Автор Тема: Совети за ребраст каиш?  (Прочитано 97502 пати)

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #105 на: 22 Февруари 2013, 08:46:58 am »

Во мега имаш кит на Contitech 10900 денари со водна пумпа, без водна пумпа 7700 денари.


Евтино
И на Dayco се тука некаде (8000 без монтажа), ама ке си турам сега од овие од Колевски најверојатно.

Во колевски што ти нудат?
Бидејќи некако од 10к до 18к денари има мн разлика плус кај ти е тука работна рака?

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #106 на: 22 Февруари 2013, 09:52:25 am »
Тоа сум слушнал, баш така.
Освен Ладите, и Алфа Боксерите не криват вентили сошто уопште не се ни допираат со клипот во било која точка од одот.

На другар му се скина каиш на свифт 1.0. Ништо немаше свифтот. Само нов каиш и пали вози.

За Алфата испод 15  не верувам дека може да се најде.

За твојата алфа?
Цел комплет за мојата (каиши, затегачи, ролери и водна пумпа) ме фати накај 9500 - 10 000 ден.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #107 на: 22 Февруари 2013, 12:09:54 pm »

Во мега имаш кит на Contitech 10900 денари со водна пумпа, без водна пумпа 7700 денари.


Евтино
И на Dayco се тука некаде (8000 без монтажа), ама ке си турам сега од овие од Колевски најверојатно.

Во колевски што ти нудат?
Бидејќи некако од 10к до 18к денари има мн разлика плус кај ти е тука работна рака?
Па има разлика, бидејки у Колевски не се dayco (кои се менуваат 40 000), него се од vw (кои се менуваат на 90 000).
Рекоа ребраст каиш со се затегач(и), тој другиот каиш и ти ја заменуваат водната пумпа, т.е старата си ја зимаат нова ставаат. Без попуст испаѓаше 21 000 + 3000 работна рака.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #108 на: 22 Февруари 2013, 12:18:44 pm »
Значи не постои каиш кој се мења на 40к км, за голф каишите сите се предвидени да возат 90 или 120к км интервал или 6 години.
каде највеќе ти одговара од таму земи, ама редно е да ти кажат што е како е, не дајко на 40к се мењал.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3846
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #109 на: 22 Февруари 2013, 13:07:04 pm »
За новите 2.0 ТДИ пишува рок на промена на ребрастиот каиш 210ккм. Тоа што нашиве кажуваат дека на 90-100ккм се менува е нивна измислица за зимање пари.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4997
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #110 на: 22 Февруари 2013, 13:19:25 pm »

Во мега имаш кит на Contitech 10900 денари со водна пумпа, без водна пумпа 7700 денари.


Евтино
И на Dayco се тука некаде (8000 без монтажа), ама ке си турам сега од овие од Колевски најверојатно.

Во колевски што ти нудат?
Бидејќи некако од 10к до 18к денари има мн разлика плус кај ти е тука работна рака?
Па има разлика, бидејки у Колевски не се dayco (кои се менуваат 40 000), него се од vw (кои се менуваат на 90 000).
Рекоа ребраст каиш со се затегач(и), тој другиот каиш и ти ја заменуваат водната пумпа, т.е старата си ја зимаат нова ставаат. Без попуст испаѓаше 21 000 + 3000 работна рака.

Ако не нека ти кажат дека секој друг каиш освен тој што е земен преку нив се менува на секоја замена на масло....Бог да чува више со сервисиве што се нема да измислат

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #111 на: 22 Февруари 2013, 15:44:17 pm »
За ЈТД сте слушнале сите, ама не сте дослушнале. 8 вентилските немаат заштита како 16 вентилските со roskets па оттука и кривење на вентили, + дихтунг на глава но без други кварови. Кај 16 се заменуваат rockets, и нормално нов сет каиши. 16 вентилските имаа маана со фабричката водна пумпа, при менување треба да сесмени со некоја со метални перки за долготрајност.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #112 на: 22 Февруари 2013, 23:16:18 pm »
Сите заменски водни пумпи се со метални перки.
И јас сменав пластична со метална.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #113 на: 23 Февруари 2013, 01:09:19 am »
Rebrast max 50000Km. Vodna pumpa se menuva ako e pogoneta od rebrastiot. Vo sprotivno ako e vo red ne mora. Kaj nekoi koli e pogoneta na PK kais na nekoi na rebrast. Zavisi koj motor e.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #114 на: 23 Февруари 2013, 01:43:19 am »
Rebrast max 50000Km. Vodna pumpa se menuva ako e pogoneta od rebrastiot. Vo sprotivno ako e vo red ne mora. Kaj nekoi koli e pogoneta na PK kais na nekoi na rebrast. Zavisi koj motor e.

Ме интересира од кај ова дека максимум на 50к км да се мења ребраст?
Пумпа на ребраст ако е се мења превентивно или ако има добиено луфта на осовината (не смее да има никаква луфта ако е погонувана од ребрастиот), исто така битно е дали има погон од страната на забите на каисот или од мазната страна.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #115 на: 23 Февруари 2013, 01:46:20 am »
Da spies mirno. 50000Km ili 5 godini. Sepak so toa nema igranje. Jas menjam koj od ovie uslova prv ke se ispolni.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #116 на: 23 Февруари 2013, 10:08:16 am »
Денешниве каиши ги прават да трпат и многу повеќе од пропишаниот интервал за промена.
Има една работа кој малце ја пазат на задната страна од кутијата на каишот или китот има датум до кој може да се монтира, после тој датум се смета дека каишот има зашатено положба од која не може да се исправи и може да дојде до дефект при работа.
Според мене е битно да се запази временскиот интревал но секако да не се претера и со извозените километри или работни саати :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #117 на: 23 Февруари 2013, 10:12:09 am »
За ЈТД сте слушнале сите, ама не сте дослушнале. 8 вентилските немаат заштита како 16 вентилските со roskets па оттука и кривење на вентили, + дихтунг на глава но без други кварови. Кај 16 се заменуваат rockets, и нормално нов сет каиши. 16 вентилските имаа маана со фабричката водна пумпа, при менување треба да сесмени со некоја со метални перки за долготрајност.

Rocker - Клацкалица по нашки:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #118 на: 23 Февруари 2013, 20:50:33 pm »
Зависи од многу фактори дали ќе скрши клацкалица или ќе искриви вентил, во секој случај не верувам и клацкалиците да се многу ефтини позитивно е што нема да се отвара мотор мада дури не му измериш компресија не може да знаеш дали е оштетен моторот или не. По мое мање више исто ти е како и кај другите.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Совети за ребраст каиш?
« Одговори #119 на: 23 Февруари 2013, 20:52:55 pm »
Zatoa 50000Km ili 5 godini i spij si mirno.