Автор Тема: Избивање на commonrail дизни...  (Прочитано 8195 пати)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #45 на: 12 Октомври 2012, 22:29:13 pm »
Греачите се посебна прикаска, заради која често се вади глава... ;D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #46 на: 12 Октомври 2012, 22:35:07 pm »



Овие добро се досетиле хаха


Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #47 на: 12 Октомври 2012, 22:46:07 pm »
исто така и греачите на цди-то на Мерцедес ретко се случува да не се испокинат.

А знаеш зошто е тоа најчесто така?
Затоа што најголем дел од сељачааната од мајстори, кој се 90% необразувани и неписмени, не го отвориле сервисното упатство да прочитаат со колку кила се стега грејачот, а и верувам дека никој до сеа кај нас не стегнал грејач со момент кључ. Сите кај нас имаат осет на рука, и не е воопшто важно како и со колкав момент е стегнат грејачот. ;)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #48 на: 12 Октомври 2012, 22:51:35 pm »
Греачот најмалку се кине од тоа дека некој ги престегнал.Исто како и дизните запекуваат,а знаат ако пробијат, да се расцветаат внатре во главата...
Очигледно сељачана од мајстори има и во западните земји чим го измислиле овој алат, иначе ќе немаше потреба да го измислуваат...

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #49 на: 12 Октомври 2012, 22:58:31 pm »
Јас можам да се опкладам во колку сакаш дека во сервисното упатство пишува со колку кила се стега и штравчето на бравата, а не па грејачот!
Точно е дека грејачите запекуваат, дизните не правам муабет, но веројатноста дека грејач стегнат од осет на рука и грејач стегнат по пропис и книга, не може да се третира исто...Веројатноста да се скине кога е престегнат е поголема и тоа е неоспорен факт.
А и напишаното за вредноста не го напишале неписмени сељаци, него инжинери, а алатот е морален...Се се случува..
На крај краева, зошто па глава да се стега со момент кључ? Може и со осет на рука...
Истото се случува и со свеќичките...На нив има шајбна, која е како дихтунгче... Не се сеќавам некој некогаш да ми ги заменил свекиците со момент кључ...Јас дома го немам, го имам на работа, но сепак, секој механичар би требало да има во најмала рака два три комада со различна осетливост...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #50 на: 12 Октомври 2012, 23:00:11 pm »
Маршер кажи му на Сале кај мене на кадетот колку беа стегнати свеќиците... ;D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #51 на: 12 Октомври 2012, 23:02:01 pm »
Ај да те прашам јас тебе сега, зошто тогаш запекуваат и кога се стегнати од фабрика? Значи и тие таму не знаат колку да ги стегнат по твоја констатација. Разбирам дека сакаш да кажеш оти поголема е веројатноста да биде потешко да се извади престегнат греач ама овие си имаат пропуст уште од фабрика и се добро познати по светот дека се проблематични за вадење.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #52 на: 12 Октомври 2012, 23:13:13 pm »
Момент клучот задоволува, кај нови и чисти навои и штрафови.Од тие причини, главите не се стегаат веќе само со момент клуч туку и во степени, за да се избегнат проблемите со користени навои и штрафови.Нема веќе упатство кое стегањето на дихтунгот на главата ќе ти го даде само во Nm.Има одредна мала вредност, на која можноста од лажење е прифатлива и се понатака се стега во степени.Експериментално е утврдено на нов навој,колку степени одговараат на колку Нм.И сите критични стегања, кои се од витална важност се стегат веќе на истио начин.
Навојот на свеќичката може да биде истегнат, не мора само при стегање, може и при одвртување, зошто не е имун на полнење со гареж.При стегање со клуч на таков навој може да биде излажан клучот дека стегнал како шо треба, а не стегнал.Можеш да имаш момент клуч, но колку пати си го однесол на баждарење?.Има уреди иза тоа, дали го имаш него на работа?.Небаждарен клуч и исто толку опасен, колку и мајстор без осет.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #53 на: 12 Октомври 2012, 23:27:14 pm »
.Можеш да имаш момент клуч, но колку пати си го однесол на баждарење?.Има уреди иза тоа, дали го имаш него на работа?.Небаждарен клуч и исто толку опасен, колку и мајстор без осет.

