На дијагностика не јавува грешка ,само една ламбда сонда има кај мене,пред катализаторот,а во катализаторот има цевка заварено но издупчена со неколку дупчиња,и за потрагично да е,тоа е направено во Германија,случајно кога го отворавме за да го извадиме тоа с....то однатре,кога ќе видиме има што да се види,нема ништо освен цевка избушена со неколку дупчиња,сите останати сензори работат исправно и даваат точни податоци,како на ладен мотор така и на загреан,сите сензори се еден по еден тестирани,а ги има многу,во зимно време дека нема катализатор испушта пареа како парна локомотива,но во пареата се осеќа мирис на бензин и кога е добро загреана колата,посебно на кратки релации низ град,еве сега и на топло време брзо постигнува работна температура и пак мириса на бензин низ ауспух,на дијагностика не јавува пребогата смеша,токму и затоа не можеме да откриеме каде лежи зајакот,остана така не решен проблемот,на загреана кола се јавува турбо дупка при нагло додавање на гас,затоа ја поставив темава мислејќи дека се е до сондата која е поставена во празен катализатор т.е. лонец,и дава погрешни резултати,тогаш зошто ми рекоја пред 4 години дека не чини сондата и ми ставија нова,но се е исто само што сега колата изгуби на забрзување и почна да се јавува тој мирис на безнин низ ауспух,сондата е BOSH.