во принцип не страда пумпата туку клипот кај мењачот... не ми е јасно зашто ама на 100 случаи со сјебан кумплунг-хидрауличен увек делот кај мењачот е сјебан.. нај често гумицата е во аут на клипот а ретко се дешава да пукне телото...
уствари, тоа што сакав да кажам е дека ако неможеш да ја најдеш пумпата нај веројатно и нема да знаеш да го отклониш дефектот.. затоа трк до локалецот мајстор и он нека си среди како што треба, а ти плати си како што треба...
Naprotiv, pumpata često strada. Druk lagerot ako pušta će teče pod menuvač. Tuku ima druga rabota, ima 2 tipa, do 99 i od 99god. Do 99 imaše na druk lagerot BOT ventil koj drži pritisok 1 bar, pa i koga će ja digneš pedalata ostanuva druk lagerot vo kontakt so krilcata od korpata, vo ista pozicija. Toa e zameneto so nekoja opruga koja e vo slave cilinderot (hidrauličniot druk lager vo menuvačot).
Jas menuvav set pred 2 godini, nemaše takov so BOT ventil, mi vgradija nekoj drug tip. E sega dali ovoj ima takva opruga što ke go zameni BOT ventilot neznam, no prvata pumpa za kuplung (master cilinder) mi otkaža nabrgu po toa, lani za nova godina, proteče vo kabina i izgubiv kuplung.
Se kupuva pumpa, vo Mida e izgor, a vo megaautoparts ja plativ 2900mkd. Inaku i euro 7 ima, stariot tip pumpa beše 3600 a noviot 1015 ??... ne ja sfakam razlikata vo cenata a isto e se samo različni se dupkite za pricvrstuvanje na pumpata. Zamenata na pumpata e mačna a i treba da se pazi. Jas prvata zamena, na 3 januari ja napraviv kaj lokalen majstor, ne gledav kako se raboti. Brgu počnaa problemi, iako pumpata ne proteče. Nekoj kažuvaat deka sum kupil kineska (mislam 1800mkd ja plativ vo prodavnica za ford kaj jaja paša). Po niza peripetii pak smeniv pumpa,pred 2 nedeli; sega zemav Luk. Gledav kako menuvaa, pumpata povleče sama, mnogu lesno. 3-4 dena beše idealno, kako nova kola od fabrika. No po nekoe vreme pak znaat da se javat ponekogaš situacii malku potepko da menuva, odnosno da treba da se stiska epten do kraj. Sepak daleku podobro e, no da ne prejudiciram, da vidime kolku će tera.
Kontaktorav so koj ne, posledno beše eden od mida mi tvrdi deka imale i takov slave cilinder so navoj , kako originalniot, na koj može da se vgradi BOT ventil, znači se isto fabrički...No se somnevam dali go imaat, drugo e na kompjuter, drugo e u magacin. Isto taka toj BOT ventil se montira naknadno, ima tamo steganje so moment kluč. Dosega ne vgradile nikomu, taka barem mi kaža eden od majstorite.
Ako pak ii so ova dobra pumpa brgu počne da zeza, razmisluvaam da napravam adapter so maški navoj i maški brz priklučok i stariot BOT ventil da go stavam na vlez vo druk lagerot, tamu e sega ženska brza spojka
do 08/1999
po 1999
Ima i druga rabota. Ovakvi druklageri i pumpi ima i kaj drugi koli. Postarite imaat pumpi so metalni tela, se menuva gumica, no mislam deka sega site se so plastični pumpi. Isto i problemot dali može dobro da funkcionira bez BOT ventil ??
jas mislam deka kaj nas do skoro, barem kaj poeftinite vozila uvoznicite uvezuvale samo koli so mehanički druklageri, celata rabota e ušte taze. A kaj novite koli toa e verojatno rešeno da bide pumpata a i hidrauličniot druk lager potrošen materjal, odnosno izgor održuvanje. Slično kako kaj nekoj koli im napravija so rebrastiot kaiš... .. gledam komšijata na Klioto ednaš pod garancija na 40.000 menuvaše i rebrast ama i zategači, pa von garancija na 80.000km pak rebrast ama pak i zategači i toa kaj privaten majstor beše. Posle će se čudime što von garancija cenata na polovnite koli pađa na nivo na stari koli klasa golf i zastava
naslovot e pogrešen, NE E fiesta zetec problem, tuku problem na plastična pumpa za kuplungi sistem so hidrauličen druk lager. Eve u komšii mu proteče u kabina na Roverot i nema kuplung. Tuku makedončeto ne e naučeno deka ima održuvanje na vozila, poveke e sklono kon nadvorešniot izgled, a demek kola ako se rasipe da se skrpi i da se prodade nekomu , pa da se kupi nova... a novite kolu se ušte pofuŠ !!