Во мојот случај, и ради спецификата на работата која ја работам, кључот мора да биде избаждарен по сепцификација на 2 години. Истото се случува со сите мерни инструменти кои ги поседувам. Доколку не е така, можам да убијам човек, а не да скинам свекица или штраф од глава на мотор. ;)
Можеби од тие причини и не размислувам како и некој други, дека стегање на штраф е само стегање на штраф. Во 100% од случаевите кога стегаме контакти, секој пат се стегаат со момент клуч...Штрафови никогаш АМА никогаш не сме ставиле еднаш извадени па вратени...Се користи секогаш локтајт со пропишана вредност по сервисно упатство.
Можда и затоа така размислувам, односно секогаш се водам по сервисно упатство, па ми е чудно кога гледам дека некој работи од памет...
Всушност во школите по Германија не учат да се водиме по упатство...Никогаш не можеш да погрешиш ако правиш како што е напишано...Одма некој од нас ке каже дека ние сме многу паметни, па нас не ни треба сервисно упатство и дека во нив се напишани глупости...Не е точно...Секој збор, секој чекор и секоја точка има огромно значење. Рипнеш ли една, дупло повеќе работа и дупло повеќе изгубено време...
Тоа е школото кое го научив на запад.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #54 на: 12 Октомври 2012, 23:52:14 pm »
.Можеш да имаш момент клуч, но колку пати си го однесол на баждарење?.Има уреди иза тоа, дали го имаш него на работа?.Небаждарен клуч и исто толку опасен, колку и мајстор без осет.

Во мојот случај, и ради спецификата на работата која ја работам, кључот мора да биде избаждарен по сепцификација на 2 години. Истото се случува со сите мерни инструменти кои ги поседувам. Доколку не е така, можам да убијам човек, а не да скинам свекица или штраф од глава на мотор. ;)
Можеби од тие причини и не размислувам како и некој други, дека стегање на штраф е само стегање на штраф. Во 100% од случаевите кога стегаме контакти, секој пат се стегаат со момент клуч...Штрафови никогаш АМА никогаш не сме ставиле еднаш извадени па вратени...Се користи секогаш локтајт со пропишана вредност по сервисно упатство.
Можда и затоа така размислувам, односно секогаш се водам по сервисно упатство, па ми е чудно кога гледам дека некој работи од памет...
Всушност во школите по Германија не учат да се водиме по упатство...Никогаш не можеш да погрешиш ако правиш како што е напишано...Одма некој од нас ке каже дека ние сме многу паметни, па нас не ни треба сервисно упатство и дека во нив се напишани глупости...Не е точно...Секој збор, секој чекор и секоја точка има огромно значење. Рипнеш ли една, дупло повеќе работа и дупло повеќе изгубено време...
Тоа е школото кое го научив на запад.


Потполно се слагам....со горекажаното..

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #55 на: 12 Октомври 2012, 23:54:35 pm »
Доколку некого го интересира дискусијата за и околу стегање со момент клуч, негови предности и маани, во споредба со хидрауличен и механички може да погледне на следниов линк:

http://www.skf.com/files/880426.pdf
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #56 на: 24 Октомври 2012, 22:20:17 pm »
охооо ова е стандард работа и никогаш не остануваат здрави после нив само нови а малин се ко пенкало како толку јако стегаат немие јасно ама за багање се чувај боже  хихихи
:D :D :D

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #57 на: 24 Октомври 2012, 22:57:08 pm »
каде да го однесам момент клучот на калибрација?

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #58 на: 24 Октомври 2012, 23:24:46 pm »
Јас носам инструменти за калибрација на Машински факултет, пробај таму.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Избивање на commonrail дизни...
« Одговори #59 на: 31 Октомври 2012, 03:33:20 am »
Маршер кажи му на Сале кај мене на кадетот колку беа стегнати свеќиците... ;D

Јас еднаш ги вадев свекиците, после тоа ги стегнав и тоа асално, онака како тркало да заштрафувам и по извесен период оти ова чудово наше си игра понекогаш мајтап со палењето и ај таткоми да ги вади, неможеше да ги извади, едвај ги отштрафи, ми вика абе ја да стегав немаше да ги стегнам волку