Автор Тема: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации  (Прочитано 130198 пати)

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 883
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #195 на: 17 Април 2014, 11:05:38 am »
Да не одиш накај Август велештрумф? Случајно некој концерт?:)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #196 на: 17 Април 2014, 11:16:41 am »
Не. Планот е за 3/4 од јуни, строго шетачки.

Уствари не сум проверил како е со концерти и фестивали тоа време, па може ќе се најде нешто :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Re: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #197 на: 17 Април 2014, 13:33:41 pm »
Јбг мора да видиме аир од плинчето

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #198 на: 17 Април 2014, 13:37:03 pm »
Лани ја пројдов малтене истата километража (~250 км помалку), и да бидам искрен, доста пријатно бев изненаден од патните трошоци. Комплет бензин со патарини, вињети, тунели итн итн кошташе 585 евра, што е многу далеку од лошо, имајќи предвид дека очекував минимум 600 евра само за бензин :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 883
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #199 на: 17 Април 2014, 14:21:36 pm »
Ах.. друго си бев помислил, бидејќи го имаш Graz како една дестинација :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #200 на: 23 Април 2014, 20:53:56 pm »
Се крчка...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Koга више идеш во Салцбург обавезно глеј да пројдеш преку Grossglockner. Веруј ми, побоља шоферска нирвана е од Стелвио. Веруј ми! Дур го возев лани цело време у себе си мрмљав „абе какво стелвио какви бакрачи“. Ако сега треба да бирам што би возел пак, Стелвио или Гросглокнер, бирам Гросглокнер без секунда мислење.

Возењето е подолго, што е добро. Не е само превој туку има и благи кривини и правци високо во планините. По шарено е возењето. Асфалтот е ПЕРФЕКТЕН. Патот е поширок. Просто е боље за возење. Штета е да пројдеш толку блиску, а да не отидеш. Има само една мана: патарина од 40 евра :-( Ама нема да ти биде жал за парите, веруј ми. Возењето ќе ти предизвика, ко што вика Зеро, цврста ерекција.

Во Грац мораш да идеш, имаш некоја работа? Ако не, тогаш од Љубљана шибај директно Караванке, а од таму - Салцбург ПРЕКУ ГРОСГЛОКНЕР. Ако идеш заради возењето, будалесто е да го прескочиш. А и сопатниците ќе се подмочаат од глетките наоколу, ти гарантирам! Нема на друго место да најдеш факин широк брз супермазен и суперчист пат на 2000+ мнв!

Уште нешто, многу важно: почетокот на јуни ти е ризично од смисла на метеорологија. Има големи шанси дека по планините ќе возиш низ магла и дожд и ништо нема да видиш. Па така, ти тргни, па види таму на лице место какво ќе биде времето. Ако ти се потрефи сончево - фаќај превоите. Ако врне и ништо не се гледа - не се клацкај за џабе, ништо нема да видиш, боље крузај по автопут. Авотмобилизам по алпите во јуни е секогаш шизик-на-ризик, имај го тоа на ум. Таму е најсигурно во август.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #201 на: 24 Април 2014, 00:58:39 am »
Салцбург не е планиран за престој, планиран е Грац како прва станица. Машала патарина :) Не знам зашо патарина, кога веќе се плаќа вињета ???

Лани у јуни се бркавме со поплавата што хараше низ Европа и успешно ја избегнавме, иако јадевме многу дожд, ветрои и ладно време. Сеа би иделе веројатно втората половина на јуни, па ваљда ќе биде поарно ебаго :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5576
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #202 на: 24 Април 2014, 01:06:50 am »
Polnackite za plin ke odgovaraat so nasite?
Proveri toa?
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #203 на: 24 Април 2014, 01:12:40 am »
You have met me, but don't really know me :)

Нормално дека сум проверил :)

@filipv: is this it?



The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #204 на: 24 Април 2014, 06:26:36 am »
Салцбург не е планиран за престој, планиран е Грац како прва станица. Машала патарина :) Не знам зашо патарина, кога веќе се плаќа вињета ???

Лани у јуни се бркавме со поплавата што хараше низ Европа и успешно ја избегнавме, иако јадевме многу дожд, ветрои и ладно време. Сеа би иделе веројатно втората половина на јуни, па ваљда ќе биде поарно ебаго :)


Не сум го возел делот што го посочува Филип, ама и јас се чудев зашто покрај вињетка мора и патарина (на делот Австрија-Словенија), е тоа во суштина било тунеларина или мостарина :)

Можеби е исто и со овие 40 еур што ги посочува Филип.

Инаку немој да го пропуштиш Салцбург.. Еден од најубави градови што сум бил и дефинитивно посети го, има што да се види (поготово ако сакаш комбинација од природа, планини и културица..).И посвети му барем 2 дена, идеално 3.

