа кола ми беше во изборот ама се откажав заради претерано застарениот изглед и муабети за корозија). За замаецот незнам.

Сеуште се држи добро со изгледот.... сепак е дизајнирана пред повеке од 15 години