Па не се чипуваат н/а карбураторски аута, затоа е фрлени пари у ветар
Инаку, дури и на н/а бензинци може да се постигне нешто. Најчесто се во рамки од 10тина % постигнувањата, но и тоа не е за занемарување и се осеќа колата полесна. Пред се` заради зголемувањето на обртниот момент во целиот вртежен ранг. А и незначително помага на економијата.
@Kimi, рачунај дека тоа ти е слично како прецизно штелување на карбуратор со вакуум и со анализатор на издувни гасови. Успут и палењето си го дотерал во оптимални граници. Со такво „штелување“, и на твоето машинче ќе добиеш „поживо“ машинче.
Што се однесува до турбашите, дури и кога тие не биле со ваква електроника им се зголемувал притисокот и се менувале буст и палење и однос на гориво. Се` е тоа стара техника, само методите се нови.