А да.. За разлика од Виена во Салцбург има и одлично еспресо (не е чудо.. Главниот сегашен лик на градот е дефиниран од страна на Италијански архитекти кои биле повикани при негова реконструкција, и живееле таму со години. Ја донеле и навиката на пиење добро кафе во градот :) )

А ако проаѓаш од Тревизо обавезно посети ја фабриката на Pinarello :), и упознај го Giovanni Pinarello (основачот на Pinarello), кој што денес има 92 години и кој што мислам дека се уште сака дружење со туристи. Bergamo е интересно градче (еден ден и помалку), скокни и до Милано (Галерија Брера, Тајна вечера, Дуомо...)
Исто Милано има и канали слични на Венеција. Во Милано имам јадено најдобра пица до сега, и тоа во една Пицерија која што е тотално збутана и не е во туристичкиот дел на градот. Пицеријата постои од 1962 година, работи од 18:00 до 21:00 :) , и мислам дека имаа само Маргарита.. Ама сериозно најдобра пица што сум јадел (тајната е во тестото). Ако сакаш ќе ти дадам точна адреса (пристапна е со кола, и мислам дека лесно се наоѓа и паркинг таму). Пицеријава ни ја посочи пријател што има живеено во Милано, и прво мислев преувеличува дури не пробав :)

Исто ако можеш место да се враќаш по истиот пат (Торино-Милано), да продолжиш доле до Џенова (куќата на Колумбо, можеш неколку часови само да посветиш), да пиеш кафе во Порто Фино и да се сместиш во Сестри Леванте (Прекрасно романтично градче)






И овој престој во Сестри Леванте да го искористиш за да отидеш и до Cinque Terre со воз нема да зажалиш.



Цело Cinque Terre го проаѓаш со воз (ова се неколку мали градчиња), или ако имаш време и кондиција можеш и дел да испешачиш





п.с. Ти завидувам
« Последно менување: 24 Април 2014, 06:59:24 am krell »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #205 на: 24 Април 2014, 09:46:22 am »
Па па па, саде мераци...

Не знам дали и за Гросглокнер е на тој принцип, можда е „планинарина“ :) Мене лани прилично непријатно ме изненади последната тунеларина пред влез во Словенија, пошто поправаа нешто во тунелот, имаше наизменичен сообраќај, а немаа пуштено вентилација, па после некое време, почна ептен тешко да станува дишењето. Сепак, што и да е, 40 евра се некако премногу, шо знам...

Салцбург би ми повлекол уште барем едно преспивање, оти ако одиме директ за Салцбург, ќе мора претходно да преспиеме негде. Ако одиме во Грац, може да се стигне одеднаш, без преспивање по пат.

Сите други (Тревизо, Џенова итн) се ставени пониско во приоритетниот список, пошто сепак би оделе со ограничен буџет, и ограничено време на располагање. Уште повеќе што секое сместување (без разлика од времетраењето) ни зависи од "pet friendliness" :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #206 на: 24 Април 2014, 09:52:31 am »
Ти гарантирам Pet Friendliness во овој дел што ти го препорачувам.

Исто за Сестри Леванте можам да ти препорачам и сместување (бевме сместени над градчето, во бунгалови кај прекрасни домаќини, кои не третираа ко да сме дел од нивното семејство).

Инаку вреди да жртвуваш Верона за Сестри Леванте и Cinque Terre :). Џенова само 2-3 часа, не повеќе, уз пат ти е накај Сестри Леванте

Салцбург  мораш :) (мене ми беше криво што останав само 3 дена таму)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #207 на: 24 Април 2014, 09:54:54 am »
Верона не е у план, Венеција е :)

Мада се мислам и за Венеција, дали се исплати чоек да се малтретира на овој начин, или да фати авион со Виз Ер...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43937
  • Il Moderatore
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #208 на: 24 Април 2014, 10:06:33 am »
Венеција, само ако тие уз пут. Инаку, спреми за Венеција 25е за 12ч паркинг, и во зависност од времето во годината, неколку часа чекање у ред за да се паркираш :) Друга варијанта, да се паркираш некаде надвор од град, па со градски превоз до Венеција.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Overlanding, возење ради возење на екстремни релации
« Одговори #209 на: 24 Април 2014, 11:03:32 am »
Не знам дали и за Гросглокнер е на тој принцип, можда е „планинарина“ :)

Не се води како патарина. Патот нема економско значение, низ него не проаѓа ни еден автобус или камион, а неговото одржување во таква перфектна состојба на тие височини сигурно чини ѓавол-ипол. Па наплаќаат нешто како влезница за возење. Башка возиш низ национален парк, што се наплаќа.