Ма батали изолаицја и тоа. Мене не ми се свиѓа лансер зашто е многу низок, бар да беше 10-тина сантими повисок
Ај ај... иаме сосема друга тема за тоа
@Falanga: Данкешнзи чедо Божје, и ти саде убаини да си видиш со твојот љубимец на 4 тркала
@gOJDO: Ќе се согласам со тебе, дека вработените во Мицубиши добро си ја вршат работата за адвертајзинг на возилата
Знаат често да напукаат малце, а знаат и чудно да те погледнат коа ќе им посочиш некоја маана... Ѓоамити они све знаат, а другиве смртници појма немаат
Башка, ја си имав малце непријатна случка со нив, при набавка на дополнителна опрема, ама ај... Неврмајнд... Се’ испадна како што треба после тоа... Моторчето, мене барем ми праи мерак... Живчано е, и сака да врти... Знае да штеди (ако го штедиш
), знае и да ти извади осмех на лицу твом
Други мотори неам возено, така да, немам мислење за 1.8 и за дизелот.
@DENDE-LANCERED & Falanga: 1.4 Астра, барем според мене е жива труба... И не само Астрата, туку сите модели од таа класа, што ги шиткаа со таков ретардиран 1.4 мотор... Голф со 1.4 со 80 КС, Леон со истиот мотор, Форд исто со 1.4 и не знам која моќ... Филм страха и ужаса
Додека да тргнеш, ти расте брада, ја фазонираш, остааш да подрасне уше малце, ја бричиш, и тек коа веќе си убрзал, имаш онакво брадиче „после два дена“ или попознато кај народот како „Џастин Тимбрлејк фазон“
Иначе ја наоѓам тежината како замерка и старите Опели, и кај поновиве... Мнооооогу ми се некако непокретни... Поготово новата Астра... Количе што од секој аспект ми праи мерак, ОСВЕН што тежи колку две ипол месечини...