Автор Тема: Проблеми со официјална документација  (Прочитано 6599 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #30 на: 10 Октомври 2012, 20:02:12 pm »
Во дискусија со Фиц, открив дека тежината на мојата кола во сообраќајна е скоро 1400кг (1385 или така нешто). Којзнае од каде им е таква бројка.200кг плус, ако не и повеќе.

Ајде сега Фаланга нека си иде правец таму на мерење па да праиме муабет за тежината на Спаркот, истото се однесува и за Едон со Голфот ;)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #31 на: 10 Октомври 2012, 20:15:05 pm »
Кај мене читале од плочката со информации, и наместо број на мотор, пишале код на мотор во сообраќајна. Убаво рече некој, ниедна кола не е легална од форумов :D

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7828
  • Плинаш!!!
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #32 на: 10 Октомври 2012, 20:17:36 pm »
Све крадени, ма*е му еб*м  ;D

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #33 на: 10 Октомври 2012, 20:19:08 pm »
Само мојата има целосно регуларна документација 8)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #34 на: 10 Октомври 2012, 20:19:12 pm »
Кај мене кадетот што е 90 проценти идентичен како воксалот во сообраќајна стои дека е 780 килограми.
А и една нелогичност што сум ја видел. Вид на каросерија без разлика дали е кадет, спарк, корса се е тоа заведено како лимузина. :D

Твојот мотор да не има алуминиумска глава па затоа е полесен ? Имам слушано дека кадет Ц има мотори со алуминиумска глава. Мојот е цел гусан и ненормално е тежок, иако е голем колку мотор на фико што се вика, па може и затоа има отстапки во тежината мегу мојот и твојот опел

Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
  • Имигрант
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #35 на: 10 Октомври 2012, 20:32:34 pm »
Во сообраќајната на голфот кај мене наместо сивa пишува сина боја :D

Еве го

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #36 на: 10 Октомври 2012, 20:59:27 pm »
На документите од томосот пишува 6 kw што е околу 9 коњи, а тоа нема ни 3...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #37 на: 10 Октомври 2012, 21:22:13 pm »
Во дискусија со Фиц, открив дека тежината на мојата кола во сообраќајна е скоро 1400кг (1385 или така нешто). Којзнае од каде им е таква бројка.200кг плус, ако не и повеќе.

Ајде сега Фаланга нека си иде правец таму на мерење па да праиме муабет за тежината на Спаркот, истото се однесува и за Едон со Голфот ;)

Во собраќакна кај мене пишува 850кг за Спаркот а во техничката документација пишува 910-930кг...
Утре ќе видам за кадетот и за полото. А баш би сакал да измерам некаде ако има вага колку стварно тежи спаркот.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #38 на: 10 Октомври 2012, 22:13:18 pm »
Имам јас од Горење во кујна, таман ќе биде :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #39 на: 10 Октомври 2012, 23:33:16 pm »
Темата ја прочитав 10%,а 90% муабетот во неа е за тежината на возилото.Ало?Ми имаа згрешено 3 бројки на шасија на камионот,тој ќориот на технички истото го има направено на 30% од градот.Дојдов до ситуација на одземање на возило(вредно 30+К евра) заради некој неписмен,невоспитан,Ќор службеник,кој наместо да си го купи препорачаниот диоптер тој купил наочари за гледање од тезга.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #40 на: 10 Октомври 2012, 23:34:15 pm »
И што се случи Мече?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #41 на: 10 Октомври 2012, 23:37:23 pm »
Ништо шо да направам,целата документација од каде е купено возилото во Гењрманија,тиф,царински и сл.документи им ги приложив и ќориот замина во пензија.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #42 на: 11 Октомври 2012, 00:03:16 am »
Во дискусија со Фиц, открив дека тежината на мојата кола во сообраќајна е скоро 1400кг (1385 или така нешто). Којзнае од каде им е таква бројка.200кг плус, ако не и повеќе.

Дени, твоето поло потешко од мојот гољф ;D

Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
  • Имигрант
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #43 на: 11 Октомври 2012, 00:23:31 am »
И од мојот :D
@ Mece
Уште да те фателе надвор од државава...
Кога сме кај тежината.. Кај ги мерат тазе увезените возила ? Камиони, коли, автобуси ??
Камионот со кој се шетав летово со полн резервар нафта беше 200 кила полесен од она во сообраќајна...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблеми со официјална документација
« Одговори #44 на: 11 Октомври 2012, 00:56:11 am »
абе они сметаат со полн резервоар... ништо не сваќате вие... пун резервоар, ам ане во МК... јбг...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време